Aktieklapper

Aktieklapper

Is Aktieklapper veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.
7,7

• Annemarie
    Review voor Aktieklapper

Had een vervelende ervaring maar die wordt nu wel netjes opgelost.

• Niels
    Review voor Aktieklapper

Snelle levering en snelle reactie op enkele vragen.

• Hoe beoordeel je Aktieklapper?

• Els de Kreij
    Review voor Aktieklapper

Door een deugdelijk verstuur systeem te gebruiken met track and trace. amateurs.

• Tanja Jongeneel
    Review voor Aktieklapper

Alles klopt, happy klant hier!

• Melora
    Review voor Aktieklapper

Ik heb op 22-03-2021 een bestelling geplaatst, na bijna een maand is die nog niet binnen. Erg slecht, wanneer komt het aan?

• Jan Janssens
    Review voor Aktieklapper

Steekwagen besteld op 26/3. Op 1 april mail ontvangen dat er vertraging was en dat item eind van de week zou worden geleverd. We zijn inmiddels 18 april. Vraag me af of het item nog dit jaar gaat worden geleverd :-(

• Shanaka.M
    Review voor Aktieklapper

Ik heb een bestelling gedaan op 10 april helaas nog niet ontvangen 7 dagen geleden besteld, klantenservice gebeld dan moet ik mailen twee keer gemaild nog geen reactie . Ik heb al betaald maar nog geen producten! Wat voor webshop is dit?? Ik heb het gevoel dit kan veel tijd kosten voor mij. Slechte als je op deze manier klanten behandeld woord.

Na aanleiding van telefonisch contact met verkoper heeft hij bestelling + Kado’s gestuurd dat was erg lief. Ik ben blij dat het toch goed goed gekomen ben. Daarom corrigeer ik hier boven wat ik genoemde.

Antwoord van Aktieklapper

Geachte heer Warnakulasuriyage,

Allereerst, nogmaals hartelijk dank voor uw bestelling!
    Opvolgend dan ook onze oprechte excuses voor deze vervelende ervaring.

Door een interne verhuizing kunnen wij niet bij alle producten, daar wij in een collectief bedrijfspand gevestigd zijn. Een van uw producten is dan ook niet binnen handbereik, maar inmiddels afgestemd met de verhuurder dat wij vandaag in het pand kunnen. De opdracht/bestelling is hierdoor "on hold" gezet, hierover zouden wij gemaild moeten hebben op de dag van bestelling. Indien onze email niet in uw spam staat, dan vrees ik dat u ontgaan bent in dit mailbericht. Zoals door ons bevestigd, uiterlijk dinsdag ontvangt u de goederen, evenals de geste voor dit ongemak.

Voor nu wensen wij u een stralend weekend toe, geniet!
    Met vriendelijke groet, AKTIEKLAPPER

• Rob

doorgaan met deze service

• Annelie
    Review voor Aktieklapper

We hebben de producten helemaal niet ontvangen!!! Ik heb al gemaild, maar geen reactie. Wanneer kan ik de spiegels verwachten?

• Minoux
    Review voor Aktieklapper

Snelle service en vlot gereageerd toen ik een vraag over het product had. Vriendelijke klantenservice en binnen een dag had ik het bestelde product in huis.