Artwork by Marjolein

Artwork by Marjolein

Webshop van kunstenares Marjolein Poels met bijzondere paletmes schilderijen.

• Martine
    Review voor Artwork by Marjolein

Hele goede service met fijne persoonlijke aandacht.

• Vanessa
    Review voor Artwork by Marjolein

Ik ben erg blij met het schilderij dat ik heb aangeschaft bij Marjolein, Hawa het staat echt heel mooi in huis. Iedereen die het schilderij ziet krijgt er een grote glimlach van. Het contact met Marjolein was ook heel prettig. Ze kwam het kunstwerk zelfs zelf langsbrengen. Ik ben een super tevreden klant!

• Hoe beoordeel je Artwork by Marjolein?

• Ellen
    Geverifieerde klant van Artwork by Marjolein

Prachtige print en heel mooi verpakt. Superblij mee :-)

• Monique
    Geverifieerde klant van Artwork by Marjolein

Prachtig schilderij, we zijn er ontzettend blij mee! Bovendien heel zorgvuldig en verzorgd geleverd, een cadeautje om het te mogen uitpakken.

• Colinda
    Geverifieerde klant van Artwork by Marjolein

Prachtig schilderij, we zijn er heel blij mee!

• Roos Burgmeijer
    Geverifieerde klant van Artwork by Marjolein

Voor mezelf twee prints gekocht, maar ik had de hele shop wel leeg kunnen kopen. Wat een pracht! Zo mooi, en het hele verzendproces was tot in de puntjes verzorgd (en nog meer dan dat!!) Heb stiekem al weer door de website gescrolld, haha, wat een feest!

• Nancy Kraus
    Geverifieerde klant van Artwork by Marjolein

De communicatie en het contact was vanaf het eerste moment ontzettend prettig. Het schilderij is prachtig en ik heb zelfs tips gekregen voor de aankoop van een passende lijst. Dankjewel Marjolein, je bent echt een geweldig mens en professional!

• Haitske Schiere

.....

• Pien Hofman
    Geverifieerde klant van Artwork by Marjolein

Goede eerlijke service met als resultaat een prachtig schilderij!

Antwoord van Artwork by Marjolein

Dankjewel voor jouw review Pien, ik hoop dat de limited edition van "Bohemian Girl" een heel mooi plekje in jullie huis krijgt! Liefs, Marjolein

• John De Quack
    Geverifieerde klant van Artwork by Marjolein

Mooie hoge kwaliteit Fine Print. Ook het totale pakket is compleet, met certificaat van echtheid, handschoenen om de print aan te kunnen pakken en behandelingsinstructies. Het was een cadeau en de ontvanger was ontzettend blij met het mooie en originele cadeau.

Antwoord van Artwork by Marjolein

Bedankt John, wat ontzettend fijn dat ze blij was met het cadeau, het was zo mooi om haar verhaal te horen en dat Frida zo'n symbool is. Ik hoop dat ze er iedere dag met plezier naar zal kijken!

• Stevie
    Review voor Artwork by Marjolein

Prima service. Mijn bestelling was zo thuis.

Antwoord van Artwork by Marjolein

Dankjewel Steve, ik wens jullie alle plezier en geluk met Paolo the Peacock!

• Maureen Valies
    Geverifieerde klant van Artwork by Marjolein

Blij met mijn tweede kunstwerk van Marjolein. Deze keer de prachtige kleurige Frida!

Antwoord van Artwork by Marjolein

Dankjewel Maureen voor wederom jouw vertrouwen in mijn kunst. Ik vind het super leuk dat je nu al twee kunstwerken van mij hebt hangen :-).

• Leonie
    Review voor Artwork by Marjolein

Mijn bestelling persoonlijk aan huis bezorgd. Mooi verpakt, om zo weg te geven of heerlijk voor jezelf te houden.

Antwoord van Artwork by Marjolein

Dankjewel Leonie, ik ben benieuwd hoe Frida wordt ontvangen als cadeautje. Veel plezier ermee!

• Marije Netjes
    Review voor Artwork by Marjolein

Mooi en zorgvuldig verpakt en bovenal prachtig kunstwerk & kwaliteit!

Antwoord van Artwork by Marjolein

Heel veel plezier met Bohemian Girl, ik ben heel benieuwd hoe ze in jouw interieur komt te hangen!

• Patrick
    Review voor Artwork by Marjolein

Kunst van Marjolein is uniek in zijn soort en daarom een musthave! Het eerste item is aangeschaft en ik sluit niet uit dat er meerdere zullen volgen. Ook met betrekking tot de aflevering alleen maar complimenten. Item is perfect verpakt met daarbij een echtheidscertificaat en meerdere accessoires om het zelf in te kunnen lijsten en tips om er zo lang als mogelijk plezier van te hebben.

Antwoord van Artwork by Marjolein

Dankjewel voor deze mooie woorden Patrick. Het was erg gezellig om Hawa persoonlijk te komen brengen, ik ben benieuwd waar ze komt te hangen. Tot de volgende keer :-).

• Tina
    Review voor Artwork by Marjolein

Via de website had ik print Esperanza gekocht. Het bestellen ging makkelijk en de print is binnen de aangegeven termijn bezorgd. Ik ben er heel blij mee en ze krijgt een mooi plekje in mijn huis.

Antwoord van Artwork by Marjolein

Dankjewel Tina voor jouw review. Ik wens je heel veel plezier met Esperanza!

• Sharon
    Review voor Artwork by Marjolein

Prachtig uitgevoerd en met veel zorg verpakt. We hebben ons kunstwerk zelf opgehaald bij Marjolein. Dat contact geeft het ook echt iets extra's. Kunstwerk 'Nova' is een echte blikvanger in onze woonkamer!

Antwoord van Artwork by Marjolein

Wat leuk om te lezen dat jullie zo blij zijn met "Nova". Ik wens jullie alle goeds voor het nieuwe jaar en hoop dat het schilderij jullie creatief zal inspireren! Gr. Marjolein

• Hans-Peter
    Review voor Artwork by Marjolein

Erg fijn geholpen! Marjolein dacht actief mee en was erg behulpzaam. Kunstwerk is schitterend!

Antwoord van Artwork by Marjolein

Dankjewel Hans-Peter, wat ontzettend fijn om te lezen. Ik wens jullie alle plezier met Alakiir toe, ze heeft een prachtige plek in jullie woonkamer gekregen.

• Marijn B.
    Review voor Artwork by Marjolein

Naast het prachtige kunstwerk, waar ik erg blij mee ben, is alles professioneel georganiseerd tot en met de levering en bijkomstigheden. Gedurende het proces makkelijk contact kunnen leggen met Marjolein wat het nog een extra persoonlijke touch heeft gegeven. Uitstekend dus!

Antwoord van Artwork by Marjolein

Wat ontzettend leuk om te lezen Marijn. Ik hoop dat jullie er heel lang plezier van zullen hebben. Groeten, Marjolein

• Annemijn van der Poel
    Review voor Artwork by Marjolein

Super goed geadviseerd over welke uitvoering we zouden kiezen. Makkelijk en laagdrempelig contact met Marjolein. De bezorging zeer goed geregeld. En vervolgens echt een prachtig kunstwerk aan de muur! Wij zijn echt heel erg tevreden en blij!