AppelOplader
AppelOplader.nl biedt zeer voordelige opladers
en kabels voor iPhone, iPad en iPod van
uitstekende kwaliteit aan.
8,6

• Ronald
    Review voor AppelOplader

Heel tevreden, kabel was de volgende dag in huis en is van goede kwaliteit.

• Hillie
    Review voor AppelOplader

Snelle levering en zelf een fout gemaakt met bestelling. Goede nazorg.

• Hoe beoordeel je AppelOplader?

• Jelmer Severein
    Review voor AppelOplader

Alles zeer snel geleverd en naar volle tevredenheid. Ook de service is fantastisch bij dit bedrijf. Absolute aanrader!!!

• Corine
    Review voor AppelOplader

Snelle levering. Het product is precies zoals verwacht.

• Ine Vooys
    Review voor AppelOplader

Snel reactie op mail. Vlotte levering.

• Jan Legierse
    Review voor AppelOplader

Gewoon goed en snel geleverd

• Marije
    Review voor AppelOplader

Vriendelijk en kundig geholpen door appeloplader. Ook nog eens niet duur. Ik kom zeker terug.

• Michael
    Review voor AppelOplader

Heel tevreden. Volgende dag in huis en goede kwaliteit voor een lage prijs.

• M W
    Review voor AppelOplader

Heel tevreden. Volgende dag in huis en goede kabel.

• Marco
    Review voor AppelOplader

Scherpe prijzen en snelle levering. Helaas was een kabeltje defect bij levering maar er is direct een nieuwe verzonden en die werkte perfect. Super service.

• B de Leeuw

heel tevreden,snelle bezorging

• Anoniem
    Review voor AppelOplader

goed product, snelle en correcte levertijd

• W. J.
    Review voor AppelOplader

2 kabels besteld en netjes via de mail op de hoogte gehouden van mijn status. Helaas werkt 1 van de kabels niet. Even een mailtje gestuurd en gelijk de volgende dag een reply dat er een nieuwe wordt opgestuurd. Topservice!!!!

• Emile
    Review voor AppelOplader

Volgende dag al in huis, heel tevreden, product naar verwachting en veel goedkoper dan op bijv. Bol.com

• mick
    Review voor AppelOplader

Volgende dag in huis dus gelukkig nog voor kerst. Prima prijs kwaliteit verhouding

• Margo
    Review voor AppelOplader

Snel en duidelijk antwoord op mijn vraag.

Perfecte en snelle levering.

Zeker een aanrader!!!

• lizz
    Review voor AppelOplader

Je bestel snoertjes voor Iphone 5 krijg je snoertjes voor 4. Kan ze dan wel terugsturen,maar moet zelf de kosten betalen of bij betalen voor de juiste snoertjes.
    De bestelbevestiging/ factuur is ook incompleet met informatie. Alleen de info Apple USB kabel 3meter en art.nr. 50016. Niet voor welk type, dat kan niet volgens hun, teveel info we leven toch in 2015 Als je het art.nr. op hun site intikt dan krijg je vermelding geen product.gevonden met nieuwe bundel aanbieding van jawel iphone 5 snoertjes. Ik heb op de geschiedenis van de mijn computer gekeken, daar zie ik duidelijk dat ik Iphone 5 snoertjes afgebeeld op de bestelsite gek hé. Ze reageren snel, sturen snel. Service tot aan de deur, dus nooit meer. Vaker deze site checken voor ik online bestel. Straks gewoon even naar de winkel voor een snoertje. Telefonisch zijn ze ook niet te bereiken.

• Paul
    Review voor AppelOplader

Vorige week drie kabels van drie meter besteld voor 16 euro inclusief verzendkosten. Binnen een uur een e-mail ontvangen dat de kabels verzonden waren en keurig de volgende dag bezorgd.

We zijn helemaal weg van de kabels. Kwaliteit is boven verwachting en deze lengte is handig omdat we de ipad en iphone kunnen blijven gebruiken bij het opladen.

• Ontevreden klant
    Review voor AppelOplader

Heb een lightning kabel gekocht via Appeloplader.nl, maar product werkt niet op de iPhone 5s. Ontevreden dus. Levertijd is daarentegen wel zeer goed, maar daar heb je niet zo veel aan als ze producten leveren die het niet doen..

• Thomas
    Review voor AppelOplader

Zeer vriendelijke en snelle klantenservice. Vanwege een fout
    van PostNL is de eerste bestelling nooit aangekomen. Na een
    mailtje is alles erg snel en professioneel opgepakt voor
    AppelOplader.nl!

Als ik nog eens iets nodig heb kom ik hier terug!