Apparatenman.nl

Apparatenman.nl

Apparatenman.nl is de specialist op het gebied van keukenapparatuur. Met gezamelijk bijna 40 jaar ervaring in de branche streven wij ernaar om het voor iedereen makkelijk en leuk te maken om nieuwe apparatuur aan te schaffen. Wij begrijpen dat u soms door de bomen het bos niet meer ziet, aangezien er tegenwoordig vele verschillende toeters en bellen aan de apparatuur zitten. Wij helpen graag bij het maken van de juiste keuze.
9,1
Filter 61 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 59 met beschrijving

• Richard en Friedeke Vervoorn
    Geverifieerde klant van Apparatenman.nl

Snelle levering, mooie prijs. Vriendelijke bezorger. Alles gewoon goed!

• Merel Boers
    Geverifieerde klant van Apparatenman.nl

Super snelle communicatie en hele fijne service

• Hoe beoordeel je Apparatenman.nl?

• m van Westenbrugge
    Geverifieerde klant van Apparatenman.nl

de mooiste prijs en duidelijke afspraken

• Loet Van kleef
    Geverifieerde klant van Apparatenman.nl

Eerlijk is eerlijk. Ze zijn aanspreekbaar en komen hun afspraken na. Wij genieten van een mooie inductieplaat. top.

• Roy
    Geverifieerde klant van Apparatenman.nl

Nog geen product ontvangen zelfs geen verzendbevestiging

Antwoord van Apparatenman.nl

Beste Roy,

Afgelopen woensdag hebben wij in goede orde uw bestelling ontvangen. Deze hebben we vrijdag overgedragen aan de vervoerder. Ik vermoed dat u inmiddels de track en trace gegevens zal hebben ontvangen maar mocht dit niet zo zijn dan horen we het graag per e-mail zodat we u deze alsnog kunnen toesturen.

De levering is binnen de beloofde 5 werkdagen, maar mochten we iets anders kunnen doen uw ervaring positief te maken dan horen we het graag.

• Kees in het Velt(cees in 't velt)

Top prijs

• Bart Wijnen
    Geverifieerde klant van Apparatenman.nl

Mooie prijs, afspraak maken voor levering. Duidelijke communicatie.

• Dewi van Aalsburg
    Geverifieerde klant van Apparatenman.nl

Prettige service en snelle levering! Blij met de nieuwe wasmachine en wasdroger.

• Marcus
    Geverifieerde klant van Apparatenman.nl

Heerlijke service en goede prijzen. Heb je een vraag? bellen en direct antwoord krijgen(en meedenken), waar vind je dat nog tegenwoordig.

• Andy
    Geverifieerde klant van Apparatenman.nl

Super snelle levering. Uitstekende prijs/ kwaliteit!

• Wouter Hurkmans
    Review voor Apparatenman.nl

Snel en Duidelijk advies, vlugge reactietijd en meedenken met de klant!

• X
    Review voor Apparatenman.nl

Ze communiceren totaal niet

Antwoord van Apparatenman.nl

Beste Patrick,

Wat jammer dat je een negatieve ervaring hebt gehad bij een bestelling. Ik zie dat wij vanuit het systeem op 20/12/2023 om 13:29 een verzendbevestiging hebben toegezonden met daarin de verwachte levertijd, ook vanuit onze vervoerder zou een bericht verzonden moeten zijn met track en trace gegevens.

Toch spijt het ons dat we niet binnen 24 uur op uw e-mail hebben gereageerd. Door enorme drukte is het helaas niet zoals u van ons mag verwachten. Toch wens ik u veel plezier van de combimagnetron.

• Petra van Woensel
    Geverifieerde klant van Apparatenman.nl

Wasdroger gekocht voor laagste prijs die ik kon vinden op internet. Snelle levering. Kortom, prima!

• Joke Seghers
    Geverifieerde klant van Apparatenman.nl

Super goede service, en heel correct advies!
    Service naar Belgie is vlekkeloos verlopen.

• Marco Weeteling
    Geverifieerde klant van Apparatenman.nl

Acuraat, aardig, snel no nonsens, apparaten nog niet getest....

• B. Kirkels
    Geverifieerde klant van Apparatenman.nl

Prettig contact, blij met het product en de service!

• Ellen Van Voorst
    Geverifieerde klant van Apparatenman.nl

Prima service, keurig bezorgd. Werd van te voren gebeld , zodat je niet hele dag thuis hoef te blijven. Oude apparaat retour meegenomen. En goed geholpen.

• Richard Marrewijk van
    Geverifieerde klant van Apparatenman.nl

Het pakket kwam snel en goed aan

• Cihat Karadogan
    Geverifieerde klant van Apparatenman.nl

Goede service en snelle levering

• Nicole
    Geverifieerde klant van Apparatenman.nl

De service was prima, een dagje later geleverd, maar goeie communicatie hierover. Mooie prijs.