Agletless

Agletless

Bekijk alle reviews en keurmerken van Agletless en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.
9,1
Filter 250 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 131 met beschrijving

• L.j. Freijters
    Geverifieerde klant van Agletless

Een fantastische goede service,mijn bestelling was niet helemaal in orde maar met een mailtje gelijk een reactie en een oplossing en een nieuw artikel gestuurd. Pluim

• Charlotte Boom-Herreveld
    Geverifieerde klant van Agletless

ik ben er blij mee en door gegeven aan kennissen

• Hoe beoordeel je Agletless?

• Clemens van der Geugten
    Geverifieerde klant van Agletless

Prima te volgen en dito levering

• Anoniem
    Geverifieerde klant van Agletless

Goede kwaliteit, snelle levering en korting uit zichzelf gegeven.

Antwoord van Agletless

Super bedankt voor je review! Fijn dat je blij bent met je bestelling. Geniet van de kleurrijke veters :)

• Louwers
    Review voor Agletless

Super Service.... en MEGA snel!! Heel blij mee!!

• liesbeth Blanket
    Geverifieerde klant van Agletless

Geweldige service super mooie volop keus aan Elastische veters en riemen voor jong en oud en voor elke type schoen /sneakers / laarzen enz.. en wat bij mij zeer zeker gewaardeerd wordt is dat ze alles doen om het je totaal na je zin te maken als iets er niet is krijg je netjes een mail en dan is het aan jou of je dat wild ja of nee dan zoeken ze samen met jou een goede oplossing zodat het van beiden kanten ieder tevreden is heb al een aantal keren bij hun besteld en ik zou iederéén aanraden om dat ook te doen je krijgt ook nog eens waar voor je geld Top website

Beste Liesbeth,

Hartelijk dank voor je fantastische review en je trouwe support! We zijn blij te horen dat je zo tevreden bent over onze service en het uitgebreide aanbod aan elastische veters en riemen. Jouw tevredenheid is onze grootste prioriteit (en dat menen we), en we zijn blij dat we samen met jou altijd een passende oplossing kunnen vinden.

Bedankt voor je aanbeveling en we kijken uit naar je volgende bestelling!

• Peter Vlugt
    Geverifieerde klant van Agletless

Snelle levering. Er was wel een foutje gemaakt met wat er geleverd is. Dit is keurig opgelost. Dat is voor mij een bevestiging dat de service goed is.

Beste Peter,

Super om te horen dat alles naar wens is opgelost.
    Dankjewel voor het compliment over onze service.

Als er ooit nog iets is, laat het ons weten.

Groetjes,

• Fam. Meersschaert
    Review voor Agletless

Had per ongeluk de verkeerde veters besteld en tot mijn grote verbazing is mijn fout door het team van Agletless op sublieme wijze rechtgezet. Inmiddels ongeveer een dozijn veters in gebruik en blijf versteld staan van de goede kwaliteit. Service is ongeëvenaard. Zal in de toekomst al mijn schoenen blijven voorzien van jullie veters.

Beste Philip,

Super om te horen dat je tevreden bent met hoe we de situatie hebben opgelost en dat onze veters goed bevallen. Dat je al een dozijn in gebruik hebt en de kwaliteit prijst, betekent veel voor ons.

Bedankt voor het benadrukken van onze service. We streven ernaar om die standaard hoog te houden, dus fijn dat dit wordt opgemerkt.

Als je nog vragen of suggesties hebt, laat het ons weten :)

• Bas
    Geverifieerde klant van Agletless

Service zoals het hoort. Snel en soepel geleverd. Product zoals geadverteerd. Ideaal, met name voor de kinderschoenen. Wel oppassen dat je ze niet te strak doet de eerste keer. Daar heb ik zelf één paar veters mee verpest.

Beste Bas,

Bedankt voor je geweldige review en het delen van je ervaring. Het spijt ons te horen dat er een paar veters verpest is door ze te strak te knippen. We willen graag weten bij welke veters dit gebeurde, zodat we je een nieuw paar kunnen aanbieden op onze kosten. We erkennen dat we dit misschien duidelijker in onze handleiding hadden moeten vermelden. Laat ons weten welke je nodig hebt.

• Marie-Jose
    Geverifieerde klant van Agletless

Goed product. Ik vindt het wel wat duur en het verzenden duurde vrij lang.

• Arno Boulboulle

Goede service , top

Beste Arno,

Wat een mooi kerstcadeau voor ons team, jouw vijfsterrenbeoordeling! Dank je wel! Leuk om te zien dat je na de elastische veters nu ook blij bent met de hielspoor zooltjes.

Fijne feestdagen gewenst aan jou en iedereen die dit leest. We zijn er in het nieuwe jaar weer voor al jullie vragen en wensen.

Feestelijke groeten,

• Mr. Icing on the cake
    Review voor Agletless

Had van de week een vraag over de levering van mijn bestelling en hier is snel een duidelijke, nette reactie op gekomen. Inmiddels heb ik mijn bestelling binnen. Kwaliteit van de veters en de service zijn top ! Aanrader !

Beste Philip,

Hartelijk dank voor je geweldige beoordeling en het delen van je ervaring! We zijn ontzettend blij te horen dat je tevreden bent met zowel de kwaliteit van onze veters als de service die je hebt ontvangen. Jouw tevredenheid is voor ons de 'icing on the cake' en motiveert ons team om deze hoge standaard van service en kwaliteit te blijven bieden.

We hopen je in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen en nogmaals te verrassen met onze producten en service. Mocht je ooit nog vragen of opmerkingen hebben, weet dan dat we altijd klaarstaan om je te helpen.

Nogmaals bedankt voor je aanbeveling en de positieve feedback.

• Anne
    Geverifieerde klant van Agletless

Mijn bestelling is nog niet afgeleverd. Ik heb ook nog geen verzendbevestiging ontvangen. De ‘express levering’ zou 1 tot 2 dagen duren en ik begrijp dat de kerstperiode druk is. Maar na 1 week verwacht ik wel dat het verzonden is en dat lijkt niet het geval.

Beste Anne,

Bedankt voor je bericht en excuses voor het ongemak. Door de drukte bij PostNL, vooral in deze kerstperiode, ervaren we helaas extra vertragingen bij de levering van brievenbuszendingen, zoals jouw bestelling.

Omdat het een brievenbuszending betreft, kunnen we de status helaas niet nagaan zoals bij pakketten met track & trace. Dit betekent dat de levering wat langer kan duren dan de gebruikelijke 1 tot 2 dagen.

We hebben onze klanten via de announcement bar op onze website geïnformeerd over deze mogelijke vertragingen. Nogmaals onze excuses dat jouw bestelling hierdoor vertraagd is.

We waarderen je geduld en begrip in deze periode en hopen dat je bestelling zo snel mogelijk bij je aankomt.

• Ralph Henderix
    Geverifieerde klant van Agletless

Geweldige service! Mooi afgewerkte producten voor een prima prijs.
    En uitstekend advies, snelle reactie op vragen en buitengewoon vriendelijke medewerkers. Hier kunnen veel webshops nog van leren!

Beste Ralph,

Hartelijk dank voor je ongelooflijk mooie review! Dit soort feedback geeft ons als team energie en bevestigt dat we op de goede weg zijn. We zijn blij dat je tevreden bent met onze service, en dat onze inspanningen om snel en vriendelijk te reageren, gewaardeerd worden.

Nogmaals bedankt voor je positieve woorden en we hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn

Het team van Agletless

• Jorrit van der Woerdt
    Geverifieerde klant van Agletless

Bestelling gedaan en zeer snel thuis ontvangen. Mooie 3 halen, 2 betalen actie! De veters bevallen super. Mijn hoge Vans geveterd en kan ik makkelijk aan- en uittrekken zonder veters te strikken. Wat ik alleen jammer vond is de dikte van de ronde elastische veters. Deze heb ik uiteindelijk niet gebruikt omdat ze erg dun zijn. Misschien goed om deze ook in diverse diktes aan te bieden? Maar verder zeer tevreden met mijn elastische veters!

Beste Jorrit,

Bedankt voor je waardevolle feedback en goed om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering en onze actie. Wat betreft de dikte van de ronde veters, we hebben ook dikkere 5mm ovale veters die je misschien beter bevallen. Als je geïnteresseerd bent, sturen we je graag een paar toe.

Nogmaals dank voor je suggesties en tevredenheid over onze producten.

• Dirk Vissers
    Geverifieerde klant van Agletless

Prima veters, jammer dat jullie vrij opdringerig zijn voor het schrijven van een review

Beste Dirk,

Bedankt voor je 4-sterren review. We waarderen je feedback enorm en willen graag een kleine verduidelijking vragen. We sturen normaal gesproken onze verzoeken voor reviews 5 dagen na verzending uit, maar we vragen ons af of je dit misschien als opdringerig hebt ervaren.

Het kan zijn dat door onvoorziene omstandigheden de levering wat langer duurde dan gepland, waardoor ons verzoek voor een review mogelijk te vroeg kwam. Mocht dit het geval zijn, dan bieden we onze oprechte excuses aan. Jouw feedback is belangrijk voor ons en helpt ons onze service te verbeteren.

Kun je ons laten weten wat de reden was voor je ervaring, zodat we soortgelijke situaties in de toekomst kunnen voorkomen?

• Willy De Smit

Perfect afgehandeld...

Beste Willy,

Hartelijk dank voor je 5-sterren review en het compliment over de afhandeling van je bestelling. We zijn blij dat je tevreden bent!

• Pascal Meysmans
    Geverifieerde klant van Agletless

Kwaliteit versa prijs is al heel leuk, maar de service en de snelheid van levering is wel nog een leuker treffer.

Beste Pascal,

Jouw 5-sterren review tovert echt een glimlach op mijn gezicht! Het is geweldig om te horen dat je zo tevreden bent met de kwaliteit, prijs, onze service en de snelle levering. Hartelijk dank voor je positieve woorden en steun.

• Chantalle

Verkeerde kleur gekregen!

Beste Chantelle,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. Het spijt ons te horen dat de kleur van de veters niet aan je verwachtingen voldeed. We streven ernaar om onze klanten de beste kwaliteit en nauwkeurige productbeschrijvingen te bieden.

Om je beter van dienst te kunnen zijn, zouden we het waarderen als je ons een afbeelding van de ontvangen veters kunt sturen. Dit helpt ons om het probleem te begrijpen en een passende oplossing te vinden. Je kunt de afbeelding sturen naar info@agletless.nl

Zodra we je foto hebben ontvangen, nemen we direct contact met je op om het probleem op te lossen. We zijn toegewijd aan klanttevredenheid en willen ervoor zorgen dat je blij bent met je aankoop.

Alvast bedankt voor je medewerking en we kijken uit naar je reactie.

• Thomas
    Geverifieerde klant van Agletless

Simpel, makkelijk product. Echte aanrader!