Armcandy by Syl

Armcandy by Syl

In onze webshop vind je prachtige unieke handgemaakte armbanden van de hoogste kwaliteit! Gemaakt van Sterling zilver 925, goud en rosé goud plating die NIET VERKLEURT met Swarovski elements, zirkonia, crystal, edelstenen en zoetwaterparels! Laat je verrassen in onze sieraden webshop en koop een prachtig sieraad voor altijd!
  • Rachel Keijl
    Review voor Armcandy by Syl

Al meerdere bestellingen gedaan bij Sylvia, prachtige armbanden & ringen.
    Fijn advies en snelle service & ook nog eens prachtig verpakt! Echt een cadeautje om te krijgen en te geven.

Lieve , betrouwbare verkoopster!!

• Moniek
    Review voor Armcandy by Syl

Ik ben fan! Heel veel keuze in het assortiment, en mocht je zelf een idee hebben denken ze heel graag met je mee voor de opties, en het contact verloopt soepel en snel.
    Levering is ook snel, leuk verpakt, en de kwaliteit van de armbandjes is top, ik heb ze altijd aan en ze verkleuren niet!
    Hier dus een hele tevreden klant.. en ik kom snel weer terug hoor! ;)

• Hoe beoordeel je Armcandy by Syl?

• Nadia
    Review voor Armcandy by Syl

Ik ben fan! Ik heb meerdere armbandjes van Armcandy By Syl. Ik draag ze dagelijks, (sommige al meerdere jaren) en de armbandjes blijven mooi. Ook meermaals contact gehad, en elke keer super goede service ervaren!

• Anoujska
    Review voor Armcandy by Syl

Wat ben ik blij dat ik deze webshop met prachtige armbanden ontdekt hebt!
    Super snelle en vriendelijke klantenservice en mijn bestelling had ik met een dag in huis, ook nog eens heel erg leuk verpakt! Ik ga deze mooie armbanden met veel plezier dragen!

• Kim
    Review voor Armcandy by Syl

Heel erg blij met mijn mooie armband van Armcandy by Syl! Goede kwaliteit, snelle levering en ik kreeg snel antwoord op mijn vraag. Absoluut een aanrader!

• Sandra Verstegen
    Review voor Armcandy by Syl

Zeer mooie sieraden...mooie kwaliteit en zeer goede klantenservice. Alles is in 1 woord 'geweldig'.
    Een aanrader dus!!

• Sharon
    Review voor Armcandy by Syl

Prachtige armbanden ook in combinatie met de ringetjes
    Perfect en stijlvol advies
    Snelle levering en zeer goed en mooi verpakt

Betrouwbaar een echte aanrader

• Jolanda Kaal
    Review voor Armcandy by Syl

Snelle service, perfect op maat gemaakt, blijft mooi, verschillende keren besteld en ben er zo onwijs blij mee draag het met heel veel plezier!

• Janet Tijssen
    Review voor Armcandy by Syl

Professioneel en met veel liefde gemaakt. Armbandjes zijn tijdloos, modern en op maat gemaakt. Zo blij mee en het dragen ervan maakt me iedere keer weer blij.