Annico Home
Webwinkel voor woonaccessoires en sieraden. Kleurrijk met een vleugje zwart-wit, goud & zilver.
9,9

• Graciella
    Geverifieerde klant van Annico Home

Heel mooi ingepakt als een cadeautje voor mijzelf. Daarnaast kreeg ik een extra cadeautje erbij. Super lief

• Chérie Heezen
    Geverifieerde klant van Annico Home

Mijn bestelling snel ontvangen en heel mooi ingepakt; een echt cadeautje!👍

• Hoe beoordeel je Annico Home?

• Natalie Heynen

Super mooie oorbellen.
    Snel geleverd en super mooi verpakt.

• Ina Koetsier
    Geverifieerde klant van Annico Home

Fijne goede en snelle service.

• Kim
    Review voor Annico Home

Snelle levering. Heel leuk verpakt met een kaartje erbij! Ik zou zeker aanraden om hier te bestellen!!

• Marlou
    Geverifieerde klant van Annico Home

Erg mooie oorbellen en super leuk verpakt! Blij mee

• Myrna Van Kessel
    Geverifieerde klant van Annico Home

Snelle en persoonlijke service. Leuk ingepakt.

• Jessica
    Geverifieerde klant van Annico Home

Perfecte service, snelle levering. Bij mijn tweede bestelling vroeg ik een extra schakeltje omdat mijn pols wat breder is -wat ik ondervonden had na mijn eerste bestelling-. Nicole reageerde snel, dacht mee en twee dagen later ontving ik de armbandjes uit mijn eerste bestelling PLUS mijn nieuwe bestelling in een schattig doosje nogmaals, maar nu met extra schakeltje. Superblij mee!

• Maud Huising
    Geverifieerde klant van Annico Home

Snelle levering, mooi ingepakt! En het persoonlijke bericht maakt het extra speciaal.

• Lisette Wijffels
    Geverifieerde klant van Annico Home

Snelle en zorgvuldige service.

• Meriam Bouwman

Geweldig serivce!

• Menuka
    Geverifieerde klant van Annico Home

Mooie, frisse en overzichtelijke website. Snelle levering en bestelling wordt met zorg ingepakt. Verder wordt er een kleine attentie meegeleverd, wat altijd leuk is.
    Ik ga hier vaker bestellen!

• V.J.
    Geverifieerde klant van Annico Home

Zo leuk dat er een persoonlijk bedank-kaartje en gratis kaarsje bij de bestelling zat.

• Sander
    Review voor Annico Home

Snelle levering, had het olifantje besteld. Mijn moeder was er blij mee. Een overzichtelijke website met originele artikelen.

• Rozemarijn Poelarends
    Geverifieerde klant van Annico Home

Was van hoogwaardige kwaliteit de producten , helaas was door transport 1 flesje kapot gegaan, maar daar hebben ze een vervangend exemplaar voor gestuurd ❤️

Antwoord van Annico Home

Hai Rozemarijn,

Wat jammer dat je flesje is stuk gegaan. Transportschade valt onder je garantie en hiervoor mag je altijd contact met me opnemen zoals omschreven in de garantieregeling. Ik neem in dit geval vandaag nog contact met jou op voor kosteloze vervanging of terugbetaling van het bedrag.

Nicole
    Annico Home

• Meriam Poppe
    Geverifieerde klant van Annico Home

Mooie spullen voor een leuke prijs. Snel verzonden en goed verpakt. Top service

• Monique van Heck
    Geverifieerde klant van Annico Home

Prachtige producten en ook erg mooi en met zorg ingepakt. En ook nog eens een snelle levering!

• MJee Van Uden

Superservice!
    Heel mooi, zorgvuldig, met aandacht en liefde ingepakt én met een lief kaartje erbij. Fijn om zo iets moois door te geven. De ontvangster was er ook zeer verguld mee. Hoop dat Annico nog veel mensen mag verrassen en verblijden met mooie cadeaus voor anderen of voor jezelf....

• Ellen
    Review voor Annico Home

Mooi, verzorgd en met aandacht verpakt, ontving ik mijn bestelling.
    Ik ben er heel tevreden mee, superleuk!
    Zelfs een nabestelling werd persoonlijk afgeleverd, topservice, dankjewel:)
    Ik vind Annico Home een verfrissende site met een leuk assortiment aan merken en artikelen!

• Rosita
    Review voor Annico Home

Mooie spullen, mooie site.