Allergiezorg
-
A Jedrzejak
Snelle en professionele service.
-
edwin
goede producten, duidelijke uitleg over mogelijkheden (en beperkingen)
-
Hoe beoordeel je Allergiezorg?
-
Marja
Gekozen voor een cocoon dekbed en de dag erna al heerlijk kunnen slapen. Wat een warmte feest!
-
Nel Meere
Snelle service
-
Jolanda van Deursen
Makkelijk te bestellen en snel geleverd
-
Janita Schutte
Snelle levering. Goede verpakking. Heb op dit moment het herfstdeel erop liggen. Voelt heel comfortabel. Helaas niet vergoed door mijn verzekeraar.
-
Anne weber
Snelle levering, duidelijke website. Heel fijn!
Antwoord van AllergiezorgBedankt voor je review Anne! :-)
-
Judith Bret
Mooi katoenen stof netjes afgewerkt, en een goede inzet van de rits.
-
P. VO
Snel geleverd goede pasvorm.
-
Chantal
Snelle levering, goede producten, betaalbaar mede dankzij de korting via ziekenfonds, goede service
-
Ticha Hoorn
Er was aangegeven dat de levering tussen 15:15 en 17:15 uur zou zijn. Het matras werd 20 minuten eerder geleverd bij de buren omdat we er nog niet waren. Dit was bij een kapper, die daar niet blij mee was. Houd je aan de afgesproken tijd.
Antwoord van AllergiezorgHi Ticha,
Bedankt voor je beoordeling.
Wat jammer van de bezorging, wij zullen deze feedback doorgeven aan de koeriersdienst.
In ieder geval fijn om te lezen dat het matras goed ligt.
Groetjes,
Allergiezorg -
F.
Kwalitatief goede producten, groot aanbod en super service; snelle verwerking van zowel bestelling als retour. Al vele jaren vaste klant en altijd tevreden.
Antwoord van AllergiezorgBedankt voor je mooie review!
-
Gerrit van Ginkel
Prima snelle levering.
-
Koen
Snelle levering, goede producten
-
Martin
Zeer snelle levering van allergeenvrij dekbed
-
WRT Berghuis
Alles verliep naar wens, prima kussenhoezen.
-
Miriam
Goed advies waardoor we nu, eindelijk, een goed dekbed hebben waar ik niet allergisch voor ben en mijn vriend ook blij mee is. Goede adviezen mbt de spray en kussenhoezen
-
Marja. Guijt
Goede service .Maar wel duur.
-
Melanie Poeser
Ik heb het woensdag besteld en ik heb nu 5 mailtjes gekregen met een andere bezorg datum ik weet niet of dat aan jullie lag of niet maar het is erg jammer
Antwoord van AllergiezorgHi Melanie,
Vervelend dat je pakket nog niet is bezorgd. Dit ligt helaas niet aan ons, je pakketje is 23 september netjes ingepakt en verstuurd. Ik wil je vragen een mailtje sturen naar onze klantenservice zodat zij dit verder met je oppakken.
Met vriendelijke groeten,
Allergiezorg -
Brigitte Van Dun
Nog steeds niets ontvangen. Zat keurig te wachten na 1 week gebeld zegt meneer ja is al een week geleden. Ja met mijn leeftijd heb je geduld en wacht je netjes. Helaas mijn zoon nog niet geholpen voor zijn uitslag op zijn handen.
Antwoord van AllergiezorgHi Briggite,
Jouw pakket is helaas kwijtgeraakt bij PostNL.
Zoals aan de telefoon uitgelegd moet het pakket eerst vermist verklaard worden voordat we een nieuw pakket sturen. Hier hebben we je dezelfde dag nog een ontvangersverklaring voor gestuurd. We kregen deze gisteren van je binnen en hebben direct een nieuw pakket verstuurd op onze kosten. Onze klantenservice heeft alles adequaat en volgens normale procedures zo snel mogelijk voor je opgepakt.
Met vriendelijke groeten,
Allergieshop