Allergiezorg
Bij Allergiezorg vind je vele producten die je helpen minder of geen last meer te hebben van jouw huisstofmijt allergie. Denk aan huisstofmijt- en allergeendichte hoezen, dekbedden, kussens en matrassen.
dekbedden huisstofmijtdichte hoezen matrashoezen
9,4
Filter 2305 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1264 met beschrijving

• Mieke Duursma
    Geverifieerde klant van Allergiezorg

Mooie prijzen en goede zorg

• Vivian Martina
    Geverifieerde klant van Allergiezorg

Geweldige service. Bestelling op tijd binnen.

• Hoe beoordeel je Allergiezorg?

• Bram
    Geverifieerde klant van Allergiezorg

Eens in de zoveel tijd bestellen we het Sanamedi wasmiddel, en ook wel eens wat anders besteld. Dit keer opnieuw keurig op tijd geleverd. Niets mis met deze webshop.

• Esther
    Geverifieerde klant van Allergiezorg

Super snelle levering, ze hadden perongeluk de verkeerde maat molton meegestuurd. Hier over contact opgenomen en dit werd super netjes en snel opgelost! Super service

• LvdB
    Geverifieerde klant van Allergiezorg

Fijne allergiehoezen, overzichtelijke website, snelle levering. Kortom erg tevreden!

• Loes De Vries

Snelle service ,goed geregeld

• Jan

Snel leveren

• Kees
    Geverifieerde klant van Allergiezorg

Was benieuwd naar de luchtkwaliteit in huis. Apparaatje gehuurd maar ze hadden de optie geblokt zodat ik niet met een app de gehele historie kon downloaden. Voor de waarden moest ik dus gedurende de dag maar eea opschrijven. Dat had ik graag geweten voordat ik het apparaat huurde.

Antwoord van Allergiezorg

Hi Kees! De apparaatjes kunnen maar aan 1 account gekoppeld worden. Omdat het huurapparaten zijn gaan deze veelvuldig rond. We kunnen dit helaas niet zelf resetten. We blokkeren dit dus niet zelf maar we begrijpen dat dit vervelend kan zijn. We hopen dat je alsnog al je metingen hebt kunnen doen!

• Btisam

• Bea van den Hoven

• M.B.

Goede kwaliteit, snelle levering

• Hans

Snelle bezorging.

• Karel
    Geverifieerde klant van Allergiezorg

Alles goed, zoals beloofd.

• Romy
    Geverifieerde klant van Allergiezorg

De hoezen liggen prima, geen plastic gevoel oid. Ook na het wassen geen verschil. Alleen het advies van matrashoes maat kwam niet heel nauw ik heb het advies gevolgd door in de hoogte 1 grotere maat te nemen maar voor mooi eigenlijk te ruim. En je kan niks terugsturen met een gebroken zegel, dus dat is wel jammer, toch eerder een vouw in waar je op ligt.

• Jeannette Van Klinken
    Geverifieerde klant van Allergiezorg

Perfect artikel! Geen allergie meer van m’n hoofdkussen

• Jacqueline
    Geverifieerde klant van Allergiezorg

Precies zoals het op de site stond, goede kwaliteit en snel bezorgd via de brievenbus. Ik hoefde er dus niet voor thuis te blijven.

• Kim
    Geverifieerde klant van Allergiezorg

Snelle levering en rompertje met broekje werkt goed voor mijn dochter met eczeem

• Astrid Temo
    Geverifieerde klant van Allergiezorg

Behulpzaam en snelle aanpak.

• Anon
    Geverifieerde klant van Allergiezorg

Quick service, great products.

• Marianne
    Geverifieerde klant van Allergiezorg

Mooie prijzen voor uitstekende kussens