Aptiq
Aptiq b.v. is een Nederlands bedrijf dat stijlvolle en comfortabele werkplek-accessoires ontwikkelt, ontwerpt en verkoopt. Met als doel om een gezonde, inspirerende en creatievere werkomgeving thuis of op kantoor te creëren.

Aptiq biedt producten die passen in het interieur èn die bijdragen aan een beter werkhouding. Geen saaie en functionele producten, maar design-producten in een minimalistische Scandinavische look & feel. Zorgvuldig op elkaar afgestemd, qua kleuren, materialen en vormgeving. De Aptiq-collecties bieden inspiratie en een unieke kijk op thuiswerken. Het assortiment bestaat onder andere uit gekleurde toetsenborden, bureau-onderleggers, monitor en laptop-standaarden.
  • BvdV
    Review voor Aptiq

Prachtige producten, mooie combinatie tussen stijl en ergonomie.
    Vorige week een nieuwe topper, muis en toetsenbord besteld in Misty Green. Producten werden snel geleverd en het ziet er werkelijk waar top uit.

• Ine
    Review voor Aptiq

Stijlvolle laptop standaard besteld uit de Midnight blue collectie. De mooie matte kleur en de perfecte hoogte van de standaard zijn samen ideaal voor concentratie en focus tijdens thuiswerken en een aanwinst voor mijn bureau. Nette webshop met helder assortiment, fijne gebruikerservaring en vlotte levering.

• Hoe beoordeel je Aptiq?

• Bart
    Review voor Aptiq

Aangename en gemakkelijk toepasbare producten die bovendien een mooi samenhangend geheel vormen op mijn thuiswerkplek. Service en levering ook dik in orde.

• M.b.
    Review voor Aptiq

Fijne communicatie. Er werd goed meegedacht in de mogelijkheden die passend zouden kunnen zijn.
    Verder mooie en overzichtelijke website.
    Dus tevreden!

• Hener
    Review voor Aptiq

Fantastische ervaring! Ik ben zeer tevreden met mijn recente bestelling bij Aptiq. Het bestelproces was moeiteloos en de communicatie was uitstekend. Mijn pakketje arriveerde snel en was goed verpakt. De producten zelf waren van hoge kwaliteit en voldeden aan al mijn verwachtingen. Ik beveel [Aptiq] ten zeerste aan voor een geweldige online winkelervaring!