Aquariumplantenshop

Aquariumplantenshop

Dé online aquariumplanten specialist, bij ons bestelt u makkelijk en snel online uw aquariumplanten en vele andere aquariumproducten.
9,0
Filter 86 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 85 met beschrijving

• jorgen schillemans
    Geverifieerde klant van Aquariumplantenshop

snelle levering veel op voorraad

• bart voorsluijs

goede planten

• Hoe beoordeel je Aquariumplantenshop?

• Karel Bood
    Geverifieerde klant van Aquariumplantenshop

Onlangs wat Talawa-hout besteld bij Aquariumshop.nl. Uitstekend ingepakt en enorm blij. Bij een wat kritischere blik zag ik dat het hout was gestraald ter afwerking. Een kleine verzameling stalen balletjes zaten klem tussen een spleet in het hout tot mijn verbazing. Natuurlijk zijn dat soort materialen niet bevorderlijk voor dieren in een terrarium of aquarium en heb de stalen balletjes daarvoor verwijderd. Deze kunnen met het werken van het hout loskomen en in het dieet van een dier terechtkomen. Hoe dan ook waren de balletjes zo minuscuul dat het bijna niet te zien was, maar misschien wel een punt waar op gelet kan worden tijdens de aankoop van aquariumhout. Natuurlijk moet de koper ook kritisch zijn voordat hij/zij het hout in gebruik neemt. Al met al ben ik tevreden met de aankoop. Dank!

• Herman Verlinden

betrouwbaar

• Ruth Verschoor
    Geverifieerde klant van Aquariumplantenshop

Door planten te versturen die wortels hebben en planten te versturen die niet zijn afgeknipt. En als je daar een klacht over hebt met een redelijk antwoord en aanbod voor vergoeding te komen.

• Ahmed
    Geverifieerde klant van Aquariumplantenshop

Ze hebben alle planten die ik wilde. Goede service!

• lisa dardenne

Geweldige service

• Henri Gerards
    Geverifieerde klant van Aquariumplantenshop

prachtige planten en perfect verpakt

• Simon Borgdorff
    Geverifieerde klant van Aquariumplantenshop

snelle afhandeling. uitstekend verpakt!

• Erik dankers