All-in Preventie

All-in Preventie

All-in Preventie biedt veiligheidsproducten en artikelen aan die bijdragen aan een veilige omgeving of dit thuis is, op uw vereniging of op kantoor, All-in Preventie heeft de oplossing.

Met ruim 15 jaar ervaring op dit gebied kunnen wij u van dienst zijn als geen ander. All-in Preventie is er zowel voor bedrijven, verenigingen en stichtingen als consumenten.

Uw voordelen bij All-in Preventie ten opzichte van andere aanbieders:

Service: niet alleen oplossingsgericht denken, maar ook meedenken met u als klant waardoor u de juiste producten aanschaft en geen onnodige zaken,

Maatwerkoplossingen: Mocht u een gratis en deskundig advies willen kunt u gerust contact opnemen met een van onze medewerkers. Samen kijken wij naar de juiste oplossing voor uw situatie en dit tegen de juiste prijs!

Deskundig advies: naast onze uitgebreide kennis van de materialen die wij verkopen kijken wij ook naar wat u nodig heeft, zo koopt u geen zaken die u niet nodig heeft.

Scherpe prijzen: door onze grootschalige inkoop kunnen wij u de voordeligste prijzen bieden.

Registreren als klant: dit biedt u vele voordelen zoals, snel bestellen, inzicht in uw bestelhistorie, status van uw bestelling bekijken en het opvragen van facturen

Snelle levering: door een goede samenwerking met leveranciers en ons eigen magazijn zijn wij in staat veel producten direct na aanschaf te versturen naar u.

Wij leveren aan particulieren, bedrijven, instellingen, stichtingen en (Semi)Overheid. All-in Preventie is u graag van dienst!

All-in Preventie, mensen met verstand en passie voor veiligheid...
9,1

• Ginny Snippe
    Geverifieerde klant van All-in Preventie

Geweldige service, hele behulpzame mevrouw die mij prima geholpen heeft. Ben super tevreden

• Brenda Hakkenbrak
    Geverifieerde klant van All-in Preventie

Snelle levering. En goede service.

• Hoe beoordeel je All-in Preventie?

• Jack Schijven

Betaalbaar en snel geleverd

• Fred S.

In goede orde ontvangen

• Lars Kruissen

Goede en snelle service

• lia
    Geverifieerde klant van All-in Preventie

. duidelijke website, makkelijk om te bestellen, goede communicatie, zeer vlotte bezorging. prima verband artikelen voor een goede prijs

• Fons Broos

Snelle levering.

• M. A. Spee
    Geverifieerde klant van All-in Preventie

Ruim assortiment en altijd vlot geleverd!

• Herman Thissen

Zeer snel geleverd

• F Bakker
    Geverifieerde klant van All-in Preventie

Snel bezorging, goed verpakt.

• Wieteke van Keulen-Penninkhof
    Geverifieerde klant van All-in Preventie

Goede service en snelle bezorging.

• Susanne Scheerder

Keurig geleverd

• José Ellens

snelle levering

• W Jeijsman
    Geverifieerde klant van All-in Preventie

Geheel volgens het boekje. Makkelijk bestellen, snel geleverd.

• Michel Hulshof

Geen bijzonderheden

• Marije Ruth
    Geverifieerde klant van All-in Preventie

moesten heel erg lang wachten op bestelling

• Arjen de Vries
    Geverifieerde klant van All-in Preventie

Zeer snelle levering zoals altijd.

• E. Stokwielder-Koedijk
    Geverifieerde klant van All-in Preventie

Snelle levering, goede prijzen.

• Jos Dufour
    Geverifieerde klant van All-in Preventie

Website werkte niet goed.
    Kon niet op rekening kopen wat wel wat gezegd.

• Sven Corthals
    Geverifieerde klant van All-in Preventie

Nog niet geleverd, geen communicatie terug op mails.

Antwoord van All-in Preventie

Beste Sven,

vervelend om te vernemen dat wij niet zouden hebben terug gereageerd op uw e-mails. Echter Hebben mijn collega's van de klantenservice geen email van u mogen ontvangen.

Zoals wij het nu kunnen zien is uw bestelling naar u onderweg om vandaag, 30/01/2023 bij u afgeleverd te worden. Dit komt overeen met de gedane leverbelofte.
    U heeft besteld op 24/01/2023 om 19:58 uur. Bestellingen naar België worden verwerkt tot 17:00 uur en worden 2 a 3 dagen later geleverd. Uw bestelling is op 25/01/2023 door ons magazijn verwerkt en gezien Bpost niet op zaterdag bezorgd moet uw bestelling dus uiterlijk vandaag worden geleverd en dat gebeurd ook.

Vervelend dat u in de veronderstelling was wellicht sneller over uw bestelling te kunnen beschikken echter verloopt uw levering geheel volgens afgegeven leverbelofte.

Vertrouwende u voldoende te hebben geïnformeerd,

Klantenservice All-in Preventie
    ^LM^