Afdekgigant.nl

Afdekgigant.nl

Afdekgigant is gespecialiseerd is in afdekmaterialen en beschermingsproducten voor de bouw en industrie. Het bedrijf is opgericht door Arny van de en is in korte tijd uitgegroeid tot een belangrijke speler in de sector. De missie van Afdekgigant is om kwalitatief hoogwaardige producten te leveren.
Filter 168 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 84 met beschrijving

• Janny Kok

Top service!!

• Chiara de Geus
    Geverifieerde klant van Afdekgigant.nl

Wat een vriendelijke en snelle service. Omdat de pakketdienst er te lang over zou doen, kwamen ze het zelfs persoonlijk brengen!

Antwoord van Afdekgigant.nl

Beste Chiara, in uw regio zijn er inderdaad vertragingen bij PostNL (1 dag extra) ivm vakantie, fijn dat we het nog in konden plannen met onze medewerkers. Nog een mooie dag en bedankt voor de bestelling. Met vriendelijke groeten: Team Afdekgigant.

• Hoe beoordeel je Afdekgigant.nl?

• Jaap
    Geverifieerde klant van Afdekgigant.nl

Service gericht , werd gelijk na het plaatsen van de bestelling even opgebeld om nog even een paar dingen te bespreken .

Antwoord van Afdekgigant.nl

Beste Jaap, wij zien dat u contact heeft gehad met onze klantenservice, fijn dat u goed geholpen bent.
    Uiteraard hopen wij dat u in de toekomst wederom bij ons besteld.
    Al onze artikelen zijn los bestelbaar.
    Wist U dat wij voor kleine ondernemingen ook een B2B account kunnen invoeren? U vraagt dit makkelijk aan d.m.v. een B2B account aanvraag te doen via onze website.
    Mocht u verder nog advies nodig hebben, bel of mail ons gerust.
    Met vriendelijke groeten Team Afdekgigant

• WP
    Geverifieerde klant van Afdekgigant.nl

Snelle levering en super service!

• Inge Spijker
    Geverifieerde klant van Afdekgigant.nl

Snelle levering en het klopte allemaal

• Carmen
    Geverifieerde klant van Afdekgigant.nl

Goed geholpen aan de telefoon. Snelle levering.

• Mariska
    Geverifieerde klant van Afdekgigant.nl

Snel geregeld! In de ochtend een bestelling gedaan en om 11uur kon ik het al ophalen. Bij aankomst werd het in de auto gebracht en kreeg ik nog duidelijke uitleg/advies. Vriendelijk geholpen.

Antwoord van Afdekgigant.nl

Beste Mariska, bedankt voor uw telefonisch contact en fijn dat u voor onze producten heeft gekozen. Mocht u verder nog advies nodig hebben dan mag u altijd onze klantenservice benaderen op 0183409894. Nog een mooie dag. Met vriendelijke groeten Team Afdekgigant.

• Hans

Makkelijk online besteld.

• Art van den Bosch
    Geverifieerde klant van Afdekgigant.nl

Geweldige service en goed advies

• Arnoud Bouman
    Geverifieerde klant van Afdekgigant.nl

Op advies een maat breder besteld, dit was geen probleem en alles werd kosteloos aangepast. Geven netjes antwoord op je vragen en helpen je erg goed. Absoluut aan te bevelen!

Antwoord van Afdekgigant.nl

Beste Arnoud, wij hebben uw bestelling aangepast en de 2 pakketten worden verzonden naar een PostNl afhaalpunt. Een groot voordeel is dat u nu minder naden hoeft af te plakken. De stucloper is dubbel PE gecoat. Wij willen u bedanken voor uw beoordeling en heel veel geluk in uw nieuwe woning. Met hartelijke groet; Team Afdekgigant.

• Tanya
    Geverifieerde klant van Afdekgigant.nl

Goede prijs met behoud van een persoonlijke service. Zeer tevreden!

Antwoord van Afdekgigant.nl

Beste Tanya, het doet ons goed om te lezen dat u goed geholpen bent, onze persoonlijke service staat voorop voor onze klanten en wij denken graag mee. Nog een mooie dag! Met vriendelijke groeten; Team Afdekgigant.

• Hugo
    Geverifieerde klant van Afdekgigant.nl

Goed advies gecombineerd met samples. Zeer prettig contact, zowel aan de telefoon als via mail. Snelle levering. Perfect!

Antwoord van Afdekgigant.nl

Beste Hugo, goed om te horen dat het materiaal bevalt. Bij een breedte van 2meter hoeft u ook minder naden af te plakken en dat is erg fijn. Wij wensen jullie nog een fijne dag. Met vriendelijke groet; Team Afdekgigant

• Daniel van Ovost
    Geverifieerde klant van Afdekgigant.nl

goed contact en snelle levering

Antwoord van Afdekgigant.nl

Beste Daniel, bedankt voor uw recensie. Fijn dat we uw bestelling nog hebben kunnen aanpassen naar een afhaalpunt. Wij wensen u veel klusplezier en nog een fijne dag! Met vriendelijke groet; Team Afdekgigant

• Jorrit Klaassen

Supersnelle en correcte levering

• Denis Van Vooren
    Geverifieerde klant van Afdekgigant.nl

Ik werd opgebeld met de vraag of het sneller geleverd mocht worden. Uurtje later had ik alles persoonlijk afgeleverd... Ik moet het nog gebruiken maar aan de look en feel ziet het er heel goed uit.

• Iris

Geweldige service

• DvdH

Goede service!

• Ben Rademaker
    Geverifieerde klant van Afdekgigant.nl

heel goed geholpen, kennisniveau is erg hoog, er wordt echt tijd genomen om je vragen te beantwoorden, ik kan dit bedrijf echt aanbevelen.

Antwoord van Afdekgigant.nl

Beste Ben, Bedankt voor uw recensie. Wij gaan de complimenten doorgeven aan onze medewerker. Nog een mooie dag! Met vriendelijke groeten: Team Afdekgigant

• Bernard Deuling
    Geverifieerde klant van Afdekgigant.nl

overzichtelijk en duidelijk wat je nodig kan hebben

Antwoord van Afdekgigant.nl

Beste Bernard, hartelijk dank voor uw beoordeling.
    Fijn om te lezen dat u de produkten snel heeft kunnen vinden.
    Mocht er verder advies nodig zijn dan mag u ons altijd even mailen naar info@afdekgigant.nl of onze klantenservice benaderen op 0183409894. Nog een fijne dag! Met vriendelijke groeten: Team Afdekgigant

• Sanne Elferink

prettig contact