Aimmea
Aimmea is gevestigd in Amsterdam, de thuisbasis van eigenaresse en ontwerpster Maria van Keulen
Er zijn -wat ons betreft- geen regels voor wat je wel en niet moet dragen, op welke leeftijd of maat.
Daarom zijn de ontwerpen van Aimmea ‘age-less’ en gemaakt voor alle pasvormen!

• Ans van Minderhout
    Review voor Aimmea

Ben al jaren een heel tevreden klant.
    Mooie aparte kleding van mooie en goede kwaliteit stoffen !
    Zeer klantvriendellijk en een geweldige service ! Hoop nog jaren te genieten van deze mooie kleding van Maria.

• Will Schenkels
    Geverifieerde klant van Aimmea

Goede service,gezellig handgeschreven kaartje , bij vragen heel snel antwoord->uitstekend dus !

Antwoord van Aimmea

Fijn dat onze persoonlijke aanpak zo gewaardeerd wordt Will, dank je wel voor je lieve woorden!

• Hoe beoordeel je Aimmea?

• Sandra Van Beek
    Geverifieerde klant van Aimmea

Hele fijne stoffen en mooie pasvorm! Heb al meerdere kleding en ben super tevreden!

Antwoord van Aimmea

Wat lief dat je het laat weten Sandra! Wij zijn blij met jouw als trouwe klant! liefs! Team Aimmea

• Anita Razenberg
    Geverifieerde klant van Aimmea

Het ging om een pre-order en moest er twee maanden op wachten. Geloof me het was wederom de moeite waard. Super blij met mijn nieuwe set!

Antwoord van Aimmea

Dank je wel Anita! We zijn ontzettend blij te horen dat je zo blij bent met de nieuwste set! De blouse-jurk met wijde pijpen broek is een ware bestseller dit seizoen! Geniet ervan! liefs!

• Mieke Krop
    Geverifieerde klant van Aimmea

De meest duurzame bijzondere mode voor een aparte look. Altijd weer te combineren met eerder gekochte modellen. En met aandacht en volgens tijd afspraken leveringen.

Antwoord van Aimmea

Dank je wel Mieke! Geniet van je nieuwe Aimmea!

• Maaike Boonstra
    Geverifieerde klant van Aimmea

Mooie producten en snel geleverd.

Antwoord van Aimmea

Dank je wel Maaike! Heel fijn om te horen!

• Annette S
    Geverifieerde klant van Aimmea

Fijne service. Goed pasvorm en kwaliteit.

Een aanrader

Antwoord van Aimmea

Dag Annete, wij zijn blij met jou als trouwe klant van Aimmea! Geniet van je aankoop! Liefs! team Aimmea

• Agnes

Heerlijke kleding, draagt mooi

Antwoord van Aimmea

Heel fijn om te horen Agnes, dank je wel!

• Judith Lepelaar

Toppie

Dank je Judith! Lief! :)

• Bianca Karssenberg
    Geverifieerde klant van Aimmea

De allermooiste kleding en alles duurzaam, op bestelling gemaakt en altijd binnen Europa. Ik ben al jaren fan.

Antwoord van Aimmea

Dag Bianca, dank je wel dat je de moeite neemt om ons je review te geven, als jong modelabel hebben we dat heel erg nodig. Geniet van je nieuwe zomerjurk Fijne dag! Liefs, team Aimmea

• Pam
    Review voor Aimmea

Mooie kleding en goede service

Antwoord van Aimmea

Dank je wel Pam! Je maakt ons blij!

• Arianne
    Geverifieerde klant van Aimmea

Kleine footprint, mooie materialen en kleding, persoonlijke service

Antwoord van Aimmea

Dag Arianne, dank je wel voor je lieve woorden! Doet ons enorm goed te horen dat onze moeite zo gewaardeerd wordt :) geniet van je nieuwe geribbelde maxi jurk! Liefs, Maria

• Rbh
    Review voor Aimmea

Na een tijdje wikken en wegen besloten een broek en armwarmers aan te schaffen, voor mij zijn dit vrij dure artikelen. Ik bestelde met een kortingscode van 5 % korting. Een dag of 2 later zag ik dat er een kortingsactie van 10 % was, ik heb daarop gemailt naar Aimmea met de vraag of ik alsnog 10% korting mocht krijgen maar nee, dat ging helaas niet. Vond ik al niet zo vriendelijk maar goed, niks aan te doen. De levering duurde lang doordat Aimmea alles ineens verzend. Ik verheugde me erg om het pakketje uit te pakken maar was erg teleurgesteld door de harde onprettige stof en het wel heel simpele design van de broek. De armwarmers waren wel aardig maar voor mij geen bijna 60 euro waard. Naar mijn idee zijn prijs/kwaliteit volledig uit verhouding. Retour gestuurd dus en nu wachten op terugbetaling, kan wel 3 weken duren las ik. Vind ik veel te lang trouwens. Ik zou het niet aanraden hier te bestellen.

Antwoord van Aimmea

Dag Harriët, bedankt dat je de tijd neemt om je ervaring met ons te delen. We begrijpen dat onze eerlijke productie in Nederland en Portugal een bepaalde prijsstelling met zich meebrengt die niet voor iedereen haalbaar is.

De kortingscode die je gebruikte maakte het helaas niet mogelijk om een korting op korting toe te passen in ons systeem. Onze excuses hiervoor.

De broek die je bestelde is een van onze bestsellers en door het 'baggy' design inderdaad niet voor iedereeen geschikt.

De retourperiode van je retour is bij ons niet 3 weken, het duurt doorgaans 3 tot 5 dagen nadat wij je retour hebben aangemeld voordat je je geld retour ontvangt, dat ligt aan de bank die je gebruikte. Bij paypal duurt het altijd wat langer dan via iDeal.

We hopen je zo wat extra informatie te hebben kunnen geven en hopelijk zien we je nog eens bij ons terug.

lieve groetjes,
    Emmy

• Karin
    Review voor Aimmea

Goede stoffen, heb al diverse kleding besteld en tot nu toe niet teleurgesteld! Aparte modellen geen dertien in een dozijn. Concept van pre-order spreekt me ook aan zodat er geen overproductie is.

Antwoord van Aimmea

Doet ons goed dit te horen Karin, dank je wel!!

• Gonny
    Review voor Aimmea

Mooie producten en goede service. Communicatie is fijn, snel en oplossingsgericht. Ik ben fan!

Antwoord van Aimmea

Hier worden we zo blij van Gonny! Dank je wel! Het motifeert ons enorm leuke nieuwe designs te blijven maken!

• Nel
    Review voor Aimmea

Ben al jaren een tevreden klant en koop regelmatig iets. Mooie stoffen, royale pasvorm, modellen vaak net even anders.
    Vragen worden altijd snel beantwoord.
    Kijk altijd uit naar nieuwe producten!
    Ga zo door!!!!

Antwoord van Aimmea

Dag Nel, dank je wel voor je lieve review! Dat je blij bent met mijn ontwerpen maakt me zo ontzettend blij! Ik blijf lekker doorwerken aan veel leuke nieuwe dingen :)
    Liefs! Maria

• Margitte
    Review voor Aimmea

Waanzinnige( en zo persoonlijke) service!! Kunnen menige bedrijven een voorbeeld aan nemen! De kwaliteit van de kleding is echt heel mooi,ook na een aantal wasbeurten. De prijs is voor wat je krijgt , in verhouding.

Antwoord van Aimmea

Dag Margitte, we worden zo blij van je review! We werken er elke dag hard aan om een topservice en topproducten te kunnen leveren. En dat je dan zo blij bent en ook nog eens de moeite neemt om het ons - en de rest van Nederland - te laten weten warmt ons hartje en motiveert ons enorm! Dank je wel! Lieve groetjes!

• angelique
    Review voor Aimmea

geweldige comfortabele kleding, nu al fan. snelle service ook op contactaanvragen

Antwoord van Aimmea

Wat een fijne woorden Angelique!! Dank je wel! Geniet van je aankoop!

• Elles
    Review voor Aimmea

Sinds een jaar groot fan van dit kledingmerk, veel oog voor duurzaamheid, prachtige ontwerpen, mooie stoffen. En heel belangrijk heel comfortabele kleding, waarin je je ook als maatje meer heel mooi en comfortabel voelt. Leveringen kloppen en anders is de support super geregeld. Pre-ordering is eigenlijk heel leuk, je draagt bij aan duurzaamheid en voorpret en verwachting is natuurlijk altijd leuk.

Antwoord van Aimmea

Dank je wel Elles, heel lief van je, hier worden we heel blij van! Fijne dag!

• Ingrid
    Review voor Aimmea

Voor het eerst wat besteld, er ging wat mis, maar super opgelost door aimmea.

Antwoord van Aimmea

Fijn om te horen dat onze oplossing het gewenste resultaat heeft gehad Ingrid! Daar doen we het voor! Dank je wel voor je review!