Amstel Bright Nederland

Amstel Bright Nederland

Amstel Bright Nederland is de online webshop voor de verkoop van Amstel Bright. Wij leveren altijd vanuit voorraad en op werkdagen voor 22:00 besteld is morgen al in huis. Geniet ook in Nederland van het heerlijke Amstel Bright.
1.356 klantbeoordelingen
Filter 1356 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1008 met beschrijving

• Twan Hurkmans
    Geverifieerde klant van Amstel Bright Nederland

Snelle levering en keurig verpakt

• Elaine Martina
    Geverifieerde klant van Amstel Bright Nederland

Geweldige service en snel levering

• Hoe beoordeel je Amstel Bright Nederland?

• John Van Beersum
    Geverifieerde klant van Amstel Bright Nederland

Lekker bier en supersnel bezorgd.

• Thomas Jakobsen
    Geverifieerde klant van Amstel Bright Nederland

Nette afhandeling, na de bestelling had ik nog een vraag over mijn bestelling( of het 2 of 1 doos was en of mijn opmerking bij de bestelling duidelijk was) en deze werd vakkundig en duidelijk beantwoord, tevens was de bestelling op tijd in Alphen aan de rijn. Al om al vlotte bestelling en afhandeling.

• Remon Nagtegaal
    Geverifieerde klant van Amstel Bright Nederland

Heel snel en goed geholpen, haal hier jouw biertjes om dat heerlijke korsou gevoel te ervaren!!!

• Christian Biemans
    Geverifieerde klant van Amstel Bright Nederland

Lekker bier, snel en goed geleverd! Lekker kunnen genieten met mijn vader van Keniaans bier 😊

• Pedro Swanenberg

snelle levering

• Michelle Vrijman
    Geverifieerde klant van Amstel Bright Nederland

Helle duidelijke site en onwijs snelle levering zondag avond half 5 besteld volgende ochtend tussen 10 en half 11 was het al bezorgd

• Gijs Weijgertze
    Geverifieerde klant van Amstel Bright Nederland

Door de originele verpakking te sturen en niet los in een doos. De eerste keer was het de schuld van post.nl .kreeg ik later van Amstel Bright het ook los in de doos.

• Johannes Verhoof
    Geverifieerde klant van Amstel Bright Nederland

Laat in de avond besteld, 's ochtends vroeg 4 dozen Polar binnen. Lijkt Overtoom wel.