Anti-rsimuis.nl

Anti-rsimuis.nl

Anti-Rsimuis.nl is ontstaan nadat eigen RSI klachten pas helemaal verdwenen nadat een dure ergonomische muis werd ingeruild voor een goedkoop model. Het was voor mij duidelijk dat een ergonomische muis lang niet altijd duur hoeft te zijn om goed te werken. Dit in combinatie met dat ik in mijn eigen omgeving merkte dat veel mensen, ondanks dat ze RSI klachten hadden, toch afgeschrikt werden door de hoge prijzen van de (merk) ergonomische muizen. Nadat ook een aantal collega’s gezwicht waren voor mijn goedkope nieuwe aanwinst besloten we om deze webshop op te zetten waar de focus ligt op goedkope ergonomische muizen.
9,0
1.045 klantbeoordelingen
Filter 725 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 530 met beschrijving

• Sjors R.M. Chambone

Snelle en correcte levering

• Adriaan

Snel bezorgd

• Hoe beoordeel je Anti-rsimuis.nl?

• YALCIN Kalenderoglu

Goed product

• Carla Ketelaar
    Geverifieerde klant van Anti-rsimuis.nl

Ligt heel natuurlijk in de hand, minder tintelingen en schouderpijn

• Markro

Ben blij met de muis!

• Rens ten Hagen
    Geverifieerde klant van Anti-rsimuis.nl

Snel en goede PK verhouding.

• fam. vam veen
    Geverifieerde klant van Anti-rsimuis.nl

Snel geleverd, goed verpakt, goede kwaliteit, goede service kortom een aanrader

• Annemieke van Blanken
    Geverifieerde klant van Anti-rsimuis.nl

PostNL maakte een behoorlijk aantal fouten rondom de bezorging. Contact opgenomen met de klantenservice van anti-rsimuis.nl en kreeg snel antwoord. Heel begripvol en goed geholpen, waardoor ik alsnog mijn bestelling heb kunnen krijgen.
    Ook heel tevreden met mijn nieuwe toetsenbord, muis en polsondersteuning!

• Joris Bloemers
    Geverifieerde klant van Anti-rsimuis.nl

Goede service.de webshopbestelling liep ff niet lekker maar de eigenaar heeft het meteen goed opgepakt,toppie.

• Kor Begeman

Goed product, snel geleverd

• Edward Kudding
    Geverifieerde klant van Anti-rsimuis.nl

Muis reageert niet altijd op de bewegingen die ik maak, blijft soms stilstaan

Antwoord van Anti-rsimuis.nl

Beste Edward, wilt u ons nog mailen over het probleem zodat we het kunnen oplossen?>

• jennyfer
    Geverifieerde klant van Anti-rsimuis.nl

Winkel zelf geeft goede service. Ik dacht dat het Delux Seeker M618XSU een trackball had. Het blijkt dat het balletje alleen een horizontale scroll heeft waarvan ik niet weet hoe die werkt. Een beetje een miskoop. Maar ik bestel de volgende muis wel nog steeds via anti-rsimuis.nl

• Sander
    Geverifieerde klant van Anti-rsimuis.nl

Lekker "ouderwets" dicht tussen kerst en oud & nieuw, goed voor de medewerkers, alleen dat is al 5 sterren waard. Dan ook nog eens sneller verstuurd dan verwacht en ondanks refurbished was het toetsenbord in prima staat.

• Greetje Lahuis
    Geverifieerde klant van Anti-rsimuis.nl

Het is een hele mooie muis, vooral voor die prijs. Omdat ik zilverrings bracen draag. Is hij daar heel geschikt voor. Heb eindelijk de goede muis gevonden. Het is zeker een aanrader, voor mensen die een beperking met de handen hebben.

• Roland Jansen

• Piet Hoekstra
    Geverifieerde klant van Anti-rsimuis.nl

Heerlijke licht muis, nauwelijks hoorbare klik en eindelijk gren last meer van elleboog en pols. Super

• Rilana Habets
    Geverifieerde klant van Anti-rsimuis.nl

Mijn pakketje was beschadigd en moest retour nog vóór dat het bezorgd was. Enkele dagen later toch alles netjes ontvangen met een klein extraatje bij. Erg netjes van jullie! Tevreden.

• Kees Mulders
    Review voor Anti-rsimuis.nl

Voordelige en overzichtelijke webshop met goede en snelle service.

• Jos van Kuijck

werkt prettig

• Marcel Visser
    Geverifieerde klant van Anti-rsimuis.nl

Goede prijs en vlotte levering