AllesTegenOngedierte.nl

AllesTegenOngedierte.nl

Uitgebreid assortiment, lage prijzen en snelle discrete levering daar staat AllesTegenOngedierte.nl voor. Topmerken als Victor, Bayer, Luxan en BSI maken een groot deel van ons assortiment uit.
8,6

• dirk
    Review voor AllesTegenOngedierte.nl

Weigeren retour én terugbetaling voor een niet werkend product.

• M
    Review voor AllesTegenOngedierte.nl

De groene muizenvallen werden netjes de volgende dag geleverd. Na een paar uur al een muis gevangen! Het staartje zat niet tussen het deurtje. Echt een top product!! Het muisje vrijgelaten in een bos 2 km verderop. Helemaal opgelucht!

• Hoe beoordeel je AllesTegenOngedierte.nl?

• Gert Bijnens
    Review voor AllesTegenOngedierte.nl

Bestelling komt stuk aan. Ik laat weten om te retourneren. Is nu al 1 maand geleden, nog steeds geen actie.

• Patrik Niels
    Review voor AllesTegenOngedierte.nl

Op de website staat "Voor 22:00 uur besteld = Morgen in huis!". Ik heb woensdag besteld om 19u24 en vrijdag krijg ik een berichtje dat mijn bestelling is verzameld en ingepakt. M.a.w. het is nog steeds niet verstuurd. Beste mensen, geen ramp hoor, maar haal dat dan alstublieft van de website. De klant rekent er dan ook op en komt uiteindelijk bedrogen uit.

• Henk Wolfsen

De producten zijn prima.

• Martijn WIllems
    Review voor AllesTegenOngedierte.nl

Prima service, snelle levering en ook zeer coulant nadat bij mijn bestelde product direct na openen van de doos een lipje afbrak. Na een mailtje stelde Allestegenongedierte direct voor om gratis een nieuwe toe te zenden. Prima klantenservice!

• Jack
    Review voor AllesTegenOngedierte.nl

Snelle verzending, was echter incompleet. Geen probleem, meteen nagezonden

• M. Stel
    Review voor AllesTegenOngedierte.nl

De levertijd was prima, mijn pakket was snel bij mij bezorgd! Het zag er netjes uit en was zorgvuldig ingepakt. De website is mooi uitgebreid en je krijgt erg goede service!

• Tom berben
    Review voor AllesTegenOngedierte.nl

Spullen besteld, bevestiging gehad van verzending. Spullen NIET geleverd. Aangegeven dat ik order wil annuleren. Krijg geen geld terug en moet als klant maar wachten op hun onderzoek bij post.nl hetgeen weken kan duren. TIP: KOOP HIER NOOIT IETS!!!! Meedenken in oplossing is onmogelijk bij dit bedrijf

• Mitchel
    Review voor AllesTegenOngedierte.nl

Betere en vooral vriendelijkere communicatie! Wat een onbeschoft persoon zit er op jullie "klanten service" wij hebben verschillende producten bij jullie besteld maar nog nooit zo'n slechte kwaliteit gehad. Muizen gif wat de muizen nog niet lusten. Muizenvalletjes die al na 2 weken kapot zijn en ingekocht worden bij Ali expres, vliegenstrips waar de vliegen gewoon weer vanaf vliegen. En als je hierover klaagt lachen ze je gewoon uit Waardeloos!

• kim

betere communicatie , oplossingsgericht denken , klachten netter afhandelen

• Anna
    Review voor AllesTegenOngedierte.nl

Ruime assortiment en goede prijzen, snelle reactie op mn mails

• Sander
    Review voor AllesTegenOngedierte.nl

Het juiste te leveren en terugbetalen wat niet of fout is verstuurd.

• Joep
    Review voor AllesTegenOngedierte.nl

bestelling gedaan, dacht het de volgende dag te krijgen maar omdat ik per DPD op een pickup point had besteld bleek dat een dag later.
    Dit had ik over het hoofd gezien en was dus enkel mijzelf aan te rekenen.
    Maar ik werd dus zeer vriendelijk door klantenservice te woord gestaan en werd het mij duidelijk uitgelegd.
    Een dag later mijn bestelling binnen, netjes verpakt en het belangrijkste MILIEUVRIENDELIJK verpakt.
    Wat mij betreft een dikke 10 en van harte aanbevolen aan iedereen die iets van hun artikelen nodig zou kunnen hebben.

• Stefan van Straten

Perfect geregeld!
    Maandag 21:00 besteld, dinsdag 13:00 geleverd.
    Goed, snel en prima geprijsd.

• Floris

Goed geregeld.
    Had een artikel ontvangen wat niet besteld was, volgende dag het juiste in huis!

• Piano Niels
    Review voor AllesTegenOngedierte.nl

correcte info over producten en levertijd. Klein probleempje met tracker maar onmiddellijke respons van support. Zondag namiddag besteld en maandag geleverd zoals geadverteerd.

• John uit Hoofddorp
    Review voor AllesTegenOngedierte.nl

Duidelijke informatie op de site, groot assortiment, snel antwoord op mijn vragen via de chat, goede prijs en goede kwaliteit producten, gemakkelijk bestellen, snel geleverd en in goede verpakking. Top!

• linda collier
    Review voor AllesTegenOngedierte.nl

ik ben heel tevreden over het produkt, de bsi kantelval. zeer efficient. twee muizevriendjes zijn de vrije natuur ingebracht. hartelijk dank . ik beveel dit produkt zeker aan.