Akudeco
Beautiful acoustic panels. Sounds Great!

• Aaltje
    Geverifieerde klant van Akudeco

Contact met medewerker was heel eenvoudig en prettig. Bestellen ging makkelijk.

Antwoord van Akudeco

Beste Aaltje, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je tevreden bent over de goede service. Wij wensen je nog een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Team Akudeco

• Johan

Goede service

Antwoord van Akudeco

Beste Johan, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je tevreden bent over de goede service. Wij wensen je nog een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Team Akudeco

• Hoe beoordeel je Akudeco?

• Rien
    Geverifieerde klant van Akudeco

Prima service en vriendelijke medewerkster.

Antwoord van Akudeco

Beste Rien, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je tevreden bent over de goede service. Wij wensen je nog een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Team Akudeco

• Harry Kooij

Snelle levering, mooi product

Antwoord van Akudeco

Beste Harry, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je tevreden bent over de snelle levering en onze mooie producten. Wij wensen je nog een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Team Akudeco

• Edzard Verheyen

Goeie kwaliteit, fijne bezorging

Antwoord van Akudeco

Beste Edzard, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je tevreden bent over de goede kwaliteit en de fijne bezorging. Wij wensen je nog een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Team Akudeco

• Reyer
    Geverifieerde klant van Akudeco

Er zit een groot verschil in de prijs via Bol.com en aanbieder zelf. Hier gaat men niet adequaat mee om

• Marcel Vermaat
    Geverifieerde klant van Akudeco

Telefonisch contact gehad, goed geholpen en levering op gewenste dag.

Antwoord van Akudeco

Beste Marcel, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je tevreden bent over de goede service en levering. Wij wensen je nog een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Team Akudeco

• Michiel de Jong
    Geverifieerde klant van Akudeco

Mooie samples in een mooie doos. Nu kiezen en bedrag samples in mindering op de bestelling. Wat een goed systeem!

Antwoord van Akudeco

Beste Michiel, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent. Wij wensen je nog een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Team Akudeco

• Jan Stuifzand
    Geverifieerde klant van Akudeco

Eerst samplebox besteld. Deze werd na 2 dagen geleverd. Daarna de panelen besteld die keurig op de gewenste leverdag geleverd zijn. Ook de verrekening van de betaalde samplebox eenvoudig geregeld. De kwaliteit van de panelen is uitstekend.

Beste Jan,
    Bedankt voor je review.
    Wat fijn om te horen dat je tevreden bent, we zijn heel blij om dat te horen!
    Wij wensen je nog een fijne dag toe.
    Met vriendelijke groet, Team Akudeco

• Jan Zeitzen.
    Geverifieerde klant van Akudeco

Gemakkelijke website, flexibele bezorgingdatum. Minder te spreken over jullie bezorging, pakketten in het gras gegooit 75 meter vanaf de voordeur. Hier zoek het uit mevrouw was de houding, ik moet door. Erg jammer.

Antwoord van Akudeco

Beste Jan, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat de bezorging niet helemaal naar wens is gegaan, maar fijn om te horen dat je tevreden bent over onze website en de flexibele bezorgingsdatum. Wij wensen je nog een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Team Akudeco

• Caat Kerckhoff
    Geverifieerde klant van Akudeco

Snelle levering. Goed verpakt.

Antwoord van Akudeco

Beste Caat, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je tevreden bent over de snelle levering. Wij wensen je nog een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Team Akudeco

• R Van Rhee
    Geverifieerde klant van Akudeco

Goede bezorging, betrouwbaar en netjes.

Antwoord van Akudeco

Beste R Van Rhee, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je tevreden bent over de goede levering en de service. Wij wensen je nog een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Team Akudeco

• Leon

Snel en prima levering.

Antwoord van Akudeco

Beste Leon, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je tevreden bent over de snelle en goede levering. Wij wensen je nog een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Team Akudeco

• Johan Verbiest
    Geverifieerde klant van Akudeco

Snelle levering, uitstekende kwaliteit!

Antwoord van Akudeco

Beste Johan, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je tevreden bent over de snelle levering en de goede kwaliteit van onze panelen. Wij wensen je nog een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Team Akudeco

• Bep De Zwart
    Geverifieerde klant van Akudeco

Snelle bezorgd en goeide kwaliteit ptima

Antwoord van Akudeco

Beste Bep, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je tevreden bent over de snelle levering en de goede kwaliteit van onze panelen. Wij wensen je nog een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Team Akudeco

• Erik Groeneveld
    Geverifieerde klant van Akudeco

Mooi product, goede verpakking, en prima op maat te zagen met een decoupeerzaag (denk wel aan de nagels waarmee de latten bevestigd zitten)

Antwoord van Akudeco

Beste Erik, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze mooie wandpanelen. Wij wensen je nog een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Team Akudeco

• Eduard Schomaker
    Geverifieerde klant van Akudeco

Een snelle service top geregeld.

Antwoord van Akudeco

Beste Eduard, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je tevreden bent over de snelle en goede service. Wij wensen je nog een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Team Akudeco

• Patty Buitenhuis
    Geverifieerde klant van Akudeco

Vriendelijke klantenservice en goede levering.

Antwoord van Akudeco

Beste Patty, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je tevreden bent over de goede service en levering. Wij wensen je nog een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Team Akudeco

• Jo Galle
    Geverifieerde klant van Akudeco

Goede bezorgservice en vooral geweldig contact met de klantenservice 👍

Antwoord van Akudeco

Beste Jo, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je tevreden bent over de goede service en levering. Wij wensen je nog een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Team Akudeco

• Yelte Buys

Geweldig

Antwoord van Akudeco

Beste Yelte, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je tevreden bent. Wij wensen je nog een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Team Akudeco