AnouKidz

AnouKidz

Bij AnouKidz vind je unieke handgemaakte baby- en kinderkleding. Daarnaast kun je er ook terecht voor beddengoed, hydrofiele doeken, gebreide slofjes, speentjes en nog veel meer! Alle producten worden met veel liefde handgemaakt in Nederland.
9,9

• Raven Eland
    Geverifieerde klant van AnouKidz

Heel mooi boxpakje, goede kwaliteit en prachtige print en dan ook nog eens snel geleverd!

• Liessel
    Geverifieerde klant van AnouKidz

Mooie kleding en snelle verzending en goede service! Zal hier zeker nog vaker iets bestellen.

• Hoe beoordeel je AnouKidz?

• Esther Scheerhoorn
    Geverifieerde klant van AnouKidz

Prachtige broekjes en mutjes en bijzonder mooi geborduurd, mijn dochter was er heel blij mee! Dankjewel 🙏

• Marijke Stolk
    Geverifieerde klant van AnouKidz

Goede kwaliteit, mooie producten en hele goede service. Hier is de kledingkast van de kleine goed gevuld met kleding van AnouKidz.

• Nadia Jansen
    Geverifieerde klant van AnouKidz

Goede kwaliteit en snelle service

• Dana Schuurman
    Geverifieerde klant van AnouKidz

Super service! Snelle reactie en prachtige kleding! Een echte aanrader voor unieke kleding!

• Rebecca Smits
    Geverifieerde klant van AnouKidz

Snel geleverd, mooi verpakt met zelfs een kleinigheidje. Product zoals omschreven. Fijn!

• BP
    Geverifieerde klant van AnouKidz

Snelle reacties, meedenken en mooie kleertjes!

• Pauline
    Geverifieerde klant van AnouKidz

Snel verstuurd en hele mooie kwaliteit.

• Raven Eland
    Geverifieerde klant van AnouKidz

Ik stond er van versteld hoe snel mijn bestelling al klaar was, echt top.

• Gea

Echt een prachtig mooie bodywarmer gekocht (maat 68), precies zoals beschreven

• Evelyn Boll
    Geverifieerde klant van AnouKidz

Hele mooie kleding! Ook een zeer prettig contact. De kleding kan zonder enige moeite op wens gemaakt worden.

• Suzan Wiegers
    Geverifieerde klant van AnouKidz

Prachtige spullen voor een mooie prijs!

• Suzanne Schut
    Geverifieerde klant van AnouKidz

Het duurde wat lang voordat ik het ontving maar keurig ingepakt en heel mooi boxpakje! Tevreden hoor!

Antwoord van AnouKidz

Dankjewel voor je review Suzanne! Wat jammer dat het wat langer duurde voordat je het pakketje ontving. Je had op zondag besteld en dinsdag had ik het al verzonden. De levertijd van 2-5 werkdagen staat duidelijk aangegeven op mijn website. Ik kan er helaas niks aan doen dat een pakketje langer onderweg is dan normaal. Dat ligt aan de drukte bij PostNL momenteel. In ieder geval vind ik het ontzettend leuk dat je mij toch beoordeeld met 5 sterren!

Met vriendelijke groeten,
    Anouk

• Maria Petersen
    Geverifieerde klant van AnouKidz

Leuke online actie, erg persoonlijk contact! Ik ben erg blij met het mooie rokje en het valt goed op maat, goede kwaliteit ❤️

• Romy Janssen
    Geverifieerde klant van AnouKidz

Snelle levering, leuk verpakt en enig rokje

• Emily Valcke
    Geverifieerde klant van AnouKidz

Snelle levering en zoals omschreven.

• Iryna Shimko
    Geverifieerde klant van AnouKidz

Thank you for the personal touch to my order! Everything is perfectly made, and delivered in the shortest possible time! Simply amazing quality!

• Olga
    Geverifieerde klant van AnouKidz

Snel contact over de chat voor advies, snel geleverd en de artikelen zijn erg mooi en netjes afgewerkt. Perfect!

• Dominiek Pronk
    Geverifieerde klant van AnouKidz

De haarbandjes zijn super mooi!