All-in Preventie

All-in Preventie

All-in Preventie biedt veiligheidsproducten en artikelen aan die bijdragen aan een veilige omgeving of dit thuis is, op uw vereniging of op kantoor, All-in Preventie heeft de oplossing.

Met ruim 15 jaar ervaring op dit gebied kunnen wij u van dienst zijn als geen ander. All-in Preventie is er zowel voor bedrijven, verenigingen en stichtingen als consumenten.

Uw voordelen bij All-in Preventie ten opzichte van andere aanbieders:

Service: niet alleen oplossingsgericht denken, maar ook meedenken met u als klant waardoor u de juiste producten aanschaft en geen onnodige zaken,

Maatwerkoplossingen: Mocht u een gratis en deskundig advies willen kunt u gerust contact opnemen met een van onze medewerkers. Samen kijken wij naar de juiste oplossing voor uw situatie en dit tegen de juiste prijs!

Deskundig advies: naast onze uitgebreide kennis van de materialen die wij verkopen kijken wij ook naar wat u nodig heeft, zo koopt u geen zaken die u niet nodig heeft.

Scherpe prijzen: door onze grootschalige inkoop kunnen wij u de voordeligste prijzen bieden.

Registreren als klant: dit biedt u vele voordelen zoals, snel bestellen, inzicht in uw bestelhistorie, status van uw bestelling bekijken en het opvragen van facturen

Snelle levering: door een goede samenwerking met leveranciers en ons eigen magazijn zijn wij in staat veel producten direct na aanschaf te versturen naar u.

Wij leveren aan particulieren, bedrijven, instellingen, stichtingen en (Semi)Overheid. All-in Preventie is u graag van dienst!

All-in Preventie, mensen met verstand en passie voor veiligheid...
9,1

• Gerda Klein Hulse

Prima service snelle levering

• Dirk Bakker

Goede service

• Hoe beoordeel je All-in Preventie?

• Monique Segers
    Geverifieerde klant van All-in Preventie

Uitstekende service, goed meegedacht zodat we tijdig de juiste spullen in huis hadden!

• Ester van Esch-Hage
    Geverifieerde klant van All-in Preventie

Supersnel geleverd en keurig verpakt!

• Catherine Vermeire
    Geverifieerde klant van All-in Preventie

niets aan te merken op de service!

• Germaine Schulmer
    Geverifieerde klant van All-in Preventie

Goede kwaliteit, professioneel. Snelle levering, maar daar betaal je ook voor. Zeer prettige service. Verkeerde product geleverd. Mail gestuurd en direct met een oplossing gekomen alsook dezelfde dag het juiste product ontvangen.

• Gerbrich de Boer
    Geverifieerde klant van All-in Preventie

Goeie kwaliteit, en op tijd geleverd

• F van der Bij
    Geverifieerde klant van All-in Preventie

Zeer goede verzorging, netjes verpakt

• Inge van Weeren

Snelle levering, goed materiaal