Adzaagt

Adzaagt

Webshop voor plaatmateriaal voor de thuis klusser of professioneel. Zowel levering van hele platen, maar ook exact op maat en afgewerkt geleverd.
9,6
Filter 913 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 579 met beschrijving

• Herman Elbertse
    Geverifieerde klant van Adzaagt

Alles netjes op de afgesproken datum geleverd. Vriendelijke chauffeur zich melde dat hij er over 10 minuten zou zijn en die alle delen binnen afleverde.
    Alle delen waren exact op maat en onbeschadigd. Kortom super geregeld bij ADZAAGT !

• John Groenen
    Geverifieerde klant van Adzaagt

Goede service, nette en beleefde bezorging.
    Bestellen van op maat gezaagd plaatmateriaal is zeer eenvoudig.

• Hoe beoordeel je Adzaagt?

• Cecile van der Speld
    Geverifieerde klant van Adzaagt

Online zaagservice is duidelijk om in te vullen. Verder werd er goed gecommuniceerd. Ook over het transport, hele vriendelijke chauffeur kwam het op tijd bezorgen. Dank!

Hi Cecile,

Bedankt voor de 🌟🌟🌟🌟🌟! Fijn om te horen dat alles naar wens verlopen is!😊

Zou je het leuk vinden om foto's van het eindresultaat en eventueel foto's van het hele proces met ons te delen? Wie weet zie je jouw project dan wel schitteren op onze sociale media!

• Carola
    Geverifieerde klant van Adzaagt

Goed werk! Een detail wat niet klopte werd snel en netjes opgelost. Erg blij met het geleverde werk.

Hi Carola,

Bedankt voor de review! Goed om te lezen dat je blij bent met het geleverde werk.😊

• Marit
    Geverifieerde klant van Adzaagt

Echt weer top service. Precies op juiste maten gezaagd en super mooi afgewerkt met kantenband. Daarnaast keurig en zonder schade snel geleverd!

Hi Marit,

Bedankt voor de 🌟🌟🌟🌟🌟! We zijn blij dat het materiaal precies op de juiste maten is gezaagd en prachtig is afgewerkt met kantenband. Ons team streeft er altijd naar om hoogwaardige producten te leveren die aan al je verwachtingen voldoen.

• A.T.J. Egberts
    Geverifieerde klant van Adzaagt

Een aanrader, toegankelijk systeem om te bestellen. Alles keurig netjes afgeleverd perfect op maat en goed afgewerkt

Beste A.T.J. Egberts,

Hartelijk dank voor je aanbeveling!😁 We zijn verheugd dat je ons systeem voor het plaatsen van bestellingen als toegankelijk hebt ervaren. Het is geweldig om te horen dat alles keurig netjes is afgeleverd en perfect op maat en goed afgewerkt is. Jouw tevredenheid is onze prioriteit en we waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring te delen. Als je in de toekomst nog meer op maat gemaakte oplossingen nodig hebt, staan we graag weer voor je klaar!

• Anoniem
    Geverifieerde klant van Adzaagt

Als ik nog een keer iets nodig heb dan weet ik Adzaagt te vinden, een top team die me vakkundig geholpen hebben om tot een mooi resultaat te komen. Er zat helaas een fout bij de levering, ook dit hebben ze goed opgelost. Kortom, een fijn bedrijf om zaken mee te doen.

Antwoord van Adzaagt

Dank je wel voor je mooie woorden! 😊 We zijn blij dat we je hebben kunnen helpen om tot een mooi resultaat te komen en dat je tevreden bent met onze service. Onze excuses voor de fout bij de levering, maar we zijn blij dat we het goed hebben kunnen oplossen.

Nogmaals bedankt voor je vertrouwen in ons en we kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn!

• Aernout
    Geverifieerde klant van Adzaagt

Ales is echt ontzettend nauwkeurig en netjes gezaagd en levering gebeurt ook erg zorgvuldig. Levertijd was een beetje lang.

Beste Aernout ,

Hartelijk dank voor je waardevolle feedback! 😊 We zijn verheugd dat je tevreden bent met de nauwkeurigheid en netheid van ons zaagwerk, evenals de zorgvuldige levering. Onze excuses voor de langere levertijd, we zullen ons best doen om dit in de toekomst te verbeteren.

Als er nog iets is waarmee we je kunnen helpen of als je verdere vragen hebt, neem dan gerust contact met ons op. We stellen je vertrouwen in ons zeer op prijs en streven ernaar om je altijd de best mogelijke service te bieden.

• Rob
    Geverifieerde klant van Adzaagt

Goede service en een keurige bezorging. Een aanrader.

Beste Rob,

Bedankt voor je positieve review! 😊 We zijn blij dat je tevreden bent met onze service en dat de bezorging naar wens is verlopen. Jouw aanbeveling betekent veel voor ons, en we waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen.

Als je in de toekomst weer iets nodig hebt, staan we graag weer voor je klaar.

• Bas Schot
    Geverifieerde klant van Adzaagt

Ad zaag is zeer goed bedrijf. Als je vragen heb word je vriendelijk telefonisch geholpen en ze zijn meedenkend over je ideeën en ze kunnen goed advies geven. En als je plaat materiaal via hun site besteld overzichtelijk en alles kan je netjes aangegeven. En als je speciale bewerking aan de plaat wilt hebben dat is ook mogelijk niks te gek. En ze zijn transparant met prijzen.
    Alles word netjes op tijd geleverd en keurig op maat en splin vrij.

Beste Bas,

Dank je wel voor je fantastische feedback! 😊 We zijn enorm blij om te horen dat je tevreden bent met onze service en dat je onze vriendelijke telefonische ondersteuning waardeert. We doen ons best om mee te denken met je ideeën en om goed advies te geven, dus het is geweldig om te horen dat dit gewaardeerd wordt.

Het is ons doel om onze website zo overzichtelijk mogelijk te maken, dus het is fijn om te horen dat je dat hebt ervaren. We zijn blij dat we aan je speciale wensen kunnen voldoen en dat we transparant kunnen zijn over onze prijzen.

Bedankt voor het delen van je ervaring en het geven van VIJF 🌟! Als je in de toekomst weer iets nodig hebt, staan we graag weer voor je klaar.

• Arjan
    Geverifieerde klant van Adzaagt

Goede prijs, snelle levering en kundige service! Ik had gezaagd plaatmateriaal besteld met een specifiek doel, ze belden nog even om te bespreken of wat ik besteld had inderdaad het beste was waar ik het voor wilde gebruiken.

Beste Arjan,

Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze goede prijs, snelle levering en kundige service.

Bij Adzaagt streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden, en het is geweldig om te horen dat we je verwachtingen hebben overtroffen. Het is belangrijk voor ons dat je de juiste materialen ontvangt voor jouw specifieke doeleinden, dus we zijn blij dat we je nog even hebben kunnen bellen om te bespreken of het bestelde materiaal geschikt was voor jouw behoeften.

Bedankt voor je vertrouwen in ons! Als je in de toekomst weer iets nodig hebt, staan we graag weer voor je klaar.

• Don van der Hert
    Geverifieerde klant van Adzaagt

Strak gezaagd, bezorging uitstekend.

Beste Don,

Dank je wel voor je fantastische feedback! 😊 We zijn blij dat je tevreden bent met ons strakke zaagwerk en de uitstekende bezorging. Jouw tevredenheid is onze prioriteit en het doet ons goed om te horen dat we aan je verwachtingen hebben voldaan.

Bedankt voor het toekennen van vijf sterren! Als je in de toekomst weer iets nodig hebt, staan we graag weer voor je klaar.

• Louky Rovers
    Geverifieerde klant van Adzaagt

Duidelijke website, goed contact over de bestelling en vlotte levering.

Beste Louky,

Hartelijk dank voor je lovende woorden! 😊 Het doet ons goed om te horen dat je onze website als duidelijk hebt ervaren en dat het contact over de bestelling prettig verliep. Bij ons streven we naar een naadloze en vlotte ervaring voor onze klanten, dus het is fijn om te horen dat dit ook jouw ervaring was.

Je 🌟🌟🌟🌟🌟 betekent veel voor ons! Mocht je in de toekomst weer iets nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar.

• Mark
    Geverifieerde klant van Adzaagt

MDF besteld voor schotjes op zolder. Levering was netjes zoals aangegeven en bezorging was door een zeer vriendelijke medewerker ipv bezorgservice. Top!

Beste Mark,

Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met je MDF-bestelling voor de schotjes op zolder! We zijn blij dat de levering netjes verliep zoals aangegeven en dat je bezorgd werd door een zeer vriendelijke medewerker in plaats van een bezorgservice. Bij ons streven we altijd naar een persoonlijke en vriendelijke service, dus het doet ons goed om te horen dat dit ook jouw ervaring was.

Bedankt voor je positieve feedback! Als je in de toekomst weer iets nodig hebt, staan we graag weer voor je klaar.

• Danny Ripzaad
    Geverifieerde klant van Adzaagt

Mooi product goede service!

Beste Danny,

Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met ons product en de service die we bieden! 😊 We streven er altijd naar om onze klanten de beste ervaring te bieden, dus jouw positieve feedback betekent veel voor ons.

Als je in de toekomst weer iets nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen je graag verder!

• F Z

Vlotte reactie en levering

Antwoord van Adzaagt

Bedankt voor je feedback en het toekennen van vijf sterren! 🤩 We zijn blij dat je tevreden bent met onze vlotte reactie en levering. Klanttevredenheid is voor ons van het grootste belang en we streven er altijd naar om een snelle en efficiënte service te bieden.

Als je in de toekomst weer iets nodig hebt, staan we graag weer voor je klaar!

• Marcel
    Geverifieerde klant van Adzaagt

Top service, geweldige bezorger!!

Beste Marcel,

Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service en dat je de bezorger geweldig vond! 😊 We zijn trots op ons team en het doet ons goed om te weten dat onze bezorger een positieve indruk heeft achtergelaten.

Als je in de toekomst weer iets nodig hebt, weet dan dat ons geweldige team altijd voor je klaarstaat!

• Leentje van Wirdum
    Geverifieerde klant van Adzaagt

Mooi hout, prefect gezaagd, behulpzame medewerkers, vriendelijke bezorger, alles goed!

Hi Leentje,

Bedankt voor deze prachtige review!🤩 We zijn blij dat je het hout mooi vindt en dat het perfect is gezaagd. Het doet ons goed om te weten dat onze medewerkers behulpzaam waren en dat de bezorger vriendelijk was.

Bedankt voor je positieve feedback! Als je in de toekomst weer iets nodig hebt, weet dan dat we altijd klaarstaan om je te helpen. 😉

• Jelle Romkes
    Geverifieerde klant van Adzaagt

Goede, snelle service en de producten werden op tijd afgeleverd.

Hi Jelle,

Bedankt voor je feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service en dat de producten op tijd zijn afgeleverd. We streven ernaar om onze klanten een snelle en betrouwbare service te bieden, dus het doet ons goed om te horen dat we aan je verwachtingen hebben voldaan.

Als er nog iets is waarmee we je kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. We streven er altijd naar om onze service te verbeteren.

• Joep
    Geverifieerde klant van Adzaagt

Hartstikke mooi op maat allemaal! Bezorgen ook prima, volgens afspraak en aardige man. Maar het gifineerde materiaal is niet van beste kwaliteit. Afplakken met een 'vriendelijke tape' zorgt ervoor dat de vezels uit het fineer komen helaas.

Hoi Joep,

Bedankt voor jouw review! Fijn om te horen dat het materiaal mooi op maat gezaagd is.

Normaliter gebruiken wij een tape die zeer eenvoudig te verwijderen is, deze is speciaal gemaakt voor ons plaatmateriaal met ons logo erop. Vervelend om te horen dat de tape wat vezels uit jouw fineer heeft gehaald. Gelukkig kun je fineer eenvoudig bewerken en licht bijschuren.

Melissa