Allergiezorg
Bij Allergiezorg vindt u vele producten welke u helpen minder of geen last meer te hebben van de huisstofmijt allergie. Allergiezorg is gericht op de levering van speciale huisstofmijt- en allergeendichte hoezen in Nederland. Daarnaast kunt u ook denken aan huisstofmijt- en allergeendichte dekbedden, hoofdkussens, sprays, stofzuigers, luchtbehandeling en complete bedden.

Korting via uw zorgverzekeraar. Schaf uw producten extra voordelig aan! Allergiezorg heeft afspraken gemaakt met bijna alle zorgverzekeraars, op grond waarvan aan de verzekerden van die zorgverzekeraars kortingen worden verleend.
8,4
3.519 klantbeoordelingen
Filter 427 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 214 met beschrijving

• aynur acikel

• Audrey Muschter

Snelle levering, goede producten

• Hoe beoordeel je Allergiezorg?

• Hilde De Kinder
    Geverifieerde klant van Allergiezorg

Snelle levering, goede communicatie, correct afhandeling

• NM
    Geverifieerde klant van Allergiezorg

Gewoon goed geleverd en snel. Communicatie ook goed. Niks op aan te merken!

• Kootstra
    Review voor Allergiezorg

Heb lang getwijfeld om een AirFree aan te schaffen. Toen ik ‘m had twijfelde ik of ie wel wat deed. Maar inmiddels ben ik overtuigd.
    De lucht is écht frisser! In de zon zie je geen stofdeeltjes meer door de kamer dwarrelen.
    De bijkomende klachten van de COPD zijn behoorlijk verminderd!
    Verder heeft dit bedrijf een snelle levering, goede service’s en prettige mensen aan de telefoon!

• Amsterdam
    Geverifieerde klant van Allergiezorg

Snelle levering. Fantastische service aan de telefoon en product werkt perfect voor mijn allergieen.

• Yvonne de Boer

Snel en goed verpakt!

• Myrna Mantel

Goede service!

• Debora van Tigchelhoven
    Geverifieerde klant van Allergiezorg

Ik had een fout gemaakt met bestellen, dit terug kunnen sturen en geld snel terug gekregen. Bezorging is ook snel. Materiaal is altijd goed. 1 minpunt: retouren is op eigen kosten. Dat is net even jammer

• Sardha Oedairam