Adzaagt

Adzaagt

Webshop voor plaatmateriaal voor de thuis klusser of professioneel. Zowel levering van hele platen, maar ook exact op maat en afgewerkt geleverd.
Filter 388 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 253 met beschrijving

• Roemer van Toorn
    Geverifieerde klant van Adzaagt

Hele goede en heldere website waarop je houtsoort kan kiezen en zeit hoe het uit d eplaat geezaagd wordt.. Aardige vakmensen met verstand van zaken en ze bellen ook snel als er iets is, of anders kan/moet. Kortom als ik weer hout nodig heb ga ik voor adzaagt. Ook de aflevering was prima. Ik werd keurig van te voren gebeld dat de chauffeur er aan komt. Kan niet beter!

• Alexander
    Geverifieerde klant van Adzaagt

Mooi product afgeleverd. De mannen bij Adzaagt hebben goed meegedacht zodat het eindproduct nog mooier is geworden! Ik ben heel tevreden.

• Hoe beoordeel je Adzaagt?

• Jan Willem Verhoeven
    Geverifieerde klant van Adzaagt

Prima service, ik zag alleen te laat de e-mail dat ze de dag daarop zouden leveren. Gelukkig was er iemand thuis dus verder geen probleem.

• Paul Herrebrugh
    Geverifieerde klant van Adzaagt

Prachtige Grondeerfolie Wit 70% PEFC gecert. MDF panelen op juiste maat besteld en ook gekregen. Geheel onbeschadigd aangekomen met hun eigen bezorgdienst keurig op juiste tijd geleverd. Wat wil een klant nog meer👍

• Almar Bijlsma
    Geverifieerde klant van Adzaagt

Goede hulp en alles prima

• Richard Huiskamp

Duidelijke site. Perfecte levering

• Bram de Vos
    Geverifieerde klant van Adzaagt

fijne website, goede communicatie, ad zaagt bedankt

• Leendert Kohlenberg
    Geverifieerde klant van Adzaagt

Goede informatie vooraf, goede service, goede uitvoering en aflevering.
    De planken worden exact op maat geleverd.

• ShowExpo
    Geverifieerde klant van Adzaagt

Goede service, handig bestelproces, en vooral fijn dat alles voorzien wordt van labels.

• rob Houdijk
    Geverifieerde klant van Adzaagt

goede en vriendelijke service !