All-in Preventie

All-in Preventie

All-in Preventie biedt veiligheidsproducten en artikelen aan die bijdragen aan een veilige omgeving of dit thuis is, op uw vereniging of op kantoor, All-in Preventie heeft de oplossing.

Met ruim 15 jaar ervaring op dit gebied kunnen wij u van dienst zijn als geen ander. All-in Preventie is er zowel voor bedrijven, verenigingen en stichtingen als consumenten.

Uw voordelen bij All-in Preventie ten opzichte van andere aanbieders:

Service: niet alleen oplossingsgericht denken, maar ook meedenken met u als klant waardoor u de juiste producten aanschaft en geen onnodige zaken,

Maatwerkoplossingen: Mocht u een gratis en deskundig advies willen kunt u gerust contact opnemen met een van onze medewerkers. Samen kijken wij naar de juiste oplossing voor uw situatie en dit tegen de juiste prijs!

Deskundig advies: naast onze uitgebreide kennis van de materialen die wij verkopen kijken wij ook naar wat u nodig heeft, zo koopt u geen zaken die u niet nodig heeft.

Scherpe prijzen: door onze grootschalige inkoop kunnen wij u de voordeligste prijzen bieden.

Registreren als klant: dit biedt u vele voordelen zoals, snel bestellen, inzicht in uw bestelhistorie, status van uw bestelling bekijken en het opvragen van facturen

Snelle levering: door een goede samenwerking met leveranciers en ons eigen magazijn zijn wij in staat veel producten direct na aanschaf te versturen naar u.

Wij leveren aan particulieren, bedrijven, instellingen, stichtingen en (Semi)Overheid. All-in Preventie is u graag van dienst!

All-in Preventie, mensen met verstand en passie voor veiligheid...
8,6
1.054 klantbeoordelingen

• Wim van Ool

Super

• Tom

Top service, snelle levering

• Hoe beoordeel je All-in Preventie?

• Seli Boot

Mooie prijzen snelle service

• Edward Kiel
    Geverifieerde klant van All-in Preventie

Goede prijs/kwaliteit en snel geleverd.

• Ilse Wienholts

Goed!

• Karin Ferdinandus-Werder
    Geverifieerde klant van All-in Preventie

Snel antwoord op vragen, supervlotte levering!

• Arie van Leeuwen
    Geverifieerde klant van All-in Preventie

Compleet assortiment en supersnel geleverd.

• Hans Jansen

Makkelijk en snel geleverd

• Niek Meertens
    Geverifieerde klant van All-in Preventie

Na contact is alles keurig geleverd, bericht dat men niet direct kon leveren is niet gekomen. Kwam pas nadat we contact hadden gehad.

• Ada Bijl-Braber

Goede en snelle service

• Johanna Bloem

• Cas Ijben
    Geverifieerde klant van All-in Preventie

Super slecht bezorg service en slecht contact

Antwoord van All-in Preventie

Beste Cas IJben,

jammer te vernemen dat u niet tevreden bent en dat u een andere beleving heeft gehad dan al onze andere klanten hebben.
    Echter heeft u een product besteld waarbij vermeldt stond dat deze een levertijd had van 7 tot 9 werkdagen.
    Door Goede Vrijdag en 2e paasdag, welke geen werkdagen waren heeft het wellicht voor uw gevoel langer geduurd.
    Echter als wij de dagen narekenen heeft u op de 9de werkdag na uw bestelling alles keurig ontvangen.

Overigens heeft u ons slechts 1 email hierover gestuurd in het weekend welke ook direct op onze eerste werkdag direct is beantwoord.

Vertrouwende u voldoende te hebben geïnformeerd,

Team All-in Preventie

• M. A. Spee

Goede service, snelle levering

• Wim Weijers

Bestelling prima verzorgd.
    Goed verpakt en op de afgesproken tijd geleverd

• John Engelen - DSV
    Geverifieerde klant van All-in Preventie

Ruim assortiment, goede service en snelle levering.

• Agnes BUIS
    Geverifieerde klant van All-in Preventie

goede en snelle levering. producten zijn goed

• Mmc Tameris
    Geverifieerde klant van All-in Preventie

Mooie prijzen en snel in huis