Armcandy by Syl

Armcandy by Syl

In onze webshop vind je prachtige unieke handgemaakte armbanden van de hoogste kwaliteit! Gemaakt van Sterling zilver 925, goud en rosé goud plating die NIET VERKLEURT met Swarovski elements, zirkonia, crystal, edelstenen en zoetwaterparels! Laat je verrassen in onze sieraden webshop en koop een prachtig sieraad voor altijd!
  • Tamara
    Review voor Armcandy by Syl

Leuke webwinkel, mooie armbandjes en een super kwaliteit.. was al in het bezit van 2 armbanden die ik elke dag 24/7 draag en dit al 3,5 jaar. Armbanden zagen er nog steeds mooi uit. Pas opnieuw laten rijgen.. super service.. inmiddels aangevuld met nog 2 armbanden en dit zijn niet de laatste... 😃

• Miranda
    Review voor Armcandy by Syl

Contact opgenomen omdat ik lastminute een cadeautje nodig had. Wat uitgezocht en binnen 2 uur was het klaar en kon ik het ophalen. Wat een service! Super fijn. Erg mooie armband.

• Hoe beoordeel je Armcandy by Syl?

• Kaat
    Review voor Armcandy by Syl

Snelle levering en dik tevreden over het product

• Sheila
    Review voor Armcandy by Syl

Ik heb een top webshop gevonden met mooie armbanden. Ik ben super blij met mijn armbanden, Ik had de verkeerde maat opgegeven voor de armbanden en meteen werd dit verholpen. Geweldige service. De armbanden zijn verslavend, ik heb al meerdere bestellingen gedaan. Ik beveel Armcandy by Syl zeker aan, mooie armbanden van uitstekende kwaliteit, snelle levering, service geweldig en zeer vriendelijke klantenservice. Een echte aanrader!

• Carolien
    Review voor Armcandy by Syl

Wat een leuke sieraden! Goede kwaliteit, veel keus waardoor je voor elke stijl wel kunt slagen. Of het nu kleurrijk is of juist wat subtieler. Ook goed te combineren met mijn andere sieraden. Ik had een verkeerde maat ring besteld en daar is snel op gereageerd en meteen opgelost. Ik ben blij met mijn aankopen!

• Margot van Putten
    Review voor Armcandy by Syl

Vanwege lichte reuma heb ik vergrote knokkels aan mijn rechterhand en gewone ringen passen me niet. Syl heeft speciaal voor mij 3 grotere ringetjes gemaakt en door het elastiek gaan die gemakkelijk over de knokkel en passen daarna perfect om mijn vinger. Ik ben er heel blij mee. Mooie kwaliteit en supersnel gedaan. Alleen al het pakje in de brievenbus is een kadootje. Ik kom hier zeker weer! Dankjewel Syl!

• Freddy Braams
    Review voor Armcandy by Syl

Mooie armband gekocht. Syl heeft mijn andere armband, van een ander merk top gerepareerd, voorzien van een mooie spacer en ook nog eens super snel! Ik raad haar zeker aan!

• Lysanne
    Review voor Armcandy by Syl

Prachtige armbanden en een geweldige service !!! Dikke 10!!!!

• Daniëlle
    Review voor Armcandy by Syl

Super leuke mooie sieraden.
    Heb zelf al meerdere armbanden gekocht en ik ben echt fan.
    Ontzettend klantvriendelijk en mega snel in huis, echt een aanrader!

• inge
    Review voor Armcandy by Syl

Ik wilde graag andere kleuren steen en ben daarin direct zeer goed geholpen en wordt meteen persoonlijke bestelling voor je gemaakt !

Top en enorm fijn deze service :-)
    Ga zeker meer bestellen hier !

• Isabel
    Review voor Armcandy by Syl

Enorm blij met de prachtige armbanden! Al meerdere keren besteld om als cadeau te geven of voor mezelf. Bij vragen wordt er heel fijn met je mee gedacht zodat het helemaal naar wens is!

• A Bijloos
    Review voor Armcandy by Syl

Ontzettend leuke sieraden, ook op verzoek custom made, aardig contact en
    hele snelle levering!

• Angela
    Review voor Armcandy by Syl

Prachtig ringetje binnen gekregen! In overleg de juiste keuze gemaakt qua kleur. Heel blij mee

• Liana
    Review voor Armcandy by Syl

Al meerdere bestelling gedaan, het is verslavend, Ik wil maar blijven bestellen, zie steeds weer wat nieuws
    Snelle levering, kwaliteit van de armbanden zijn zeer goed, ik draag ze dag en nacht en ze verkleuren niet
    Super service en vriendelijke klantenservice met goede nazorg.

• Brenda
    Review voor Armcandy by Syl

Fantastisch leuke winkel en super fijne service

• Denise
    Review voor Armcandy by Syl

Eén keer een armbandje gekocht. Zo mooi! Daarna in de loop van tijd nog een aantal gekocht. Ik vind ze ook prettig dragen, want je voelt geen gewicht. Kleur blijft mooi, ook de sterling zilver balletjes. De armbandjes zijn los maar ook leuk ook samen te dragen. Snelle levering vanuit Syl en keurig verpakt. Als je een vraag hebt stel deze, want ook daar krijg je fijn antwoord op.

• Angela
    Review voor Armcandy by Syl

Mooie armbanden en goede service, snelle verzending. Heel blij mee

• Sabine Cools
    Review voor Armcandy by Syl

Klasse, heb al verschillende armbandjes ze zijn gewoonweg prachtig ik draag ze elke dag en blijven heel mooi. Heb er veel succes mee.
    Als ik een bestelling doe van verschillende armbandjes krijg ik soms een mailtje van Syl met een beter voorstel betreft kleur of materiaal zodanig het setje nog mooier is. Een echte aanrader. Zeker proberen en je zult zien dat het bijna een verslaving wordt.
    👍

• Jada
    Review voor Armcandy by Syl

Ik heb net een parel armbandje binnen gekregen van armcandy by Syl en hij is echt prachtig! Super goede service en snelle levering! Ze dacht heel erg goed met mij mee en heeft precies gemaakt wat ik wilde!

• lisa
    Review voor Armcandy by Syl

Ik draag al vanaf het begin deze mooi armbandjes en ze blijven mega mooi ondanks dat ik een hele zure huidgraad heb. Normaliter verkleurd alles bij mij, maar dit is echt een uitvinding. inmiddels heb ik er meerdere verzameld 😊