ActiveWork Kantoormeubelen

ActiveWork Kantoormeubelen

Wij verkopen nieuwe en gebruikte kantoormeubelen. Onze showroom bevindt zich in Utrecht op de Floridadreef 58A. De beste kwaliteit Voor de scherpste prijs! Wij werken voornamelijk met het hoog aangeschreven merk Actiforce. Dit bedrijf staat bekend om haar vernieuwing, en uitmuntende kwaliteit. Bij ons is de klant ook ├ęcht koning. Flexibele en snelle leveringstijden, uw bestelling gemonteerd of juist niet gemonteerd, leveren door het hele het land ? Geen probleem!

• Sylvia
    Review voor ActiveWork Kantoormeubelen

Maken waar wat ze beloven en voor staan

• Esther
    Review voor ActiveWork Kantoormeubelen

Super service, direct contact per mail en daarnaast werd het bureau ook nog door de bezorger op de 1e verdieping geplaatst, kortom service zoals je helaas niet meer vaak ziet! Bedankt mannen

• Walter

prima spulletjes

• Martin
    Review voor ActiveWork Kantoormeubelen

Prima telefonische uitleg, snelle levering, aardige toegankelijke mensen.

• Ferdy
    Review voor ActiveWork Kantoormeubelen

Na een telefoontje kon ik direct langskomen om de op de website uitgekozen stoel van Ahrend te bekijken. Duidelijke uitleg ontvangen over alle functies van de bureaustoel van een heel vriendelijke medewerker. Stoel was opnieuw bekleed en zag er keurig uit. Kortom, een hele goede stoel voor een prima prijs!

• Rutger Jan
    Review voor ActiveWork Kantoormeubelen

Prima service. Ik kreeg uitleg over de werking van de stoel bij levering. Ziet er goed uit, ondanks dat de bureaustoel niet nieuw is.

Beste Rutger Jan,

Bedankt voor het schrijven van deze review!
    Veel succes gewenst met uw bureaustoel.

• Nicoline

duidelijke website, lage prijzen, snelle - gratis! - levering

Beste Nicoline,

Dank voor de review.

• Mascha
    Review voor ActiveWork Kantoormeubelen

Supersnelle levering: 's avonds om 23.30 besteld, volgende dag om 11.00 uur in huis! Heel fijn! Product (refurbished Ahrend bureaustoel) ziet er uit als nieuw, en de prijs is echt prima voor zo'n professioneel product. En, ook niet onbelangrijk: hele vriendelijke medewerkers met prima service.

Beste Mascha,

Bedankt voor deze mooie beoordeling!
    Wij zijn blij dat u tevreden bent.

• Sienna
    Review voor ActiveWork Kantoormeubelen

Top service, ik kreeg mijn stoel dezelfde dag nog geleverd!

Beste Sienna,

Bedankt voor de review!
    Veel succes gewenst met uw bureaustoel!

• Els
    Review voor ActiveWork Kantoormeubelen

Een mooie tweedehands Ahrend bureaustoel gekocht voor een prima prijs. Bijzonder aardig geholpen

Beste Els,

• Yasin
    Review voor ActiveWork Kantoormeubelen

Beste prijs van stoel ahrend. Aardig mensen

Beste Yasin,

Bedankt voor de review!
    Succes met uw bureaustoel.

• Ester
    Review voor ActiveWork Kantoormeubelen

In de avond 3 bureaustoelen besteld.
    Na wat Research gedaan te hebben op het internet uitgekomen bij activework, zeker de goedkoopste!! De volgende dag thuis gratis geleverd en uitgebreid uitleg gekregen hoe de stoelen werken. Dit kan je nou services noemen!

Beste Ester,

Bedankt voor deze mooie beoordeling en compliment!
    Veel succes met uw stoel.

• Amber
    Review voor ActiveWork Kantoormeubelen

Via de website een afspraak kunnen maken om te komen kijken in de showroom in Utrecht. Het personeel heeft verstand van zaken en levert echt vakwerk. Wij zijn op kantoor super blij met de levering van onze bestelling. Binnenkort komen wij zeker terug voor uitbreiding van ons kantoor.

Beste Amber,

Wij zijn blij dat wij iets voor jullie konden betekenen en hopelijk ook in toekomst verder zaken te doen met jullie!
    Geniet van jullie mooie spullen!

• Annelies Jansen
    Review voor ActiveWork Kantoormeubelen

Snelle en goede service, zeer tevreden!

Beste Annelies,

Dank voor de review!

• Tine
    Review voor ActiveWork Kantoormeubelen

Prettige webwinkel, reacties binnen een half uur. In de avond besteld en de volgende morgen geleverd na een telefoontje dat ze onderweg waren.

Antwoord van ActiveWork Kantoormeubelen

Beste Tine, Bedankt voor de review ! Veel succes gewenst met de spullen.

• Elma Schimmel
    Review voor ActiveWork Kantoormeubelen

Ik ben op locatie geweest en werd vriendelijk ontvangen en geholpen. Ik zocht een bureaustoel voor mijn zoon. Er werd rekening gehouden met zijn lengte en gewicht om tot de juiste stoel te komen die voor hem geschikt zou zijn. Dat waren er wel meer dan één maar ze laten je zelf de keuze maken. Het verschil tussen de stoelen wordt vertelt en alle bedienbare knoppen worden uitgelegt.

Antwoord van ActiveWork Kantoormeubelen

Beste Elma, Fijn om te horen dat u tevreden bent ! Veel zit plezier toegewenst voor uw zoon op zijn ergonomische bureaustoel.

• Friso
    Review voor ActiveWork Kantoormeubelen

super snelle levering (in mij geval zelfs een uur na bestellen!!), mooi product en prima prijs. Stoel is net binnen ,maar ziet er goed uit en zit goed.

Antwoord van ActiveWork Kantoormeubelen

Beste Friso, Bedankt voor de review! Veel succes gewenst met uw bureaustoel.

• Joy
    Review voor ActiveWork Kantoormeubelen

Binnen een dag de stoel al geleverd en onwijs fijn personeel wat goed uitlegt hoe de stoel werkt en het netjes boven kwam brengen (niet verwacht!).

Antwoord van ActiveWork Kantoormeubelen

Beste Joy, Fijn dat u tevreden bent over uw stoel en ons personeel ! Dank voor de review en veel succes met de bureaustoel.

• Bart
    Review voor ActiveWork Kantoormeubelen

2 mooie 2ehands bureaustoelen gekocht voor een goede prijs. De verkoper had veel kennis van de producten die hij verkocht. Stoelen waren professioneel gereinigd en zagen er als nieuw uit.

Antwoord van ActiveWork Kantoormeubelen

Beste Bart, Fijn om te horen dit doet ons goed. Succes met de bureaustoelen en bedankt voor de review!

• Gijsjan
    Review voor ActiveWork Kantoormeubelen

Vriendelijke behulpzame medewerkers en prima orderafhandeling. Echt een aanrader!

Beste Gijsjan,