Akuwoodpanel

Akuwoodpanel

We zijn trots op ons product en dat merk je meteen. Onze akoestische wandpanelen zijn van de hoogste kwaliteit en worden gemaakt van 3-zijdig houtfineer, wat uniek is in Nederland en België. We zijn de enige aanbieder die deze premium kwaliteit biedt.
8,9
Filter 648 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 328 met beschrijving

• Verweerd
    Geverifieerde klant van Akuwoodpanel

Netjes afgeleverd, en mooie kwaliteit panelen.

• Bart

Mooi product, snelle levering

• Hoe beoordeel je Akuwoodpanel?

• Peter
    Geverifieerde klant van Akuwoodpanel

Snelle levering, panelen zijn heel goed verpakt, bezorger zet alles netjes binnen.

• Jacques
    Geverifieerde klant van Akuwoodpanel

Panels were slightly bent which meant that we just had to drill holes and screw to the wall. The glue was refunded as that wasn't used. Customer service was excellent. Delivery was the next day which was great. Ordered an additional panel afterwards as we wanted to extend the look.

• Patrick Garritzen
    Geverifieerde klant van Akuwoodpanel

Woensdagavond besteld, zaterdag vroeg in middag geleverd dus TOP. Wij hadden de samples van twee andere aanbieders laten komen maar omdat één niet beviel en van de ander de eindlat waarschijnlijk pas in Mei zou binnenkomen. Hebben we gezien de goede recensies gegokt om de soortgelijke kleur “Rustiek eiken” zonder sample gelijk te bestellen omdat we hoopte deze voor de Pasen nog te kunnen ontvangen. Dit is dus gelukt en de platen zien er ook nog beter uit dan geleverde sample van de andere aanbieder.
    Product ook degelijk verpakt tegen en de platen platen samen met de vervoerder in de woonkamer gelegd.
    Wij weten waar we onze volgende projecten moeten zijn.

• GeeBeeBee
    Geverifieerde klant van Akuwoodpanel

Goed product, goede service. Verpakking van de panelen is niet zo handig, een beetje bescherming op de hoeken zou het een stuk vervoersveiliger maken?!

• Johan Vastmans
    Geverifieerde klant van Akuwoodpanel

De levering van onze bestelling liet wel lang op zich wachten. Een goede service boden zij echter wel toen we na verloop van tijd nog een aantal bijkomende panelen in een andere kleur bestelden. De transportkosten voor beide bestellingen werden terugbetaald en de bestelling werden kort nadien te samen geleverd.

• Erwin Hoeder
    Geverifieerde klant van Akuwoodpanel

Prima matteriaal en goede levering

• C
    Geverifieerde klant van Akuwoodpanel

Kwaliteit van de panelen waren niet goed, beschadigd en de latten zaten niet evenredig verdeelt over het vilt.

• Jim
    Geverifieerde klant van Akuwoodpanel

Wij hebben bewust gekozen voor Akuwoodpanel vanwege het 3-zijdige houtfineer. De kwaliteit van de panelen is op zich in orde. Het fineer is van goede kwaliteit. Wel is het zo dat niet alle latjes strak evenwijdig zijn geniet. Als dit met het buitenste latje op het paneel is, sta je wel even te klooien om het netjes te krijgen.

De verpakking en levering van de panelen is ver ondermaats. Wij hadden 9 panelen besteld. Ze worden standaard per 2 in een kartonnen doos geleverd. De dozen waren bijna allemaal gescheurd of hadden gaten. Een was met een tape van een ander bedrijf dichtgeplakt, waarschijnlijk een retour bestelling die een tweede leven kreeg. Door de gebrekkige verpakking waren sommige latten-eindjes beschadigd en was het met kiezen van de positie van de zaagsnede opletten geblazen. Het negende paneel was slechts in bubble wrap verpakt. Dit paneel was bedekt onder donkergrijze voetstappen, die ik er met veel moeite vanaf heb gekregen.

Akuwoodpanel hanteert een zeer fluïde prijsstelling, de van-voor-weergave op de website is niet betrouwbaar. Niemand zal ooit de 'van- prijs' betaald hebben. Al met al vind ik de panelen aan de dure kant. Zeker als je ze in je handen hebt, zie wat het maar is.

• H.J. van den Berg / van den Berg Parket

Prijstechnisch goed

• Ingrid Broekhuizen
    Geverifieerde klant van Akuwoodpanel

Enorme vertraging zonder tussentijdse update van bedrijf zelf, wel na navraag.

• rob

Product netjes geleverd.

• Luc Strubbe
    Geverifieerde klant van Akuwoodpanel

Levertijd wat landen dan voorgesteld bij bestelling. Maar levering gebeurde correct : mooi verpakt, geen beschadiging, vriendelijke chauffeur.

• pa lips
    Geverifieerde klant van Akuwoodpanel

Ik ben heel goed geholpen door de verkoopster in de showroom en de levering was op de datum dat wij afgesproken hadden.en is netjes binnen gezet.top service

• Hans V
    Geverifieerde klant van Akuwoodpanel

Supersnel geleverd. Panelen zien er keurig uit!

• Patrick
    Geverifieerde klant van Akuwoodpanel

Prachtig produkt. Ziet er heel mooi uit. Was makkelijk te monteren. Goede service na contact met het customer support team. Ze denken mee voor een oplossing.

• Myron Sinke

• Joop Terpstra
    Geverifieerde klant van Akuwoodpanel

Eiken panelen, keurig verpakt en schadevrij binnen 2 dagen geleverd.
    Prima kwaliteit (made in China !) En exact volgens samples en tevreden. Een waarschuwing: montageVILT is niet zo eenvoudig in de langsrichting te snijden... een zeer 'TAAI" product waar een stanleymes behoorlijk moeite mee heeft !

• Marielle van Bergen