Arc Living
Meubels, vloeren en accessoires
Filter 258 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 221 met beschrijving

• DJ
    Review voor Arc Living

Kwamen met anderen voor hun inrichting en gingen met salontafels, eetkamerstoelen en tapijt voor ons zelf naar huis. Zeer inspirerende begeleiding en inzichten gekregen. Chapeau!

• S. Salet
    Review voor Arc Living

Erg vriendelijk en zeer goede uitleg, bezorging is zoals afgesproken prima

• Hoe beoordeel je Arc Living?

• R. El Azzouzi
    Review voor Arc Living

Wij zijn erg goed geholpen en zeer tevreden over de service en onze meubels! De medewerkers van Arc Living nemen hun klanten erg serieus door met je mee te kijken/denken en eerlijk advies te geven.

Ook de levering was top, bezorgers leveren tot aan je woonkamer en helpen je zelfs met monteren.

Wij gaan nergens anders meer naartoe voor meubels en woondecoratie, Arc living is vanaf nu ons vast adres!

• EM
    Review voor Arc Living

Tv meubel gekocht voor een scherpe prijs. Contact met de winkel was prettig en levering was relatief snel. Heel blij ermee!

• M. Admiraal
    Review voor Arc Living

Echt deskundig advies van Arc living, daar kunnen veel andere meubelbedrijven een voorbeeld aan nemen! Mijn twee Kala kasten waren prachtig, kwaliteit exact zoals beschreven, vriendelijke en behulpzame chauffeurs, levering exact zoals afgesproken.

• Sparreboom
    Review voor Arc Living

Echt een fantastische (web)shop! Snel contact via de telefoon en werd super goed geholpen met mijn vraag. Ik voelde mij echt gehoord en ze deden hun best om mij zo goed mogelijk te helpen. Uiteindelijk na een slechte ervaring met een andere webshop bij Arc Living een dressoir besteld. Woensdag besteld en donderdag in huis. Bizar goed. Ik zeg: bestellen maar!

• Remco
    Review voor Arc Living

Snelle levering, goede communicatie. Mooi meubel

• Rens
    Review voor Arc Living

Wij hebben recent tafel, stoelen en een salontafel gekocht bij Arc Living. Dit bedrijf is zeer klantvriendelijk en biedt mooie meubelen tegen leuke prijzen. Alles verliep naar onze tevredenheid. Zeker een aanrader!

• Jim Vaughan
    Review voor Arc Living

Ongeveer anderhalf jaar geleden hebben wij twee aankopen gedaan bij Arc Living. Het ging om een marmeren tafel en een stoffen stoel. Voor de marmeren tafel zijn we langs geweest om een tafelblad uit te kiezen. De stoel stond in de showroom wat wij toentertijd prettig vonden, omdat we deze dan direct mee konden nemen.

Halverwege vorig jaar toonde de stoel die we hadden aangeschaft mankementen en heeft het iets later begeven. Wij hebben het defect met Arc Living besproken en zijn tot een passende oplossing gekomen.

• Ed
    Review voor Arc Living

Snelle levering, nette service. Al met al top! Zou het iedereen aanraden.

• J. Roelofs
    Review voor Arc Living

Vooral goede service en een scherpe prijs. Wij hadden een klein euvel aan het meubel en dat is keurig opgelost.

• D. Steenbakker
    Review voor Arc Living

makkelijk om contact te hebben via whatsapp

• IreenKerkman
    Review voor Arc Living

Mooie winkel met luxueuze uitstraling, warm, bijna huiselijk. Prachtige spullen waarvan ik nu een schitterende vintage eettafel in mijn huiskamer heb staan. Monteren ging even niet lekker, meneer Kay stapt meteen in de auto en het is binnen een uur opgelost. Ik woon natuurlijk wel binnen 5 km afstand, maar de drive om oplossen ontbreekt zeker niet!

Prettige eerste kennismaking. Zowel verkopers maar ook de bezorgen weten wat klantvriendelijkheid en gerichtheid is. Zeker raad ik deze zaak bij anderen aan.

• Z. Ezzaimoune
    Review voor Arc Living

Super tevreden de beste service en liefste mensen ❤️

• Fam. Kaya
    Review voor Arc Living

Snelste levering ooit. Contacteren gaat makkelijk en je krijgt snel een reactie. Top!

• W. Esseboom
    Review voor Arc Living

Snelle levering, goede service, mooie kast.

• S. Regeer
    Review voor Arc Living

Duidelijke en snelle reactie op onze vragen. Artikel was op voorraad, dus zondag besteld en dinsdag werd het al geleverd. Heldere communicatie! Ik zou hier zeker vaker bestellen.

• M. Janssen
    Review voor Arc Living

Goede service en vriendelijke verkopers

• E. van der Meer
    Review voor Arc Living

Prima service en kastje mooie kwaliteit.

• Sanne
    Review voor Arc Living

Hele goede service, denken met je mee, snel geleverd!