AircoFlow
Wij verkopen airconditioners van ons eigen merk: Flow!
Onze specialiteit is Split-type airconditioners
Filter 57 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 50 met beschrijving

• Danny
    Review voor AircoFlow

Zeer tevreden over de plaatsing, de communicatie vooraf, de uitleg nadien. De 2 mannen van Flow hebben keurig werk opgeleverd, alles weer netjes opgeruimd. Als alles in een keer goed gaat weet je soms nog niet wat je aan een partij hebt. Maar als het even tegenzit (een stortbui maakte het werk onmogelijk), dan weet je echt wat je aan iemand hebt. Ze maken de klus af, ook al moesten ze er die avond nog even voor terug komen. Goed werk en een tevreden klant erbij!

• Kees van Rossum
    Review voor AircoFlow

keurig geinstalleerd en de rotzooi opgeruimd; daarna duidelijke uitleg hoe de installatie werkt

• Hoe beoordeel je AircoFlow?

• Jordy
    Review voor AircoFlow

Goede service, neemt echt de tijd voor jou als klant, altijd in voor een praatje tijdens zijn werkzaamheden en zal pas weggaan als je naar tevredenheid bent geholpen. Klasse werk kerel, wat mij betreft vijf sterren waard. Thanks Floris 💪🏼

• de Reus
    Review voor AircoFlow

Het installeren van het airco systeem is perfect gelopen. En het personeel is vriendelijk en hulpzaam geweest.

• B. Hellstern
    Review voor AircoFlow

Zeer goede prijs/kwaliteit. De airco is door Floris zeer netjes geïnstalleerd. Ik kan hem echt aanbevelen.

• J. Linders
    Review voor AircoFlow

Airco in bedrijf laten stellen door flow. Netjes afspraken nagekomen, duidelijke communicatie, goede prijs en mooi werk afgeleverd!

• J. Ruiter
    Review voor AircoFlow

Makkelijke communicatie (whatsapp), snelle levering, kundige en zeer nette installatie en prima apparatuur. Echt een aanrader!

• M Truijen
    Review voor AircoFlow

Goede service. Goede communicatie. Goede kwaliteit. Komt afspraken na.

• Levi Meulensteen

Top service!

• Felicia
    Review voor AircoFlow

Snelle levering en alles goed geregeld en geïnstalleerd. Echt tevreden.