Anti-rsimuis.nl

Anti-rsimuis.nl

Anti-Rsimuis.nl is ontstaan nadat eigen RSI klachten pas helemaal verdwenen nadat een dure ergonomische muis werd ingeruild voor een goedkoop model. Het was voor mij duidelijk dat een ergonomische muis lang niet altijd duur hoeft te zijn om goed te werken. Dit in combinatie met dat ik in mijn eigen omgeving merkte dat veel mensen, ondanks dat ze RSI klachten hadden, toch afgeschrikt werden door de hoge prijzen van de (merk) ergonomische muizen. Nadat ook een aantal collega’s gezwicht waren voor mijn goedkope nieuwe aanwinst besloten we om deze webshop op te zetten waar de focus ligt op goedkope ergonomische muizen.
8,9
Filter 642 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 447 met beschrijving

• Petra
    Geverifieerde klant van Anti-rsimuis.nl

Prima service en prijs kwaliteit!

• Bob Kemp
    Geverifieerde klant van Anti-rsimuis.nl

Duidelijk, snel en mijn vraag goed beantwoord.

• Hoe beoordeel je Anti-rsimuis.nl?

• Fokke Gerritsma

Snel geleverd

• Peter Boer
    Review voor Anti-rsimuis.nl

Echte goede anti-RSI spullen: toetsenbord (Perixx Periboard 409H) en programmeerbare muis (Perixx Perimice 518R) zorgen er voor dat ik blind razendsnel kan typen/werken/programmeren zonder overbelasting van de polsen.

• S.P.C Bouma
    Geverifieerde klant van Anti-rsimuis.nl

Vlot verzonden en ontvangen, bestellen en betalen gaat eenvoudig. Muis doet wat ie moet doen. Blij mee!

• Lindsay
    Review voor Anti-rsimuis.nl

Snelle levering, toetsenbord is makkelijk en licht. Alleen de polsondersteuning had een deuk. Dit heb ik gelijk teruggekoppeld aan de leverancier en kreeg netjes een oplossing!

• noel sterk

Ging allemaal prima

• A.A.M. Sein
    Geverifieerde klant van Anti-rsimuis.nl

Tevreden over het product. Heb er veel plezier mee.

• E Jacobs
    Geverifieerde klant van Anti-rsimuis.nl

Uitstekende muis, voldoet aan alle eisen.

• Yvonne Breekveldt
    Geverifieerde klant van Anti-rsimuis.nl

Snelle levering en een fijn product