Afdekgigant
Grootste assortiment afdekmaterialen van Nederland!

Waarom wij… de juiste keuze zijn voor u.
Als jij jezelf, familie, werkvoorbereider, of werkgever zou willen laten adviseren over een bepaalde afdekvloer of beschermoplossing.

Wie zou je dat dan vragen?

Welke afdekvloer is het beste?
Moet het afdekmateriaal dampdoorlatend zijn?
Welke afdekvloer is duurzaam of juist…. Brandvertragend?
Welke beschermoplossing is voor uw situatie het beste?
Waar zou jij mensen aanraden om eens een kijkje te nemen en te vragen om advies?

Juist! Dat vroeg ik mezelf ook af.

Meer dan 10 jaar hebben wij ervaring op het gebied van afdekmaterialen voor specialistische vloeren en andere beschermoplossingen voor honderden klanten. In al die jaren heb ik gezien dat bijvoorbeeld prachtige vloeren niet of met het verkeerde afdekmateriaal werden afgedekt met verkleuring, vervuiling en onherstelbare beschadigingen tot gevolg.

Daardoor zijn wij op zoek gegaan naar de juiste beschermoplossingen om deze vaak kostbare vloeren te beschermen tegen beschadigen, vuil en verkleuring. En ik kan met een gerust hart zeggen dat wij inmiddels de juiste afdekmaterialen in huis hebben om iedere vloer of wand af te dekken.

Wist je dat bijna 85% van alle vloeren beschadigd raken door “niet” of “verkeerd” afdekken tijdens bouwactiviteiten.

Wij hebben voor elke vloer de juiste beschermoplossing!
Of het nu gaat om tegelvloeren, houten vloeren, natuursteen vloeren of gietvloeren, of over wanden of ramen. Bij ons kunt u voor alle afdekmaterialen terecht. En natuurlijk leveren wij alleen de beste kwaliteit afdekmaterialen zoals u van ons gewend bent.

Vaste samenwerking met fabrieken en ontwikkelaars!
Wij hebben in de loop der tijd een vaste samenwerking opgebouwd met de ontwikkelaars en makers van deze afdekmaterialen.

Onze fabrieken staan garant voor kwaliteit.
Wij zijn dan ook de specialist in oplossingen voor het tijdelijk beschermen van o.a: vloeren, ramen, kozijnen en wanden in kantoren, gebouwen, woningen en schepen tijdens nieuwbouw, renovatie en onderhoud. Wij leveren innovatieve producten voor het tijdelijk beschermen en afdekken van diverse ondergronden en oppervlakten.

Van tapijt tot gietvloeren en van natuursteen tot linoleum. Voor elke vloer hebben wij een oplossing!

Door deze samenwerking kunnen wij u een prijs / kwaliteit verhouding bieden die altijd het scherpst zal zijn. Bij ons is de kwaliteit van alle afdekmaterialen dus altijd het beste. Alle afdek -en beschermingsmaterialen worden altijd in de zelfde fabriek geproduceerd en daardoor kunnen wij deze prijs en kwaliteit kunnen garanderen.

U kunt bij ons terecht met al uw vragen over afdekmaterialen en het verwerken hiervan.

Uw vragen worden serieus en binnen 1 dag beantwoord.

Naast deze voordelen doen wij er alles aan om u op de juiste wijze te begeleiden en te adviseren in uw keuze.
Hier vindt u een aantal referentie adressen om u een indicatie te geven wat en voor wie wij projecten uitvoeren.

Toch nog vragen?

Wanneer u toch nog vragen heeft, neem dan gerust eens contact met ons op via het contactformulier of bel met het onderstaande telefoonnummer.

Wij helpen u graag verder met het maken van de juiste keuze.
De zekerheden van https://www.afdekgigant.nl

Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2022

Gecontroleerd door ons

Beoordeeld door jou

Onafhankelijk

Bemiddeling bij geschillen

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Biografie Afdekgigant

Afdekgigant is gespecialiseerd in afdek- en beschermmaterialen. Al meer dan 10 jaar lang staat Afdekgigant bekend om zijn uitstekende afdekmaterialen, adviezen en services zoals bijvoorbeeld de AG Afdekservice.

Toen Arny van den Heuvel ruim 10 jaar geleden het concept bedacht voor wat nu “Afdekgigant” is geworden, was hij al jaren zelfstandig ondernemer en was hij gespecialiseerd in het verwerken van natuursteen en historische bouwmaterialen....
Lees de complete biografie van Afdekgigant op https://www.afdekgigant.nl/biografie-van-afdekgigant/

Bekijk Manifest