Animals Forever

Animals Forever

Animals Forever: de webwinkel vol met (woon)accessoires van jouw favoriete dier! Denk hierbij aan decoratie, kussens, knuffels en nog heel veel meer! We hebben de categorieën ingedeeld per dier, dus kijk in het menu onder jouw favoriete dier om te zien wat we allemaal voor leuks verkopen! Leuk om jezelf iets cadeau te doen van jouw favoriete dier of om iemand te verrassen met een artikel van zijn / haar favoriete dier. Alles is ook nog eens direct leverbaar uit onze eigen voorraad! Wekelijks worden er nieuwe producten toegevoegd aan het huidige aanbod, want er zijn zo veel mooie dieren op de wereld en zoveel verschillende (woon)accesoires dat we eindeloos kunnen blijven uitbreiden. Blijf dus vooral onze webwinkel regelmatig bezoeken en houd vooral ook onze social media goed in de gaten!
8,2
  • Isabel Verhelst
    Geverifieerde klant van Animals Forever

Ze deden hun uiterste best om alsnog mijn geschenk te bemachtigen. Vlotte communicatie vlugge verzending en leuke boodschap bij ontvangst! Top en dankjewel 🙏 gr Isabel

Antwoord van Animals Forever

Beste Isabel, dank je wel voor deze hele mooie review! Daar zijn wij heel blij mee. Wij hebben inderdaad stad en land afgezocht om de spaarpot te vinden. Heel fijn dat het gelukt is en dat wij jouw geschenk toch nog hebben kunnen opsturen. Veel plezier bij het feest! Groetjes, Francis en Marc.

• Kootstra
    Geverifieerde klant van Animals Forever

Snelle levering zijn er tevreden

Antwoord van Animals Forever

Bedankt voor de mooie review! Veel plezier van het konijnen beeld!

• Hoe beoordeel je Animals Forever?