Allergiezorg
Bij Allergiezorg vindt u vele producten welke u helpen minder of geen last meer te hebben van de huisstofmijt allergie. Allergiezorg is gericht op de levering van speciale huisstofmijt- en allergeendichte hoezen in Nederland. Daarnaast kunt u ook denken aan huisstofmijt- en allergeendichte dekbedden, hoofdkussens, sprays, stofzuigers, luchtbehandeling en complete bedden.

Korting via uw zorgverzekeraar. Schaf uw producten extra voordelig aan! Allergiezorg heeft afspraken gemaakt met bijna alle zorgverzekeraars, op grond waarvan aan de verzekerden van die zorgverzekeraars kortingen worden verleend.
9,0
4.096 klantbeoordelingen
Filter 708 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 367 met beschrijving

• Danielle Brom
    Review voor Allergiezorg

Goed opgezette site, goede producten. Wat ik jammer vind is dat zeer weinig mensen het over het door hun gekochte product hebben, zodat toekomstige kopers ervaringen kunnen opzoeken. Ik heb dit weekend sanamedi zinkhandschoenen besteld. Ik was benieuwd hoe andere mensen dit product ervaren hadden. Door het coronavirus en overal verplichte desinfectie en ontsmettingsmiddel te moeten smeren zijn heel mijn handen kapot van de exzeem. De nitrilehandschoenen op het werk is ook niet aangenaam. En ik kan pas over een maand bij de dermatoloog terecht. Ik hoopte dat ik hier iets wijzer werd... Ik ga ze deze week uitproberen, hopend dat ze goed voor mijn handen gaan zijn. Ik heb er goede hoop voor...

• Anja Dorst
    Review voor Allergiezorg

Fijne communicatie, wordt goed meegedacht. Snelle levering! Goede service 😃

• Hoe beoordeel je Allergiezorg?

• I Huijs
    Geverifieerde klant van Allergiezorg

Levering snel in huis zoals beloofd

• A. Roelen
    Geverifieerde klant van Allergiezorg

Snelle levering en goed product

• Marvin
    Geverifieerde klant van Allergiezorg

Op voorraad is snelle levering, dat is zeer fijn.

• Hakima Annaji
    Geverifieerde klant van Allergiezorg

Supet snelle bezorging, de communicatie is goed, dat vind ik heel belangrijken het product is precies zoals op de website staat aangegeven.

• Mariëlle Sas

• Robin van Kempen
    Geverifieerde klant van Allergiezorg

Fijn dat jullie kwaliteitsproducten betaalbaarder maken, door de kortingen via je zorgverzekeraar.

• Jannes Lunsche

Geachte Heer/Mevr.
    Ik heb een mondkapje besteld omdat ik overgevoelig ben voor huisstof.
    Wanneer ik aan het stoffen en stofzuigen ben raken mijn longen toch erg geirriteerd. Jammer want als Astma patient had ik toch mijn hoop gevestigd op dit soort mondkapje. Met vriendelijke groet, Jannes Lunsche.

Antwoord van Allergiezorg

Goedendag, het mondkapje wat u heeft gekocht is in staat om stofdeeltjes tot PM2,5 tegen te houden. U bent o.a. ook gevoelig voor veel kleinere stofdeeltjes vanwege uw astma. U zult waarschijnlijk meer plezier hebben van het Polltek masker met active carbon welke begin volgende week weer op voorraad komt.
    Neemt u dan even contact met ons op, dan kunnen we even overleggen en een oplossing zoeken hiervoor.
    Het serviceteam Allergiezorg.nl

• Robert Bernet Kempers