Alarmbeveiligingshop.nl

Alarmbeveiligingshop.nl

Alarmbeveiligingshop.nl is specialist op het gebied van alarmsystemen, IP-camera's, intercomsystemen, domotica en slimme deurbellen en nog veel meer.
  • Mandy Oudheusden
    Review voor Alarmbeveiligingshop.nl

Goede prijs-kwaliteitverhouding en mijn vragen zijn snel en volledig beantwoord. Ik wist meteen waar ik aan toe ben. Om deze reden kan ik alleen zeggen top service! Zeker als ik het vergelijk met andere aanbieders die voornamelijk in vakjargon spreken.

• Marcel Elfrink
    Review voor Alarmbeveiligingshop.nl

Goed advies, geheel geleverd volgens afspraak, alles werkend goed ingesteld aangeleverd, scherpe prijs, goeie aftersales.

• Hoe beoordeel je Alarmbeveiligingshop.nl?

• Johan S.
    Review voor Alarmbeveiligingshop.nl

Goede service gehad. Alleen jammer van de vertraagde levering maar daar kan de webshop niks aan doen. Alles was voorgeprogrammeerd dus was het eenvoudig aangesloten. Achteraf nog 1 keer moeten bellen voor een inlooptijd maar dat kon gelukkig op afstand ingesteld worden.

• Shar Rotterdam
    Review voor Alarmbeveiligingshop.nl

Wij hebben deze partij benaderd voor advies en installatie van een alarmsysteem en camerasysteem. Er is goed geluisterd naar onze wensen. We zijn tevreden sinds de eerste contact tot de oplevering. Bedankt!