Aktiewitgoed
Specialist in witgoed
8,7

• Kees te Boekhorst
    Review voor Aktiewitgoed

Goed product, zeer correcte levering, prima gebruiks- en inbouw aanwijzing. Zeer scherpe prijs. Prima !

• Wim Nieskens
    Review voor Aktiewitgoed

Snelle levering en volgens afspraak SUPER

• Hoe beoordeel je Aktiewitgoed?

• Niels
    Review voor Aktiewitgoed

Fijne mensen goede prijs super geholpen echt mega top

• Min Kwong Huw
    Review voor Aktiewitgoed

Snelle levering vriendelijke bezorger en contact. Bezorger zette de Amerikaanse koelkast in de deuropening was er blij mee ik was alleen. Oude koelkast meegenomen. Product bevalt heel goed.

• Mulder
    Review voor Aktiewitgoed

Goede service, goede afspraken, klantcontact voor de levering en eventuele vragen verliep super vriendelijk en fijn. Ook een ontzettend goede service en levering door Gerwin! Super behulpzame en aardige man.

• Jos van der Heijden
    Review voor Aktiewitgoed

Betrouwbaar en uitstekende service!

• G

Snelle en vriendelijke levering

• Cees Serlier
    Review voor Aktiewitgoed

Via Bol.com een koelkast besteld bij aktiewitgoed, werd dezelfde dag nog gebeld door een aardige dame of hij de volgende ochtendvroeg geleverd kon worden. Chauffeur was netjes op tijd en was een aardige man, nam de oude koelkast mee retour. Helemaal Toppie

• Marco

Komt zijn afspraken na.

• Jeroen Jansen
    Review voor Aktiewitgoed

Bij levering zou ik gebeld worden over het tijdstip. Dit is niet gebeurd, waardoor ik niet thuis was bij levering. Product en verpakking waren gedeukt. Hierover meerdere malen geprobeerd contact (mail, telefonisch en sms). Tot op heden geen enkele reactie van de kant van Aktiegoed.