Ageless Nederland

8,4
Filter 91 reviews verzameld via WebwinkelKeur - met beschrijving

• willeke de Geit
    Geverifieerde klant van Ageless Nederland

Goede service snelle levering goed product

• Ilse Schelfhout
    Geverifieerde klant van Ageless Nederland

snelle levering, goed verpakt, en doet de meeste rimpels voor verdwijnen.

• Hoe beoordeel je Ageless Nederland?

• Sonja Jacobs

Superservice steeds weer!!

• Rheba Hullekes
    Geverifieerde klant van Ageless Nederland

Moet toch wel een beetje meer opsmeren om resultaat te hebben. Nadat je het erop gesmeerd hebt zie je de huid strak trekken en dat voelt ook zo. Na het opsmeren moet je 5 a 10 min je je gezicht niet bewegen anders valt het weer terug in je oude staat. Nou zelfs na die tijd dat ik mijn gezicht bewoog kwamen de wallen weer terug.

• vera dame
    Geverifieerde klant van Ageless Nederland

Hele goede service ..... binnen 2 dagen in huis en ik werd tijdens die dagen goed op de hoogte gehouden ... product is geweldig! Ik bestel en gebruik het al jaren en zeer tevreden! Een echte aanrader!!

• Esther Brugman
    Geverifieerde klant van Ageless Nederland

Heel tevreden en super snel ontvangen ...

• D. van Vliet
    Geverifieerde klant van Ageless Nederland

Bestelling en levering ging goed & snel. Prima service!

Antwoord van Ageless Nederland

Beste D. van Vliet,

We waren ons niet bewust van deze kortingsbon regel.
    We hebben het opgezocht en direct aangepast! Excuses voor het ongemak.
    Ook hebben wij u de korting alsnog terug gestort. Deze kunt u binnen een aantal dagen op de rekening waar u de betaling mee heeft gedaan terug vinden.

Mocht u in de toekomt tegen zaken aanlopen waar u vragen over heeft kunt u ons altijd rechtstreeks benaderen. Wij zijn 7 dagen per week via mail, whatsapp en telefoon bereikbaar.

Nogmaals excuses voor het ongemak en veel plezier van uw bestelling.

Vriendelijke groeten,
    Team Ageless Nederland

• W Jorritsma

Vlot bezorgd

• Gert
    Geverifieerde klant van Ageless Nederland

Prima geholpen. Ik heb instantly ageless altijd al een goed product gevonden!

• Beenen
    Geverifieerde klant van Ageless Nederland

Levering was snel en prima maar het product zelf is een ramp. Maakt niet uit of ik nou veel of heel weinig gebruik het blijft wit uitslaan. Zelfs de hoeveelheid van een speldenknopje slaat wit uit. Heb er dus niks aan.

Antwoord van Ageless Nederland

Beste,

Als u wilt kunnen wij u helpen met tips om er voor te zorgen dat het niet wit uitslaat.
    In vele gevallen ligt het aan een vochtarme huid. Dit is op te lossen door in de ochtend en avond te smeren met goed hydraterende crème voor een langere tijd. (de huid moet zich kunnen voeden)

Ook de hoeveelheid aangebrachte crème kan mee spelen in het proces...

Mocht u hulp nodig hebben kunt u altijd bellen, appen of mailen. Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar!

Vriendelijke groeten,
    Team Ageless Nederland