Akoestiekdeal.nl

Akoestiekdeal.nl

Verkoop & advies over akoestische panelen en andere dempende producten.

Lidmaatschap per 23-11-2023 stopgezet

8,0

• N. ter D.
    Review voor Akoestiekdeal.nl

Tevreden met mijn aankoop.

• Jeannette
    Review voor Akoestiekdeal.nl

Alles in orde ontvangen. Goed verpakt, netjes geleverd. Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding

• Marije O.
    Review voor Akoestiekdeal.nl

Na overleg een leuk kleurpallet samengesteld voor aan de muur. Na ophangen voelt de ruimte een stuk warmer. Dank!

• Jan
    Review voor Akoestiekdeal.nl

Goed contact gehad, vooral verrast door de kwaliteit van de panelen. Die zien er namelijk schitterend uit. Dank!

• Niek
    Review voor Akoestiekdeal.nl

Mooie producten en stukke scherper geprijsd dan andere webshops

• Marcus

Prima artikelen

Antwoord van Akoestiekdeal.nl

Dankjewel voor de fijne review, geniet van je verbeterde akoestiek! mvg, akoestiekdeal.nl

• E.Metman
    Review voor Akoestiekdeal.nl

Inmiddels drie maanden verder en nog steeds geen levering

• Johan D.
    Review voor Akoestiekdeal.nl

Fijn geholpen door deze jongens, prijs kwaliteit is goed.

• Elisah
    Review voor Akoestiekdeal.nl

7 augustus 2022 een bestelling geplaatst, we wachten nog steeds op levering van het plafondpaneel.
    2 februari contact gehad dat levering plaats zou vinden. 9 november nogmaals contact gehad zonder reactie. We zijn inmiddels 6 maanden verder!?

Antwoord van Akoestiekdeal.nl

Hi Elisah, Dank voor je feedback! De plafondpanelen zijn momenteel erg moeilijk leverbaar, we houden contact en leveren wanneer mogelijk :-). Groetjes Team Akoestiekdeal.nl

• Ivo
    Review voor Akoestiekdeal.nl

Fijn geholpen, snel geleverd.

Antwoord van Akoestiekdeal.nl

Dankjewel voor je bestelling Ivo!

• Marieke
    Review voor Akoestiekdeal.nl

2 fotopanelen besteld in november. Netjes betaald via iDeal. Vervolgens wordt er niets geleverd. Na heel vaak proberen bellen, eindelijk een reactie. Het zou wat langer duren. Net voor kerst 1 van de 2 panelen binnen gekregen. En ook nog verkeerde formaat. Nu niet meer te bereiken. 1 keer een appje terug gekregen dat ze contact opnemen…. Inmiddels 10 januari

Antwoord van Akoestiekdeal.nl

Dag Marieke, Door de december drukte heeft uw order flinke vertraging opgelopen. Fijn dat we het inmiddels opgelost hebben :). Met vriendelijke groet, Team Akoestiekdeal

• Bart
    Review voor Akoestiekdeal.nl

Fijn geholpen, goed geadviseerd.

Antwoord van Akoestiekdeal.nl

Bedankt voor je review! :-)

• Spellenhuis
    Review voor Akoestiekdeal.nl

Tegels besteld, in eerste instantie antwoord gekregen dat de bestelde tegels niet op voorraad waren. (Dat waren ze wel op de site) Vervolgens geen antwoord meer op vragen via mail. Telefoon wordt ook niet beantwoord. Na 2 weken een negatieve review gegeven en opeens wel contact. Het verdere contact was wel correct.

Beste Kenny,

Nogmaals excuses!
    Door de extreme drukte tijdens de zomervakantie hebben we je order niet optijd kunnen afhandelen. Wel fijn dat we een oplossing gevonden hebben :-).

Groetjes - Wouter - Akoestiekdeal.nl

• Monique H

Erg leuk fotopaneel! Bedankt

• Daniel
    Review voor Akoestiekdeal.nl

Passend advies gekregen wat de galm heeft verminderd. Goede producten