Argolanda Decor

Argolanda Decor

Bekijk alle reviews en keurmerken van Argolanda Decor en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.
  • Johan van H
    Review voor Argolanda Decor

Zeer tevreden over onze ontvangen koeienhuid, exact als de foto echt waar. Hiervoor mijn complimenten voor de fotograaf. Op maandag om half 5 telefonisch contact gehad over de verzending en Jeroen heeft hem meteen verstuurd. Op dinsdag ontvangen. Top service, Top bedrijf, Top klantenservice, Top verpakking en vooral een schitterend top product. Ga zo door.

• Mirjam Otten
    Geverifieerde klant van Argolanda Decor

Duidelijke en overzichtelijke website. Afbeeldingen van elke huid, ingedeeld op basis van kleur/kleurcombinatie. In het oog springende prijsstelling: perfecte en sterk concurrerende kwaliteit/prijsverhouding. Extra goede service in de vorm van zeer snelle levering met een persoonlijk accent: “veel plezier met de koeienhuid”. De gekochte huid zelf: zeer goede kwaliteit, gaaf en “spot”vrij. Een aanwinst voor mijn interieur. ARGOLANDA Decor: van harte aanbevolen.

• Hoe beoordeel je Argolanda Decor?

• Steenkamer
    Review voor Argolanda Decor

zeer tevreden. echt een aanrader om hier je koeienhuid te bestellen.
    snelle levering, persoonlijk kaartje erbij, onderhoud tips erbij. wat ik ook heel goed vond is dat je daadwerkelijk de huid krijg die staat afgebeeld. ook op de site en bol.com (via bol kwam ik op de website argolanda-decor.nl) staat gelijk bij de afbeelding getoond UITVERKOCHT.

• Karin
    Geverifieerde klant van Argolanda Decor

Ik ben blij met mijn net ontvangen bruin-witte koeienhuid. Ziet er mooi uit. Ben ook zeer te spreken over de snelheid van levering. Een aanrader!

• Rob de Jong
    Geverifieerde klant van Argolanda Decor

Snelle levering, goed verpakt, mooie kwaliteit, goede prijsstelling en
    leuk kaartje erbij. Top

• John den broeder
    Review voor Argolanda Decor

Snelle levering van deze mooie huid,maar misschien handig om de afmetingen erbij te vermelden,ook handig de beschrijving hoe de huid te onderhouden 🍀

• Jennifer Smits

Mooi product ontvangen.

• I Neijssen
    Geverifieerde klant van Argolanda Decor

Product wat besteld was snel en netjes verpakt geleverd.

• Sonja Ruytenbeek
    Review voor Argolanda Decor

Op 17 oktober 2022 om 16.27 uur koekleed gekocht, Volgende morgen om 9.35 uur bezorgd. Echt supersnel. Kleed ziet er mooi uit en door de snelle bezorging komen er nauwelijks vouwen in het kleed. Goeie beschrijving voor het onderhoud erbij gedaan. Dit bedrijf is echt een aanrader. Jeroen bedankt voor alles.

• Marieke Van Gestel
    Geverifieerde klant van Argolanda Decor

Snelle service, vond het kleed te licht toen het binnenkwam maar mocht het gelijk omruilen. Echt een aanrader met super mooie kleden.

• Marianne Elshof
    Geverifieerde klant van Argolanda Decor

De huid had een schitterende kleur precies zoals op de site te zien was.Levering was netjes en correct.Het formaat is ook goed zijn er erg blij mee en hebben er weer jaren plezier van. Dank jullie wel.

• Yvonne van Kleef
    Review voor Argolanda Decor

Mooie kwaliteit en snelle levering. Ik ben er blij mee.

• "Jopke van den Berg"
    Review voor Argolanda Decor

Snelle, goede verzending. Kleed echt precies zoals op de foto. Prachtige kwaliteit, en dat voor zo'n mooie prijs. Ik zou hier zeker nog eens bestellen.