After Surgery

After Surgery

In onze webwinkel vindt u producten welke uw genezingsproces na een chirurgische behandeling ondersteunen en u comfort bieden tijdens uw herstel. Wij werken uitsluitend met A-merken die staan voor de beste kwaliteit en service. Heeft u hulp nodig bij de selectie van onze producten, dan staan wij graag voor u klaar.
8,9

• Vera Noé
    Geverifieerde klant van After Surgery

Super snelle bediening. Ik had een bestelling geplaatst maar de foute maat opgegeven, 's avonds nog een mail gestuurd om te vragen of ik de bestelling nog kon wijzigen. Ze brachten dit direct in orde. Top service!

• Marijke van der Pas
    Geverifieerde klant van After Surgery

Betrouwbaar bedrijf. Redelijk snel geleverd zonder track and trace. Pakje kon ook in de brievenbus.

• Hoe beoordeel je After Surgery?

• Susan De Muynck

👍👍👍👍👍

• Jolien Van der Scheer
    Geverifieerde klant van After Surgery

Prima service en netjes van advies bediend via de telefoon.

• Marielouise Gortzen

Goede kwaliteit,,snelle levering

• Rotterdam
    Geverifieerde klant van After Surgery

Ik ben blij met de kwaliteit van de bestelde bh. Het gaf erg goede ondersteuning die nodig was na een mastectomie met borstreconstructie. De levertijd was ook erg snel. Ik heb kort voor de operatie besteld, maar ik heb het toch nog op tijd ontvangen, wat een aangename verrassing was.

Antwoord van After Surgery

Bedankt voor de mooie beoordeling.
    Wij wensen u een goed herstel!

• Martine
    Geverifieerde klant van After Surgery

Echt een topservice en advies, iemand die écht meedenkt !

Antwoord van After Surgery

Hartstikke bedankt voor uw beoordeling.
    Contact ons gerust opnieuw wanneer u hulp nodig heeft!

• Pieta Van Balkom

Goed advies gekregen

• An Schellekens
    Geverifieerde klant van After Surgery

Iets later geleverd dan aangegeven op de website. Voor de rest is alles inorde

• Sandra Kooyman
    Geverifieerde klant van After Surgery

Ik heb geen steun en compressie van de pijpjes aan het broekje helaas. En de ritsen zijn bovenaan niet prettig

Goedendag mevrouw Kooyman!

Wanneer u geen compressie ervaart draag u waarschijnlijk een verkeerde maat. Wanneer u ritsen onprettig vindt kunt u het artikel omruilen voor een variant met haakjes of een 'pull up' model zonder sluitingen.

Voelt u zich vrij om het kledingstuk om te ruilen of te retourneren.

Groet,
    Anne

• Sandra Cordaro

Hele goede service!

• Barbara
    Review voor After Surgery

vreselijke bezorging en klantenservice.. let op: als hun koerier te laat is, weigeren ze de terugbetaling met het excuus dat de koerier niet hun verantwoordelijkheid is. Juridisch gezien is dat zo en ze zijn al aangegeven bij de autoriteiten. Ze hebben slechts een gedeeltelijke terugbetaling aangeboden, wat niet bevredigend is omdat ik de bestelling vier werkdagen later in handen kon krijgen. Omdat de service niet heeft plaatsgevonden vanwege een fout die NIET MIJN FOUT is, MOET DEZE VOLLEDIG WORDEN TERUGBETAALD!

Antwoord van After Surgery

Beste mevrouw Zalac- The Macaw, DHL heeft uw bestelling niet op tijd kunnen leveren omdat volgens hen uw adresgegevens incompleet bleken te zijn. Nadat dit aan u gemeld is en u contact opnam met DHL, werd uw pakket dezelfde dag in een locker afgeleverd. U haalde het pakket de volgende dag op, niet 4 dagen later. Vanuit coulance hebben we u meermaals aangeboden het prijsverschil tussen een spoedlevering en een spoedlevering voor 9.00 uur terug te betalen. Hierop heeft u geen reactie gegeven. Het spijt ons dat wij u niet tevreden hebben kunnen stellen. Groet, Anne

• Emily Heesen

Prima

• Jodie Dowling
    Geverifieerde klant van After Surgery

Snelle levering. Volgende dag had ik hem al. Klanten service ook top. Werd goed geholpen. Kreeg veel informatie. ik ga vaker bestellen als ik nog keer wat nodig heb echt een aanrader!!!

• Nadia Ettarrahi

Extreem trage bestelling

Goedendag mevrouw Ettarrahi,

Uw bestelling werd binnen de beloofde termijn van 2 werkdagen bij u afgeleverd. Op donderdag 14 maart werd uw bestelling verstuurd en op maandag 18 maart bij u afgeleverd. De tijd er tussen betreft het weekend. Niet in alle gemeenten in België worden tijdens het weekend pakketten afgeleverd.

Het spijt ons dat u dit heeft ervaren als traag. Wij hopen dat u tevreden bent met het product.

Groet,
    Anne

• Sophie
    Geverifieerde klant van After Surgery

Snelle levering en hele goeie customer service

• Geeke Pluimers
    Geverifieerde klant van After Surgery

Kousen zakten af na 1 dag maar dit is goed opgelost door de klantenservice door mijn geld terug te storten ! Topservice !

• Nadine Herben
    Geverifieerde klant van After Surgery

Goed snel , goede klanten service
    Thanks

• Karin Cluytens
    Geverifieerde klant van After Surgery

Snelle en correcte levering. Perfecte broek

• Marion Melis

Heel snel geleverd