All Natural Shop

All Natural Shop

Is All Natural Shop veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.

• Thijs

Goede en snelle servicešŸ‘Œ

• Arnaud
    Review voor All Natural Shop

Good product and Fast delivery to Belgium.
    I definitely recommend All natural shop!

Antwoord van All Natural Shop

Thanks a lot. We do our best.

• Hoe beoordeel je All Natural Shop?

• CDB Roker
    Review voor All Natural Shop

Goede, snelle en discrete levering.

• Peter de Vrueh
    Review voor All Natural Shop

Goede producten, maar de service, is waar ik erg tevreden over ben! ik kom hier zeker terug. Een probleem met een Vape pen, werd zo soepel opgelost. Top!!

• soeraj

snel bezord

• Melvin Bol
    Review voor All Natural Shop

Ging met de vorige bestelling iets mis, geen ramp natuurlijk en kan altijd gebeuren. Eigenaar loste het heel goed op door een compleet nieuwe bestelling op te sturen. (foutje is eigenlijk nog nooit gebeurd, en ben al lang klant) dikke 5 sterren voor All Natural Shop

• Willem Haazen

Goed advies snelle levering

• Sharon Wilson
    Review voor All Natural Shop

Ging even mis bij het verzenden, maar na een mailtje werd het gelijk geregeld en kreeg er zelf iets extra bij voor het lange wachten ... top !!

Kleine tip ... misschien is het handig om bij de producten te schrijven voor wat het allemaal gebruikt kan worden , heb veel vrienden en kennissen die mij bellen wat te bestellen omdat er niks bij staat.

wij danken u voor uw reactie .en waarderen het enorm

• Cor Fransman
    Review voor All Natural Shop

Pakketje snel ontvangen en keurig verpakt (brievenbuspakje) inhoud was onbeschadigd

wij danken u voor uw reactie .en waarderen het enorm

• Sonja Koolaard
    Review voor All Natural Shop

Bestelling en levering gingen probleemloos. Ik had wel graag een beschrijving bij het bestelde product willen hebben.

Antwoord van All Natural Shop

wij danken u voor uw reactie .en waarderen het enorm. en wij gaan in de toekomst hier beter op letten dat de Bijsluiter bij het product inbegrepen is.
    met vriendelijke groet All Natural Shop.