AllesTegenOngedierte.nl

AllesTegenOngedierte.nl

Uitgebreid assortiment, lage prijzen en snelle discrete levering daar staat AllesTegenOngedierte.nl voor. Topmerken als Victor, Bayer, Luxan en BSI maken een groot deel van ons assortiment uit.
8,7
8.583 klantbeoordelingen

• kim

betere communicatie , oplossingsgericht denken , klachten netter afhandelen

• Anna
    Review voor AllesTegenOngedierte.nl

Ruime assortiment en goede prijzen, snelle reactie op mn mails

• Hoe beoordeel je AllesTegenOngedierte.nl?

• Sander
    Review voor AllesTegenOngedierte.nl

Het juiste te leveren en terugbetalen wat niet of fout is verstuurd.

• Joep
    Review voor AllesTegenOngedierte.nl

bestelling gedaan, dacht het de volgende dag te krijgen maar omdat ik per DPD op een pickup point had besteld bleek dat een dag later. Dit had ik over het hoofd gezien en was dus enkel mijzelf aan te rekenen. Maar ik werd dus zeer vriendelijk door klantenservice te woord gestaan en werd het mij duidelijk uitgelegd. Een dag later mijn bestelling binnen, netjes verpakt en het belangrijkste MILIEUVRIENDELIJK verpakt. Wat mij betreft een dikke 10 en van harte aanbevolen aan iedereen die iets van hun artikelen nodig zou kunnen hebben.

• Stefan van Straten

Perfect geregeld!
    Maandag 21:00 besteld, dinsdag 13:00 geleverd.
    Goed, snel en prima geprijsd.

• Floris

Goed geregeld.
    Had een artikel ontvangen wat niet besteld was, volgende dag het juiste in huis!

• Piano Niels
    Review voor AllesTegenOngedierte.nl

correcte info over producten en levertijd. Klein probleempje met tracker maar onmiddellijke respons van support. Zondag namiddag besteld en maandag geleverd zoals geadverteerd.

• John uit Hoofddorp
    Review voor AllesTegenOngedierte.nl

Duidelijke informatie op de site, groot assortiment, snel antwoord op mijn vragen via de chat, goede prijs en goede kwaliteit producten, gemakkelijk bestellen, snel geleverd en in goede verpakking. Top!

• linda collier
    Review voor AllesTegenOngedierte.nl

ik ben heel tevreden over het produkt, de bsi kantelval. zeer efficient. twee muizevriendjes zijn de vrije natuur ingebracht. hartelijk dank . ik beveel dit produkt zeker aan.