Afiba Naturals
Op Afiba Naturals vind je prachtige handgemaakte, natuurlijke, biologische en vegan producten met een oorsprong in Suriname. Producten waarmee jij je lichaam kan verzorgen en die goed voor je zijn. Kortom al het goede van Moeder Natuur.
Filter 47 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 23 met beschrijving

• Ali Mohamed
    Geverifieerde klant van Afiba Naturals

Ik raad het iedereen echt werkt goed doet wat die moet doen ga zeker vaker bestellen

• Judith Burgzorg
    Geverifieerde klant van Afiba Naturals

De bestelling was snel binnen

• Hoe beoordeel je Afiba Naturals?

• Infa
    Geverifieerde klant van Afiba Naturals

Ik ben blij dat ik bij Afiba Naturals terecht ben gekomen,want de Magic Hairspray is echt geweldig. Echt een aanrader!

• mari
    Geverifieerde klant van Afiba Naturals

Snelle levering, ruikt echt heerlijk! Ben benieuwd naar de resultaat !

• Sandra Boldewijn
    Geverifieerde klant van Afiba Naturals

Ben er blij mee erg zacht

• Anuschka

Geweldige klantenservice!

• Anisha
    Geverifieerde klant van Afiba Naturals

De verpakkingen zijn erg mooi en het handgeschreven briefje en het gift maakte de bestelling nog fijner dan de producten zelf! Zal zeker nog eens bestellen

• Clife Martins
    Geverifieerde klant van Afiba Naturals

Levering op tijd en de producten zijn puur natuur!

• Soumaya

Geweldige snelle service!

• Maria
    Geverifieerde klant van Afiba Naturals

Hele fijne zalven met louter natuurlijke ingrediënten. Snel en correct geleverd en altijd een kleine attentie erbij. Top!

• Priscilla R
    Geverifieerde klant van Afiba Naturals

Snelle levering, super tevreden met mijn aankopen

• Rachel
    Geverifieerde klant van Afiba Naturals

Een mooi product dat goed is voor je lichaam ,hydraterend en voefend effect voor je huid en makkelijk smeerbaar en het ruikt lekker naar kokosolie

• Joyce Touw Ngie Tjouw
    Geverifieerde klant van Afiba Naturals

Producten zijn netjes verpakt en goed afgeleverd.

• Gerida Baumgart
    Geverifieerde klant van Afiba Naturals

Zoals jullie het product hebben aangegeven, zo ervaar ik het ook.super zacht en makkelijk aan te brengen.

• Jeanelle
    Geverifieerde klant van Afiba Naturals

Ik heb de Shea butter-Kokosolie inmiddels 3 dagen gebruikt. Wat een weldaad voor mijn huid ! Het ruikt gelukkig niet te sterk naar kokosolie. Mijn huid voelt en ziet er gehydrateerd uit. Ik smeer het letterlijk op elke cm² huidoppervlak (oké, bijna elke, misschien een beetje overdreven). Ik smeer het in de avond vlak na het douchen; 1 keer per dag volstaat, maar vaker is natuurlijk alleen maar beter. Mijn lippen vinden dit product ook fijn. Ik heb al sinds mijn jeugd last van een strook/lijn droge huid (voornamelijk op mijn bovenlip) wat na een poos hard wordt en gaat springen. Ik ben fan van deze combi !! 😇 De body butter die als cadeautje in de doos zat, vind ik ook heerlijk. Alleen de geur is mij iets te heftig; helaas triggert het mijn migraine. De Krappa vind ik ook een beetje heftig ruiken, maar ik denk dat ik daar wel aan kan wennen. Al met al, ik ben super blij met de kokos combi. Mijn huid ziet er rustiger uit. Mijn "strippenkaart" bij het ziekenhuis i.v.m. mijn super gevoelige huid kan ik misschien binnenkort weggooien 😂 Heel veel dank aan mijn mede Sranang uma die dit product heeft ontwikkeld ! Keep up the good work and may your hands remain blessed ! 😇🍀

• Noëlle Bruma
    Geverifieerde klant van Afiba Naturals

Snelle levering! Goed verpakt!
    Aanrader om te bestellen🤩👌🏼

• Mireille Bischop
    Geverifieerde klant van Afiba Naturals

Snelle levering, voldoet aan beschrijving, goed verpakt en een lief kaartje bij de bestelling.

• RS
    Geverifieerde klant van Afiba Naturals

Snelle levering en leuk dat er een handgeschreven kaart met sample bij zit.
    Ik ben echt super blij met deze producten en ik wil niks anders meer gebruiken voor mijn haar en huid!!

• Lisa Afful

Mooie actie,snelle levering.

• J.S
    Geverifieerde klant van Afiba Naturals

Super snelle levering en de producten zijn heel goed!