Allergieshop
De Allergieshop is al jarenlang de speciaalzaak op het gebied van allergie oplossingen voor huisstofmijtallergie, astma, eczeem en andere huidproblemen. De Allergieshop is marktleider in Nederland en Belgiƫ als het gaat om het verminderen van huisstofmijt allergie door een goed totaalplan en advies.
8,9
1.787 klantbeoordelingen
Filter 576 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 303 met beschrijving

• Marcel
    Review voor Allergieshop

Pyama en Huismijthoezen besteld. Mijn zoontjes kregen dezelfde nacht een stevige huidreactie. Alle twee. Het was een normale nacht, enkel deze producten waren nieuw. Allergieshop zegt dat dat nooit door hun producten kan komen. Ze schermen met materialen en certificaten. Nu weet ik vanuit mijn achtergrond dat elke huid anders is en dat je 100 huiden kan testen, maar dat de reactie op huid nummer 101 anders kan zijn dan de eerste 100. Ik heb ze zelfs foto's toegestuurd. Maar Allergieshop neemt geen producten terug, omdat ze gedragen zijn, daar ze het terug moeten nemen vanwege het feit dat ze ondeugdelijk zijn. Vandaar dat ik u adviseer verder te kijken naar een partij die wat vriendelijker met hun klanten omgaat Allergieshop heeft een bordje voor hun kop. Hun reactie is heel erg a la 2010... misschien de producten ook wel?

Antwoord van Allergieshop

Jammer van uw reactie, we hebben +/-2 maanden met u overleg proberen te voeren om tot een oplossing te kunnen komen en de situatie te verbeteren, helaas kunnen we niet altijd alles oplossen naar de eis van de klant.

Het service team Allergiezorg

• Kristien Dekoninck

.....

• Hoe beoordeel je Allergieshop?

• Jos Menten

Prijstechnisch prima, levering snel

• Sandra Chung

Snelle service!

• Esther Frans

Duidelijke website.

• Rj van Gemert
    Geverifieerde klant van Allergieshop

Ik was vergeten de maat van mijn handschoenen erbij te zetten, misschien even n mailtje van u?

• M.H. Verstegen v. Hoogstraaten

Nette vlotte service.

• Christa Campagne
    Geverifieerde klant van Allergieshop

Besteld en op de gewenste datum keurig verpakt in huis. Bravo ben erg tevreden . Had een mondkapjes besteld met filter. Heb ik wel nodig in deze tijd .
    Weet zeker, dat ik beschermd ben , want er zitten Filters in.

• Miriam Smits
    Geverifieerde klant van Allergieshop

Vlot m'n pollen stop horren geleverd gekregen. Product klopt met de omschrijving

• Cem Uzun

Snelle levering. Goede artikelen