Allergiezorg
Bij Allergiezorg vindt u vele producten welke u helpen minder of geen last meer te hebben van de huisstofmijt allergie. Allergiezorg is gericht op de levering van speciale huisstofmijt- en allergeendichte hoezen in Nederland. Daarnaast kunt u ook denken aan huisstofmijt- en allergeendichte dekbedden, hoofdkussens, sprays, stofzuigers, luchtbehandeling en complete bedden.

Korting via uw zorgverzekeraar. Schaf uw producten extra voordelig aan! Allergiezorg heeft afspraken gemaakt met bijna alle zorgverzekeraars, op grond waarvan aan de verzekerden van die zorgverzekeraars kortingen worden verleend.
2.398 klantbeoordelingen
Filter 711 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 370 met beschrijving

• Quint
    Review voor Allergiezorg

Goedkopere prijs voor de wildzijde dekbed, deze is veel te duur betaald. Door de afval kwaliteit / wildzijde is de deken niet warmte regulerend. Verder bij het Top Matras van Pantera vermelden dat de vocht regulatie niet zo goed is ipv goed.

Antwoord van Allergiezorg

Goedendag,

We leveren al jaren zeer hoge kwaliteit producten welke speciaal ontwikkeld zijn voor mensen met een allergie. Het blijft natuurlijk altijd een persoonlijke mening of iemand ergens tevreden is over deze producten, maar afval kwaliteit is niet de juiste bewoording voor onze producten. We hebben u uitgebreid advies, uitleg en tips gegeven, daar heeft u blijkbaar niets mee gedaan.

Het service team
    Allergiezorg.nl

• G. Strijdveen
    Review voor Allergiezorg

Op de was etiketten van zowel de Cocoon 4-seizoenen dekbed als de Cocoon hoofdkussen staat een teil met 40 graden erin. Dit suggereert dat je deze producten met de hand of in de wasmachine kunt wassen. Ik heb deze in mijn bad gewassen op 40 graden. Dit is geen doen, deze producten worden gigantisch zwaar. Ook in de wasmachine wat ik niet geprobeerd heb, zal dit veelte zwaar worden. Hierover gemaild met Allergiezorg! Antwoord is: 'Het dekbed kan gewassen worden op 40 graden in een wasmachine, als dit niet bij u thuis kan dan is het altijd mogelijk dit in een stomerij te laten doen'. Hier aan zijn wel kosten verbonden. Het dekbed is al erg duur! Informeren van de klanten lijkt mij wenselijk!
    Nu ik ervaring heb met de dekbed en kussen op de hand te wassen, vraag ik me af of deze producten wel schoon worden? Zowel het dekbed als de kussen worden een ballon, dus gevuld met lucht. Het sop gaat zeer, zeer moeilijk door de tijken heen. Dus het sop zal nauwelijks ververst worden in de tijken. Ik vraag me af of de cocoon vezels in de tijken wel goed schoon worden? En in de wasmachine? Hygiëne is toch erg belangrijk voor beddengoed, lijkt mij.
    De dekbedden en het kussen slapen heerlijk! Al ben ik nog steeds allergisch, waarvoor?

Antwoord van Allergiezorg

De dekbedden en kussen zijn prima wasbaar op 40 graden, eventueel met handwas of in de wasmachine. We adviseren altijd de wasmachine te gebruiken, omdat het anders inderdaad veel zwaarder werk is. Het dekbed wordt prima schoon, het is van een katoenen tijk gemaakt.

• Hoe beoordeel je Allergiezorg?

• Robin Aanstoot
    Review voor Allergiezorg

Ik ben uitstekend geholpen door de klantenservice bij allergiezorg.nl. Snel in contact en betrokken bij de klant.

• Danielle Brom
    Review voor Allergiezorg

Goed opgezette site, goede producten. Wat ik jammer vind is dat zeer weinig mensen het over het door hun gekochte product hebben, zodat toekomstige kopers ervaringen kunnen opzoeken. Ik heb dit weekend sanamedi zinkhandschoenen besteld. Ik was benieuwd hoe andere mensen dit product ervaren hadden. Door het coronavirus en overal verplichte desinfectie en ontsmettingsmiddel te moeten smeren zijn heel mijn handen kapot van de exzeem. De nitrilehandschoenen op het werk is ook niet aangenaam. En ik kan pas over een maand bij de dermatoloog terecht. Ik hoopte dat ik hier iets wijzer werd... Ik ga ze deze week uitproberen, hopend dat ze goed voor mijn handen gaan zijn. Ik heb er goede hoop voor...

• Anja Dorst

Fijne communicatie, wordt goed meegedacht. Snelle levering! Goede service 😃

• I Huijs
    Geverifieerde klant van Allergiezorg

Levering snel in huis zoals beloofd

• A. Roelen
    Geverifieerde klant van Allergiezorg

Snelle levering en goed product

• Marvin
    Geverifieerde klant van Allergiezorg

Op voorraad is snelle levering, dat is zeer fijn.

• Hakima Annaji
    Geverifieerde klant van Allergiezorg

Supet snelle bezorging, de communicatie is goed, dat vind ik heel belangrijken het product is precies zoals op de website staat aangegeven.

• Mariëlle Sas