AkoestiekPartner
AkoestiekPartner verzorgt en levert de beste akoestische producten en oplossingen voor vrijwel alle geluidsproblemen. We helpen u om akoestische problemen op te lossen. U kunt bij ons terecht voor akoestische metingen en akoestisch advies.

Als dealer van diverse merken bieden we standaard een breed pakket aan mooie akoestische producten en oplossingen.

Met onze eigen productie leveren we ook maatwerk duurzame akoestische producten, zoals wandpanelen, plafondpanelen, roomdividers, buroschermen en akoestische specials, geheel naar uw wensen.

Voor de doe-het-zelver en zzper bieden we tegen scherpe prijzen het complete assortiment Métisse thermische en akoestische basismaterialen om zelf te verwerken. Eenvoudig in onze webshop besteld en natuurlijk snel geleverd!

• Tim De Ridder

Super service goede prijs

• Frank
    Review voor AkoestiekPartner

Akoustiek Partner denkt mee en helpt je vooruit. Daarnaast ook nog een leuk bedrijf om mee samen te werken.

• Hoe beoordeel je AkoestiekPartner?

• CK
    Geverifieerde klant van AkoestiekPartner

Goede prijs, snelle levering, bezorgkosten redelijk

Antwoord van AkoestiekPartner

Bedankt voor de beoordeling.

• Louk Smeets
    Geverifieerde klant van AkoestiekPartner

Hele goede communicatie gehad met Harold. De bestelling had enige vertraging buiten zijn schuld en hij heeft er alles aan gedaan om deze zo snel mogelijk bezorgd te krijgen. Hulde.

Antwoord van AkoestiekPartner

Graag gedaan Louk, bedankt voor je beoordeling