Antiduur
A-merken voor scherpe prijzen
7,7

• Yvonn4
    Review voor Antiduur

Ik vind het geweldig, zeker voor mensen die in een opgeving wonen waar weinig supermarkten zijn. In de loop van de laatste maanden zijn ze veel duurder geworden en kan ik veel van de artikelen voor dezelfde prijs in de supermarkt krijgen, zelfs goedkoper ! Maar ik vind het initiatief heel goed en ik geloof niet in houdbaarheidsdata dus goed voor het milieu. Jammer dat de Lindt chocolade zo duur is geworden. Koop ik nu weer gewoon in de winkel.

• Wimpi
    Review voor Antiduur

Heb helaas mijn bestelling moeten anneleren, maar kom zeker terug, was de 1e keer maar super goed contact gehad.

• Hoe beoordeel je Antiduur?

• Leo
    Review voor Antiduur

Ik zie artikelprijzen die exclusief btw worden vermeld, terwijl de doelgroep wel particulier is... dat is in strijd met de wet.
    Bij de totaalsom komt er dan een bedrag inclusief btw te staan, maar de werkwijze is natuurlijk dat ze er van uit gaan dat de klant dan zijn bestelling snel plaatst... niet open en transparant dus !

Daarnaast zie ik nergens waar ik mij kan afmelden voor reclame via de mail, dit is ook in strijd met de wet, die aangeeft dat men zich duidelijk en makkelijk moet kunnen afmelden voor (reclame) mail !

Voor mij geeft beide opstellingen van deze verkoper genoeg redenen om verder niets te bestellen !

Beste Leo,

Alle prijzen op onze website zijn inclusief BTW. Wel wordt bij het afrekenen apart vermeldt hoeveel BTW er wordt betaald.
    Uitschrijven voor de nieuwsbrief is mogelijk via de link onderin de nieuwsbrief. Klik daarvoor op unsubscribe from this list.

• Es
    Review voor Antiduur

Al vaak wat besteld altijd snel thuis. Snoepgoed zeer goedkoop, als een artikel er niet is wordt gelijk het geld teruggestort en komt er een ander artikel als cadeautje. Zeer tevreden besteller dus

fijn om te lezen Es :-)

• Wieb
    Review voor Antiduur

Product is over houdbaarheidsdatum.

Goedemiddag Wieb,
    Vervelend om te horen dat het product niet aan uw verwachtingen voldoet.
    Bij alle houdbare producten staat de houdbaarheidsdatum vermeld.
    Volgens ons systeem en huidige voorraad heeft u het product Bounty Singles Doos ontvangen met een houdbaarheid van eind mei. Welke houdbaarheidsdatum heeft u ontvangen?

• Anita
    Review voor Antiduur

Antiduur verkoopt goede producten voor hele scherpe prijzen. Al vaak besteld en altijd de volgende dag gereed. Bestelling zijn altijd in orde en betalingen verlopen ook goed. Kortom, een aanrader!

• Tim
    Review voor Antiduur

Zeer tevreden met de bestelling, alles was goed verpakt. Zondagavond besteld en woensdag in huis. Ik zal zeker nogmaals bestellen bij de webshop!

• Celia kraag
    Review voor Antiduur

Ik wacht behoorlijk lang op mijn bestellingen, niks ontvangen. Er word gezegd dat de bestellingen zijn geannuleerd maar ze willen wel dat ik betaal. Via afterpay besteld. Afterpay zegt niks geannuleerd te hebben. Ik ook niet! Betaal niet voor wat ik niet ontvangen heb!!

Dag Celia
    Riverty heeft de betaling van je orders inderdaad geannuleerd. Je kunt ze uiteraard wel op een andere manier betalen, bijvoorbeeld via Klarna of IDeal.
    Mocht je vragen hebben zijn we telefonisch tussen 9-15u bereikbaar. Fijne avond!