Aktiewitgoed
Specialist in witgoed
9,1

• Cees Serlier
    Review voor Aktiewitgoed

Via Bol.com een koelkast besteld bij aktiewitgoed, werd dezelfde dag nog gebeld door een aardige dame of hij de volgende ochtendvroeg geleverd kon worden. Chauffeur was netjes op tijd en was een aardige man, nam de oude koelkast mee retour. Helemaal Toppie

• Marco

Komt zijn afspraken na.

• Hoe beoordeel je Aktiewitgoed?

• Jeroen Jansen
    Review voor Aktiewitgoed

Bij levering zou ik gebeld worden over het tijdstip. Dit is niet gebeurd, waardoor ik niet thuis was bij levering. Product en verpakking waren gedeukt. Hierover meerdere malen geprobeerd contact (mail, telefonisch en sms). Tot op heden geen enkele reactie van de kant van Aktiegoed.

• Roland Enzlin
    Review voor Aktiewitgoed

Prima service, en uitstekende communucatie , over bezorging.

• Rein Gomes
    Review voor Aktiewitgoed

Een Wiggo gasfornuis gekocht. Het eerste directe telefonische contact kwam al zeer positief over. Lekker ontspannen en informeel. Mijn vraag of Aktiewitgoed het oude gasfornuis mee terugnam werd beantwoord met : "Natuurlijk doen we dat".
    Ook de levering keurig op tijd. Hat (zware) apparaat werd door de chauffeur vakkundig op zijn plaats gezet, aangekoppeld en uitgetest. Perfect verlopen allemaal.
    Ik raad iedereen deze zaak aan. Heerlijke ouderwetse service in een modern jasje

• Helga
    Review voor Aktiewitgoed

Door een oorzaak die bij de vervoerder lag werd besteld artikel niet geleverd. Contact opgenomen met aktiewitgoed.nl. Zeer vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan. Zij hebben gezorgd voor nieuwe levering met een digitale keukenweegschaal als kadootje voor de vertraging. Dit bedrijf komt zijn afspraken na !!!

• Rudy
    Review voor Aktiewitgoed

Via bol. com wasmachine van deze leverancier ontvangen. Hij nam persoonlijk contact op voor uitleg. Door onze fout wilden wij omruilen waarna hij echt moeite deed en ons zeer coulant tegemoet kwam! Geweldig!

• Edel
    Review voor Aktiewitgoed

Via bol.com een inbouw vaatwasser bij dit bedrijf gekocht. Prima en mooi apparaat en zeker voor de prijs. Met de levering ging helaas het nodige mis en de daarop volgende communicatie. Maar het bedrijf wil zeker de klant tevreden stellen en nam toch persoonlijk contact op en als compensatie voor het gedoe een handmixer mogen ontvangen. Gaf in ieder geval het gevoel gehoord te zijn.

• Jan van Maasakkers
    Review voor Aktiewitgoed

Whirlpool koelkast wte22112w telefonisch besteld. Na bestelling binnen 1 uur afgeleverd op huisadres. Via pin aan huis betaald . 100% service bij aflevering; daar geplaatst zoals gewenst en doos e.d. weer meegenomen.
    Al met al: TOP

• A de vooght best
    Review voor Aktiewitgoed

Ik heb een bauknecht inbouwoven gekocht, schitterend apparaat, mooi op tijd geleverd.
    Pluim voor aktiewitgoed