Actielaminaat BV-Inspired Vloeren

Actielaminaat BV-Inspired Vloeren

Actielaminaat - Inspired Vloeren geeft u inspiratie op vloerengebied. Wij leveren en leggen niet alleen laminaat. Ook hebben wij houten vloeren, PVC en traprenovatie voor u beschikbaar. Laat u verrassen met onze enorme collectie vloeren.

Bezoek onze ruime showroom te Eindhoven.

Actielaminaat - Inspired Vloeren biedt u vele merken laminaat, houten vloeren, PVC en traprenovatie die u zeer gemakkelijk, zeer scherp geprijsd en veilig online of in onze showroom kunt bestellen. Wij zijn dealer van o.a. Quick-step laminaat, BerryAlloc clicklaminaat, Meister laminaatvloeren, LocFloor kliklaminaat, Egger laminaat, Hoomline, Krono Original laminaatvloeren, Ambiant laminaat, Parador laminaatvloeren, Kronotex laminaat, Your Floor vloeren, Beautifloor vloeren, Lamett laminaatvloeren, Tree Floor & Design vloeren, PVC vloeren van Quick-Step Livyn, BerryAlloc PVC, Lamett Rigid Core PVC, Hoomline, Go4Cork kurkvloeren, lamelparket, Duo-planken, Multi-planken, Maëstro Steps trapbekleding en Coral schoonloopmatten. Met meer dan 500 verschillende vloeren in onze collectie, bent u op het juiste adres voor uw complete vloerbeleving.
8,6
  • Noud
    Review voor Actielaminaat BV-Inspired Vloeren

Snelle reactie op bestelling, prima prijs en snelle goed georganiseerde aflevering. Blijf dit zo doen, het onderscheidt jullie bedrijf van de concurrentie

• Mark van Bree
    Review voor Actielaminaat BV-Inspired Vloeren

Snelle levering en veel keuze. Goede prijzen en vriendelijke adviseurs in de showroom.

• Hoe beoordeel je Actielaminaat BV-Inspired Vloeren?