Afdekgigant
Grootste assortiment afdekmaterialen van Nederland!

Waarom wij… de juiste keuze zijn voor u.
Als jij jezelf, familie, werkvoorbereider, of werkgever zou willen laten adviseren over een bepaalde afdekvloer of beschermoplossing.

Wie zou je dat dan vragen?

Welke afdekvloer is het beste?
Moet het afdekmateriaal dampdoorlatend zijn?
Welke afdekvloer is duurzaam of juist…. Brandvertragend?
Welke beschermoplossing is voor uw situatie het beste?
Waar zou jij mensen aanraden om eens een kijkje te nemen en te vragen om advies?

Juist! Dat vroeg ik mezelf ook af.

Meer dan 10 jaar hebben wij ervaring op het gebied van afdekmaterialen voor specialistische vloeren en andere beschermoplossingen voor honderden klanten. In al die jaren heb ik gezien dat bijvoorbeeld prachtige vloeren niet of met het verkeerde afdekmateriaal werden afgedekt met verkleuring, vervuiling en onherstelbare beschadigingen tot gevolg.

Daardoor zijn wij op zoek gegaan naar de juiste beschermoplossingen om deze vaak kostbare vloeren te beschermen tegen beschadigen, vuil en verkleuring. En ik kan met een gerust hart zeggen dat wij inmiddels de juiste afdekmaterialen in huis hebben om iedere vloer of wand af te dekken.

Wist je dat bijna 85% van alle vloeren beschadigd raken door “niet” of “verkeerd” afdekken tijdens bouwactiviteiten.

Wij hebben voor elke vloer de juiste beschermoplossing!
Of het nu gaat om tegelvloeren, houten vloeren, natuursteen vloeren of gietvloeren, of over wanden of ramen. Bij ons kunt u voor alle afdekmaterialen terecht. En natuurlijk leveren wij alleen de beste kwaliteit afdekmaterialen zoals u van ons gewend bent.

Vaste samenwerking met fabrieken en ontwikkelaars!
Wij hebben in de loop der tijd een vaste samenwerking opgebouwd met de ontwikkelaars en makers van deze afdekmaterialen.

Onze fabrieken staan garant voor kwaliteit.
Wij zijn dan ook de specialist in oplossingen voor het tijdelijk beschermen van o.a: vloeren, ramen, kozijnen en wanden in kantoren, gebouwen, woningen en schepen tijdens nieuwbouw, renovatie en onderhoud. Wij leveren innovatieve producten voor het tijdelijk beschermen en afdekken van diverse ondergronden en oppervlakten.

Van tapijt tot gietvloeren en van natuursteen tot linoleum. Voor elke vloer hebben wij een oplossing!

Door deze samenwerking kunnen wij u een prijs / kwaliteit verhouding bieden die altijd het scherpst zal zijn. Bij ons is de kwaliteit van alle afdekmaterialen dus altijd het beste. Alle afdek -en beschermingsmaterialen worden altijd in de zelfde fabriek geproduceerd en daardoor kunnen wij deze prijs en kwaliteit kunnen garanderen.

U kunt bij ons terecht met al uw vragen over afdekmaterialen en het verwerken hiervan.

Uw vragen worden serieus en binnen 1 dag beantwoord.

Naast deze voordelen doen wij er alles aan om u op de juiste wijze te begeleiden en te adviseren in uw keuze.
Hier vindt u een aantal referentie adressen om u een indicatie te geven wat en voor wie wij projecten uitvoeren.

Toch nog vragen?

Wanneer u toch nog vragen heeft, neem dan gerust eens contact met ons op via het contactformulier of bel met het onderstaande telefoonnummer.

Wij helpen u graag verder met het maken van de juiste keuze.
Filter 69 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 34 met beschrijving

• Charlotte meijer
    Geverifieerde klant van Afdekgigant

Heel vriendelijke service, goede uitleg en goed bereikbaar. Zowel telefonisch als een echte winkel waar je terecht kan. Bedankt voor de hulp!

Antwoord van Afdekgigant

Beste Charlotte, hartelijk dank voor je beoordeling. We zien je collega graag vandaag verschijnen op onze locatie in Sleeuwijk, de bestelling staat al voor jullie klaar. Heel veel succes met jullie project. Met hartelijke groet; Team Afdekgigant

• Bert van Rheeden

Ruime keuze

Antwoord van Afdekgigant

Beste Bert, hartelijk dank voor uw bestelling, wij hebben deze gisterenavond in goede orde mogen ontvangen. Uw bestelling wordt op werkdagen binnen 24 uur verzonden met PostNL, vandaag aan het einde van de dag ontvangt u een Track&Trace code waarmee u het pakket kunt volgen. PostNL levert doorgaans de volgende dag, het kan zijn dat als er stakingen zijn en dat er een dag vertraging ontstaat. Mocht u verder nog vragen hebben bel of mail ons gerust. Met vriendelijke groet; Team Afdekgigant

• Hoe beoordeel je Afdekgigant?

• Ermand
    Geverifieerde klant van Afdekgigant

Goede service en nemen zondagsrust.

• Maurice Wobma
    Geverifieerde klant van Afdekgigant

Snelle levering en fijne communicatie

• Bé Van der Heide

Vlotte en correcte levering

• Louiza Oskam
    Geverifieerde klant van Afdekgigant

Topbedrijf, super advies, alles A-kwaliteit, ook voor de particulier!

• Gerard Wouters
    Geverifieerde klant van Afdekgigant

Goede levering, snel en goede kwaliteit. Beetje prijzig.

Antwoord van Afdekgigant

Beste Gerard Wouters, bedankt voor uw review.
    Wij leveren uitsluitend A kwaliteit afdekmaterialen daardoor kan de prijs misschien iets afwijken van andere soorten afdekmaterialen. Voor grotere hoeveelheden kunt u ook een offerte aanvragen of vraag een B2B account aan via onze website.
    Met hartelijke groet:
    Team Afdekgigant.

• Stefan Vrancken

Goed service, duidelijke webshop

• Roelof Boersma
    Review voor Afdekgigant

Adverteerder geeft prijzen excl. BTW op de site zonder dit duidelijk te vermelden. Daar kom je pas in de winkelwagen achter. voorbeeld: https://www.afdekgigant.nl/product/professioneel-ag-afdekvlies-ademend-afdekpakket/

Antwoord van Afdekgigant

Beste Roelof Boersma, onze prijzen zijn id ex Btw, wat aangegeven staat naast onze zoekbalk. U klikt dan op de winkel, ook als u op een afbeelding klikt om te bestellen staat het bovenaan rechts aangegeven. Onze site is gericht op zakelijke klanten, uiteraard kunnen particuliere klanten ook bij ons bestellen. Bij het afrekenen wordt het nogmaals aangegeven om misverstanden te voorkomen. Wij hopen u van dienst te kunnen zijn, mocht u verder nog vragen hebben neem gerust telefonisch contact op met onze klantenservice op 0183409894. Met vriendelijke groeten: Team Afdekgigant

• P Lieuw
    Geverifieerde klant van Afdekgigant

Goed advies,communicatie prima, logistiek prima op de hoogte gehouden..
    Fijne webwinkel

Antwoord van Afdekgigant

Beste P Lieuw, hartelijk dank voor uw review. Het AG Afdekvlies Damp-Open mag 3-5 cm overlappend gelegd worden en deze naden mag u af tapen met de AG Damp-Open Tape. Advies is om de gehele vloer af te dekken om kleurverschil in de Tegels te voorkomen. De Tape niet op de vloer zelf gebruiken. Veel plezier met uw nieuwe keuken/woning en alvast een fijn weekend. Met vriendelijke Groet; Team Afdekgigant.

• Richard Reijerse

Communicatie helder.

• Rens Witjes
    Geverifieerde klant van Afdekgigant

Snelle levering en zeer tevreden over de stucloper en goede tape

Antwoord van Afdekgigant

Beste Rens Witjes, wat fijn dat onze dubbel Pe-Gecoate stucloper goed bevalt, deze kunt u aan 2 kanten gebruiken, de meeste klanten geven voorkeur aan de glimmende kant boven, echter is de coating exact hetzelfde (10PE), dus waterdicht behalve bij beschadigingen op gebruik uiteraard. Onze oranje stucloper tape plakt goed en is stevig van kwaliteit, door de kleur is het dan ook makkelijk te zien als er een naad los dicht, bij het plaatsen van de stucloper. Wij adviseren altijd de stucloper 5 cm te overlappen en de naden te tapen. We wensen u nog veel klusplezier en een fijne dag! Met vriendelijke groet; Team Afdekgigant.

• Rasia A
    Review voor Afdekgigant

Goede service, je bent geen nummertje!
    Diana is echt een schat en heeft mij erg geholpen toen m’n bestelling niet op tijd zou aankomen. Het was erg gewaardeerd en ik was blij verrast dat ik gebeld werd om te overleggen ivm mijn bestelling. Dat is zeldzaam voor een bedrijf, hier wordt je bestelling door mensen gereed gemaakt en niet door een computer. Ik zou hier zo weer bestellen en raad het zeker iedereen aan!!
    Dank je wel, jullie doen echt goed werk! 👌🏼😊

Antwoord van Afdekgigant

Beste Rasia, hartelijk dank voor uw beoordeling, wij hebben hier alles intern afgehandeld en uiteraard zien wij u graag terug bij een volgende bestelling. Nog een fijne dag! Met vriendelijke groet; Team Afdekgigant.

• jannes

Goede levering

Antwoord van Afdekgigant

Beste Jannes, Dank voor uw beoordeling. Met de Black Friday hebben wij 2 pakketten gehad die na 4 dagen geleverd werden. Dit is uniek en we vinden het dan ook fijn dat ook uw pakket op tijd en in goede staat is geleverd. Door onze snelle verwerking van de orders kunnen we de pakketten ook direct aanbieden bij PostNL op werkdagen. Nog een fijn weekend!
    Met vriendelijke groet;

Meedenkend

• Ruud Noordergraaf

Afhandeling bestelling

Antwoord van Afdekgigant

Beste heer Noordergraaf, hartelijk dank voor uw recensie, het pakket wordt vandaag nog aangeboden bij PostNL, u krijgt rond 18:30 uur een Track & Trace code waarmee u het pakket kan volgen. De verwachting is dat het pakketje morgen bij u aankomt, pas als u melding krijgt via uw mail dat de bezorger onderweg is zal het pakket ongeveer binnen 2 uurtjes geleverd worden op uw aangeven afleveradres. Nog een fijne avond. Met vriendelijke groet; Team Afdekgigant

• Martin Reijntjens
    Geverifieerde klant van Afdekgigant

Goede service na telefonisch contact.

Antwoord van Afdekgigant

Beste Martin, bedankt voor uw recensie. Uw bestelling staat klaar om afgehaald te worden.
    Nog een fijne avond!

• Leo van den Barselaar
    Geverifieerde klant van Afdekgigant

Snelle service en goede producten!

Antwoord van Afdekgigant

Beste Leo van den Barselaar, hartelijk dank voor uw recensie. PostNL heeft het pakketje op tijd geleverd, goed om te horen dat het AG Afdekvlies licht zelfklevend bevalt, het is een product wat goed blijft liggen op bestaande ondergronden en het is makkelijk te verwerken.
    We wensen u nog een fijne avond.

• Desiree en Ruud
    Review voor Afdekgigant

We hadden een online bestelling geplaatst en gingen deze ophalen bij de winkel in Sleeuwijk. Al pratende kwamen we door middel van een uitstekend advies er achter dat er een betere en nog voordeliger keuze was ook! In alle rust en onder het genot van ee kop koffie kregen we ook nog een waardevol advies over de manier van aanbrengen ook. We zijn buitengewoon vriendelijk geholpen! Wat ons betreft een absolute aanrader. De Afdekgigant. een bedrijf waar klantvriendelijkheid en uitstekende service hoog in het vaandel staan!

Beste Desiree en Ruud,
    bedankt voor je bezoek aan onze groothandel, advies staat idd bij ons in hoog vaandel. Het is belangrijk dat het juiste product wordt aangebracht op de juiste ondergrond. We vonden het ook erg leuk om kennis te maken met jullie en jullie zijn altijd welkom voor een bakje koffie.
    Met vriendelijke groet; Team Afdekgigant.