Alzheimer.Shop

Alzheimer.Shop

Webshop met hulpmiddelen voor mensen die te maken hebben met dementie
8,7

• Wim de Haan
    Geverifieerde klant van Alzheimer.Shop

Moest helaas bestelling annuleren. Binnen 2 dagen stond het door mij betaalde bedrag alweer op mijn rekening. Helpdesk zeer begripvol. Uitstekende service!!

• H.J. Hiemstra
    Geverifieerde klant van Alzheimer.Shop

Snelle levering allemaal prima. Afstandbediening was alleen een beetje goedkope uitvoering en signaal minder sterk dan normale dat is juist voor de doelgroep vervelend.

• Hoe beoordeel je Alzheimer.Shop?

• Debbie Pach
    Geverifieerde klant van Alzheimer.Shop

Supernetjes geholpen na een verkeerde levering van Bol.Com

• Erna Piersma
    Geverifieerde klant van Alzheimer.Shop

snelle levering alles keurig verpakt.

• Janny Inden
    Geverifieerde klant van Alzheimer.Shop

Ik heb na een week nog niets ontvangen maar wel €136 betaald. Ik heb dus een heel slechte ervaring en hoop dat het snel opgelost wordt.

• Christel De Schutter
    Geverifieerde klant van Alzheimer.Shop

Door een heel lange wachttijd op de bestelde telefoon (eerst verkeerde geleverd), had een familielid reeds een andere gekocht. Gelukkig toonden ze begrip en konden de telefoons gratis worden teruggestuurd. Het was wel een hele rompslomp om alles in orde te brengen, maar hun communicatie was steeds heel begripvol, waarvoor dank.

• Inge Van der Linden-van Oers
    Geverifieerde klant van Alzheimer.Shop

We hebben een makkelijke afstandsbediening gekocht maar op de tv in de woknkamer kan.ik die niet "uitlezen" adv de orriginele afstandsbediening, en de vervangende reageerd hij niet op. Ligt aan de orriginele, zit geen afzonderlijke volume + of - op en ook niet voor de kanalen. Die in de slaapkamer wel en die is dus wel gelukt. Maar het probleem zitbhem juist in de tv in de woonkamer, die gaat telkens "op tilt" omdat mijn moeder op de verkeerde knopjes drukt. Erg jammer! We laten er nog iemand naar kijken die er misschien meer verstand van heeft.....
    Verder is bestellen en bezorgen allemaal heel goed gegaan.

• Hetty Dijkstra
    Geverifieerde klant van Alzheimer.Shop

Overzichtelijke website, groot assortiment en snelle afhandeling. Tevreden klant!!

• Ineke Essink

Snelle service

• Edward Tuheteru
    Geverifieerde klant van Alzheimer.Shop

Ik heb na zeven dagen de bestelling nog niet ontvangen en moet zelf naar een update vragen, dus ik ben nog niet enthousiast