Altag
Bij Altag vind je hoogwaardige huisnummers en handgrepen. Onze producten zijn verkrijgbaar in verschillende stijlen en materialen, waaronder RVS en aluminium. Maak jouw woning compleet met de accessoires van Altag en geniet van een stijlvol huis.
grote huisnummers
9,2
Filter 198 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 96 met beschrijving

• Evy Derijcke
    Geverifieerde klant van Altag

Nog steeds niet ontvangen ...

• Anne Wösten
    Geverifieerde klant van Altag

Kreeg wat ik bestelden en zag er dus goed uit. Ook was het snel binnen

• Sterre Paardekooper
    Review voor Altag

Nooit mijn pakket ontvangen. Dit ligt echter meer aan de koerier DPD dan aan Altag. Altag gaat hiervoor contact opnemen met DPD en zeggen dit netjes op te lossen. Goede klantenservice.

• Patricia Van Camp
    Geverifieerde klant van Altag

Bevestiging met bijgeleverde pluggen is ondermaats

• Catherine Dhem
    Geverifieerde klant van Altag

Tout est parfait sauf votre trek and trace dont les infos ne sont pas correctes. Bien à vous

• Helma van der Most
    Review voor Altag

Snel geleverd, goed verpakt. En toffe handgrepen. We zijn er erg blij mee !

• G B
    Geverifieerde klant van Altag

Goede service; 1 van de handgrepen was defect en direct een nieuwe gekregen.

• Christine Janssens
    Geverifieerde klant van Altag

Snelle levering! Mijn bestelling was er sneller dan verwacht

• Z ARFALA
    Review voor Altag

Les chiffres sont de très bonne qualité, le service était à la hauteur de mes attentes.

• Oscar
    Review voor Altag

Snelle levering en product is naar behoren.

• Sabine Gielen
    Geverifieerde klant van Altag

Zeer snelle levering en mooie kwaliteit ! Aanrader.

• Corinne J.
    Geverifieerde klant van Altag

Le site web est facile, colis livré rapidement mais les produits sont arrivés avec de petits éclats sur la face avant. Déçue pour ça car sur la couleur "noir" ça se voit, cela vient peut-être de l'emballage qui est un peu léger, juste une enveloppe molletonnée. Dommage...

• Francis Sinceretti
    Geverifieerde klant van Altag

Heel goed service, het pakje was de volgende dag thuis geleverd.

• Emilie DUBOSC

👍🏻👍🏻👍🏻

• M
    Geverifieerde klant van Altag

Dit product is niet zoals de foto mat messing en met lijntjes erin (soort staal achtig) maar is gespoten in een soort mosterd geel met glitters erin. Gewoon iets om rekening mee te houden dat het niet messing goud is. Kwaliteit ziet er wel prima uit.

• Gaby Wolf
    Geverifieerde klant van Altag

Hat alles prima geklappt!

• S
    Geverifieerde klant van Altag

Mooie cijfers, de 1 vind ik alleen iets minder, omdat het streepje recht loopt. Het bezorgen duurde wel lang helaas. Verder wel blij met de cijfers.

• Mieke Mondelaers
    Geverifieerde klant van Altag

Mooie cijfers. Ideaal voor onze huisnummer

• Laetitia van Waijenburg Ber
    Geverifieerde klant van Altag

Laten weten dat de retourzending is aangekomen. En daarna het betaalde bedrag terugstorten.

Antwoord van Altag

Beste Laetitia,

Wat vervelend om te horen dat het betaalde bedrag nog niet is terug gestort. Wij hebben tot op heden uw retourzending nog niet ontvangen. Kunt u de track & trace code van de retourzending met ons willen delen? Dan gaan wij meteen een onderzoek bij de vervoerdienst starten zodat wij dit voor u kunnen oplossen.

We wachten graag op uw reactie.

Altag

• Louis, Roermond
    Geverifieerde klant van Altag

De prijs van de 3 zwarte handvatten was niet duur. Bestelling snel geleverd. Hoefde er niet voor thuis te blijven paste in de brievenbus.