Allergieshop
De Allergieshop is al jarenlang de speciaalzaak op het gebied van allergie oplossingen voor huisstofmijtallergie, astma, eczeem en andere huidproblemen. De Allergieshop is marktleider in Nederland en België als het gaat om het verminderen van huisstofmijt allergie door een goed totaalplan en advies.
1.809 klantbeoordelingen
Filter 577 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 304 met beschrijving

• M
    Review voor Allergieshop

Bamboo handschoen besteld ivm erge jeuk en het niet willen beschadigen van de huid. 2 paar besteld, paar 1 na 2 x gebruikt te hebben laten al twee naden los bij de vingers waardoor onbruikbaar, paar 2 na 1 keer wassen ook een flinke naad los. Zeer slechte kwaliteit.

Antwoord van Allergieshop

Goedendag, vervelend te horen dat u niet tevreden bent over dit product, u mag het als u wilt aan ons retour sturen, dan ontvangt u het aankoop bedrag van ons terug.
    Of we sturen als service een nieuwe set toe, laat u het ons even weten wat uw voorkeur geeft.
    We verkopen dit product al jaren, het komt wel eens voor dat er iets stuk gaat maar u heeft wel heel veel pech zo te horen.

Allergieshop.nl

• Marcel
    Review voor Allergieshop

Pyama en Huismijthoezen besteld. Mijn zoontjes kregen dezelfde nacht een stevige huidreactie. Alle twee. Het was een normale nacht, enkel deze producten waren nieuw. Allergieshop zegt dat dat nooit door hun producten kan komen. Ze schermen met materialen en certificaten. Nu weet ik vanuit mijn achtergrond dat elke huid anders is en dat je 100 huiden kan testen, maar dat de reactie op huid nummer 101 anders kan zijn dan de eerste 100. Ik heb ze zelfs foto's toegestuurd. Maar Allergieshop neemt geen producten terug, omdat ze gedragen zijn, daar ze het terug moeten nemen vanwege het feit dat ze ondeugdelijk zijn. Vandaar dat ik u adviseer verder te kijken naar een partij die wat vriendelijker met hun klanten omgaat Allergieshop heeft een bordje voor hun kop. Hun reactie is heel erg a la 2010... misschien de producten ook wel?

Antwoord van Allergieshop

Jammer van uw reactie, we hebben +/-2 maanden met u overleg proberen te voeren om tot een oplossing te kunnen komen en de situatie te verbeteren, helaas kunnen we niet altijd alles oplossen naar de eis van de klant.

Het service team Allergiezorg

• Hoe beoordeel je Allergieshop?

• Kristien Dekoninck

• Esther Frans

Duidelijke website.

• Rj van Gemert
    Review voor Allergieshop

Ik was vergeten de maat van mijn handschoenen erbij te zetten, misschien even n mailtje van u?

• M.H. Verstegen v. Hoogstraaten

Nette vlotte service.

• Christa Campagne
    Review voor Allergieshop

Besteld en op de gewenste datum keurig verpakt in huis. Bravo ben erg tevreden . Had een mondkapjes besteld met filter. Heb ik wel nodig in deze tijd .
    Weet zeker, dat ik beschermd ben , want er zitten Filters in.

• Miriam Smits
    Review voor Allergieshop

Vlot m'n pollen stop horren geleverd gekregen. Product klopt met de omschrijving