Arti-Flora
Webwinkel met verkoop van kunstbloemen en planten en alles op het gebied van hydrocultuur.
9,0
Filter 40 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 39 met beschrijving

• Wanda Klompenhouwer
    Geverifieerde klant van Arti-Flora

Goede prijs kwaliteit verhouding. Goede service en per telefoon netjes geholpen. Produkt was niet op voorraad en het duurde het wat langer voor dat ik mijn kunstplant in huis had. Maar het was het waard. Prachtige plant.

• Monique Wenning
    Geverifieerde klant van Arti-Flora

snelle levering, goed verpakt goede prijen

• Hoe beoordeel je Arti-Flora?

• Frans Dubois
    Geverifieerde klant van Arti-Flora

zzij hadden wat ik zocht

• Vidjai Boeddha
    Geverifieerde klant van Arti-Flora

Netjes op de mail bevstiging van je bestelling. Binnen 1 week je factuur op de mail met afleverdatum. De bloembakken netjes en goed verpakt afgeleverd.

• Marjanne HvD
    Geverifieerde klant van Arti-Flora

Werd keurig 2 dagen later geleverd Alleen de verzendkosten zijn wat hoog. Ik had nog wat kunstfruit bij willen bestellen maar doordat dan de verzendkosten net zo hoog zijn dan de bestelling,houd mij dat tegen.

• Win
    Review voor Arti-Flora

Is keurig door eigen bezorger thuis afgeleverd. Vriendelijke bezorger en kwaliteit van de producten is perfect.Volgende keer weer hier bestellen.

• Klaas Wiersema
    Geverifieerde klant van Arti-Flora

Mooie prijzen en goede service

• I. Schurink
    Geverifieerde klant van Arti-Flora

Geen communicatie na plaatsen order. De bestelde artikelen waren op voorraad, maar na 1,5 week nog niet binnen. Nadat ik zelf informatie heb opgevraagd, duurde het nog 1,5 week voordat de order geleverd werd. Levering zelf, met vooraf melding, was prima.

• Hans van Leeuwen
    Geverifieerde klant van Arti-Flora

de kwaliteit was hoger dan verwacht en de service was d.m.v telefonisch contact en terugbellen super

• dagmara mackiewicz
    Geverifieerde klant van Arti-Flora

want nergens anders heb ik deze dingen gevonden