Allewindwijzers.nl

Allewindwijzers.nl

Allewindwijzers is de webshop in Nederland en Belgie voor decoratieve windwijzers. Met ruim 40 jaar ervaring en levering uit voorraad van alle typen windwijzers tegen de allerbeste prijs maakt Allewindwijzers uniek in Nederland en Belgie. Met een gebruiksvriendelijke webshop biedt Allewindwijzers een overzichtelijk aanbod windwijzers. Met liefde voor haar producten streeft men naar tevreden klanten. Daarom staat de serviceverlening hoog in het vaandel.

• Cor van Velzen
    Review voor Allewindwijzers.nl

Tijdens een verhuizing was mijn nieuwe windwijzer kapot gegaan. Gemaild met alle windwijzers met de vraag of dit gerepareerd kon worden, uiteraard voor mijn rekening! Kreeg ik een mailtje terug dat ze dat sneu vonden en dat ik van hen een hele nieuwe windwijzer kreeg. Waar kom je dat nog tegen???

• Joyce Velzen
    Review voor Allewindwijzers.nl

De bestelling zat goed verpakt en werd de volgende dag al geleverd. Ruime keuze van windwijzers en prima geprijsd. Een emailtje met een vraag omtrent bevestiging werd diezelfde avond nog beantwoord. Helemaal top!

• Hoe beoordeel je Allewindwijzers.nl?

• Martinus
    Review voor Allewindwijzers.nl

Top service en mooi assortiment

• H
    Review voor Allewindwijzers.nl

goed, degelijk produkt , precies zoals op de foto's. Snelle levering. Vriendelijk.

• Corine
    Review voor Allewindwijzers.nl

Prachtige originele windmolen, hij doet het prima.Het in elkaar zetten is even een klusje, maar niet moeilijk. Artikel was goed verpakt. Snelle levering , een prima winkel. Wij zijn erg tevreden.

• Boris de Leeuw
    Review voor Allewindwijzers.nl

Prima webshop! Levering van de bestelde RVS windwijzer Haan was binnen 2 dagen zoals vermeld op de website. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

• Ronald Karst
    Review voor Allewindwijzers.nl

De bestelling en levering verliep vlot en volgens afspraak. De geleverde windwijzer voldoet aan onze verwachtingen.

• Bart
    Review voor Allewindwijzers.nl

Heel tevreden. De windwijzer Arend werd de volgende dag al geleverd. Kreeg op de dag van bestelling een email met track&trace code.

• Alex Weerheim
    Review voor Allewindwijzers.nl

Snelle levering. Dag later had ik de windwijzer in huis. De windwijzer en houder zaten goed verpakt in een doos.

• Annette Kraats
    Review voor Allewindwijzers.nl

Op advies van een collega bezocht ik jullie website. Wat een originele windwijzers! Fijne variatie in prijs, zodat je voor elke gelegenheid wel iets kunt vinden. Het was voor mij de eerste keer dat ik hier iets bestelde ,maar het zal zeker niet de laatste keer zijn! Snelle aflevering. Zeker voor herhaling vatbaar!