Anti-rsimuis.nl

Anti-rsimuis.nl

Anti-Rsimuis.nl is ontstaan nadat eigen RSI klachten pas helemaal verdwenen nadat een dure ergonomische muis werd ingeruild voor een goedkoop model. Het was voor mij duidelijk dat een ergonomische muis lang niet altijd duur hoeft te zijn om goed te werken. Dit in combinatie met dat ik in mijn eigen omgeving merkte dat veel mensen, ondanks dat ze RSI klachten hadden, toch afgeschrikt werden door de hoge prijzen van de (merk) ergonomische muizen. Nadat ook een aantal collega’s gezwicht waren voor mijn goedkope nieuwe aanwinst besloten we om deze webshop op te zetten waar de focus ligt op goedkope ergonomische muizen.
8,9
Filter 373 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 243 met beschrijving

• D Mase
    Geverifieerde klant van Anti-rsimuis.nl

Snelle service en goede kwaliteit

• Chris van Bostelen

nette prijs, snelle levering

• Hoe beoordeel je Anti-rsimuis.nl?

• H.W. Mallee
    Geverifieerde klant van Anti-rsimuis.nl

Jullie doen wat jullie beloven

• Berna Verstappen

Doen wat ze zeggen.

• peter leenman

duidelijk

• Dominieke Wittouck

Prima service

• Sabrina
    Geverifieerde klant van Anti-rsimuis.nl

Veel keuze, niet te duur. Bestelling snel geleverd.

• Edwin
    Review voor Anti-rsimuis.nl

Reageren en werkende producten leveren

Antwoord van Anti-rsimuis.nl

Gereageerd op eerste beoordeling.

• Edwin
    Review voor Anti-rsimuis.nl

Producten leveren die werken en bereikbaar zijn. Zowel telefoon als web-contact werken niet.

Antwoord van Anti-rsimuis.nl

Beste Edwin, Vervelend om te horen dat u producten heeft ontvangen die niet blijken te werken. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Het klopt dat we problemen met de telefonie hebben icm thuiswerken van collega's waardoor we slecht bereikbaar zijn. Per mail zijn we echter altijd bereikbaar, ik zie echter geen mail van u, ook niet in de spam. Zou u deze mail kunnen beantwoorden of nogmaals kunnen mailen naar info@anti-rsimuis.nl?
    Ik snap dat u teleurgesteld bent, maar als u de andere beoordelingen via webwinkelkeurmerk ziet dan ziet u hopelijk ook dat dit dit slechts een misverstand is en wij doorgaans juist complimenten krijgen over onze communicatie, snelle leering en kwalitatieve producten. Hoe kwalitatief de producten ook zijn, het kan natuurlijk altijd zo zijn dat er wat mis mee is, we horen dan ook graag wat dat is.

Vriendelijke groet,
    Anti-Rsimuis.nl