Agridiscounter
Agridiscounter.nl is dé leverancier in agrarische benodigdheden met een groot assortiment en kennis van producten. Kwaliteit, betrouwbaarheid en service is de basis die agridiscounter aan u biedt! Onze verkoop-adviseurs helpen u graag met uw problemen en kunnen u kwaliteitsproducten aanbieden voor discounterprijzen! Ons assortiment is afgestemd op de behoefte die u als melkvee- en/of jongveehouder nodig heeft.

Het assortiment van de Agridiscounter is met zorg samengesteld zodat wij u altijd de beste kwaliteit kunnen garanderen. Op onze webshop vindt u ruim 4.000 artikelen die u kunt gebruiken om het maximale rendement uit uw vee te halen en om uw boerderij kunt managen.
8,4

• Mts P. en de jong

prima

• landbouwbedrijf Griesen
    Geverifieerde klant van Agridiscounter

doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen

• Hoe beoordeel je Agridiscounter?

• Ingrid Ezendam

• Eric Schmitz
    Geverifieerde klant van Agridiscounter

snelle levering en goede service

• Wim de Lange
    Geverifieerde klant van Agridiscounter

snelle levering echter komt de levering niet overeen met hetgeen van het tijdstip. via de mail bericht tussen 9.45 tot 11.45 echter was de chauffeur hier al vroeg rond 8.00 uur. Niet erg maar berichtgeving is wel onjuist.

Antwoord van Agridiscounter

Geachte Heer de Lange,

Hartelijk dank voor het plaatsen van uw feedback! Goed te horen dat je bestelling snel bij u is geleverd. Wij gaan onze transporteur vragen de berichtgeving van de levering te optimaliseren.

Agridiscounter.nl

• wim vogels

correcte levering

• Marius Kranenburg
    Geverifieerde klant van Agridiscounter

alles goed, behalve onduidelijkheid waar de factuur is te vinden...!!!!!!!!!

Antwoord van Agridiscounter

Geachte Heer Kranenburg,

Hartelijk dank voor deze mooie review en uw feedback over het terug vinden van de administratie. Wij willen onze klanten zoveel mogelijk ondersteunen in alles wat komt kijken bij het aankopen van producten die nodig zijn. Daar hoort ook het goed kunnen bijhouden van de administratie bij. Wij hebben onze technische afdeling gevraagd of er een mogelijk kan worden gemaakt om zelf factureren terug te kunnen vinden.

Agridiscounter.nl
    ^JW

• cindy Antonis-Groenen
    Geverifieerde klant van Agridiscounter

Snelle levering makkelijk te bestellen