Acoustic Home
Acoustic Home is dé specialist als het gaat om het oplossen van geluidsproblemen in woningen en bedrijven. Wij bieden een unieke lijn aan geluiddempende producten. Onze akoestische panelen laten je geluid ervaren zoals het hoort te zijn: aangenaam en puur.
  • Bas blok
    Geverifieerde klant van Acoustic Home

Goed verpakt en snel geleverd. Panelen doen goed zijn werk.

• Iris Houvenaeghel
    Geverifieerde klant van Acoustic Home

Mooi material, vol doet aan onze wensen.

• Hoe beoordeel je Acoustic Home?

• Mel Stein
    Geverifieerde klant van Acoustic Home

De afbeelding is precies zoals we hadden verwacht. Mooi afgewerkt in de lijst met het akoestische frame er achter. Het galmen in de woonkamer is een stuk minder. De bestelling was goed ingepakt en op tijd bezorgd. Super blij mee!

• Roger Van der Vee

• Berry Koster
    Geverifieerde klant van Acoustic Home

Voordat ik het wist werd het paneel bezorgd. Voor het monteren is er een duidelijke instructie toegevoegd en de kwaliteit van het paneel is echt fantastisch!

• Thomas
    Review voor Acoustic Home

4 panelen besteld om de akoestiek in mijn kantoor te verbeteren, deze was door het ontwerp van het interieur nogal onrustig en veroorzaakte veel galm. direct een merkbaar verschil. overleggen en telefoneren gebeurd nu in veel meer rust.

• Chest
    Review voor Acoustic Home

Mooi schilderij besteld. Verrassend hoe de akoestiek in de kamer verbeterd is. Zeer tevreden!

• Cedric Binkhorst
    Review voor Acoustic Home

Willem, onze zoon wilde wij verassen met een gepersonaliseerd acoustisch paneeel. We hebben dit besteld met zijn eigen foto van hem en zijn neef tijdens het caitsurfen. Deze is vrijdag bij ons afgeleverd. Een erg mooi en kwaliteitsproduct! We zijn erg verrast. Hij is heel gaaf geworden. Kortom we zijn tevreden!

• Nick Zevenbergen
    Review voor Acoustic Home

Vorige week een paneel besteld. Prima kwaliteit paneel en het geluid bij ons thuis is daadwerkelijk sterk verbeterd!