Anolio
Anolio- Spirit of Art is een zeer diverse onderneming.

Niet alleen verkopen we zelfgemaakte artikelen zoals: kraamcadeaus, decoratieartikelen pers. accessoires, ook verkopen we producten met een spirituele touch.

Ook staan wij bekend om onze kwalitatieve gipsbuiken en 3d handenbeelden

Daarnaast is Anolio bezig om een coachingsprogramma op te zetten om andere mensen te kunnen helpen bij hun innerlijke groei en spiritualiteit d.m.v. meditatie, etherische oliën en creativiteit.

Lidmaatschap per 13-05-2023 stopgezet

9,5

• Lieke
    Review voor Anolio

Ik ben super tevreden over Anolio! Bij alle drie mijn zwangerschappen heb ik een gipsbuik laten maken, echt een aanrader! Ilona kwam thuis de buik gipsen en beschilderde ze daarna volgens het ontwerp van onze geboortekaartjes. Alles klopte perfect, complimenten! Ilona is een erg prettig persoon, flexibel en het contact verloopt heel fijn. Ze houdt je tussentijds op de hoogte met foto’s via WhatsApp en checkt of alles naar wens is. Ilona werkt erg nauwkeurig en heeft veel leuke ideeën. We hebben ook een geboortestoeltje laten beschilderen door Ilona en cadeau gedaan, ook dit was super mooi! We blijven hier zeker terugkomen voor de fijne service en mooie originele cadeaus!

• Sammy
    Review voor Anolio

Geweldige service, super klantvriendelijk, meedenkend, geduldig en een heel lief persoon die naar je wensen luistert! In het hele proces word je betrokken en je wordt goed op de hoogte gehouden van alles! Zo blij dat ik hier mijn gipsenbuik heb laten maken🤩

• Diny
    Review voor Anolio

Heb nu inmiddels drie geboorte stoeltjes laten maken en ze zijn stuk voor stuk geweldig. Ilona denkt mee en doet er alles aan om ons klanten tevreden te stellen. Klasse !

• Miranda
    Review voor Anolio

Mooie decoratie tak met lichtjes gekocht.
    Fijn contact, super verpakt.

• Nick
    Review voor Anolio

Geweldige service. En de gipsbuik is echt een kunstwerk geworden. Heel erg blij mee!

• Nancy
    Review voor Anolio

Super leuke tak met accessoires besteld naar mn gewenste kleur.....goed ingepakt voor verzenden.....Toppie

• Patricia Verharen
    Review voor Anolio

Heel tevreden hele mooie mermaid bling gekocht ... Supper snel gemaakt en geleverd .hele fijne comunicatie met de eigenaresse.. ga zeker nog eens bestellen.

• Jessica van Haaften
    Review voor Anolio

Denkt goed mee met de klant, betrekt de klant bij het maken van het product.
    Ik ben heel blij met het resultaat van mijn gips buik

• Michelle Geurts
    Review voor Anolio

Heel tevreden. Mooi resultaat en snel klaar! Super fijn!

• Marcella Heil

leuke ervaring
    mooi resultaat
    en snel klaar

• Sandra Maes
    Review voor Anolio

Ik ben erg tevreden over anolio. Ik heb mijn eigen gemaakte gipsbuik laten bewerken en ben erg blij met het mooie eindresultaat. Toen ik opnieuw zwanger was heb ik besloten mijn gipsen buik ook door anolio te laten maken en laten bewerken. Ook deze is weer prachtig geworden. Ze houd je via de app op de hoogte van de vorderingen en het resultaat. Ook de prijs is erg voordelig in vergelijking tot andere bedrijven. Zeker een aanrader om hier je zwangere buik te laten gipsen.

• Merel
    Review voor Anolio

Ik ben heel tevreden. Ik kon op korte termijn langskomen voor een prachtige gipsbuik en hij werd ook nog eens netjes afgeleverd aan huis!

• Nettie Hovestadt
    Review voor Anolio

Ik heb een gipsbuik laten maken bij Anolio. Hij is erg mooi gelukt en ben er blij mee.