Artwork by Marjolein

Artwork by Marjolein

Webshop van kunstenares Marjolein Poels met online verkoop van limited edition kunstposters en originele schilderijen.

• Annemijn van der Poel
    Geverifieerde klant van Artwork by Marjolein

Super goed geadviseerd over welke uitvoering we zouden kiezen. Makkelijk en laagdrempelig contact met Marjolein. De bezorging zeer goed geregeld. En vervolgens echt een prachtig kunstwerk aan de muur! Wij zijn echt heel erg tevreden en blij!

• Martine Rolink
    Geverifieerde klant van Artwork by Marjolein

Zeer goede service. Het uitpakken is een feestje op zich. Je wordt goed op de hoogte gehouden. En het schilderij is werkelijk fantastisch. Staat te stralen in mijn woonkamer

• Hoe beoordeel je Artwork by Marjolein?

• Lisa
    Geverifieerde klant van Artwork by Marjolein

Erg goede service en ben heel tevreden over de kwaliteitvan de print/hetschilderij

• Judith Vreekamp

Prachig kunstwerk.
    Fijne communicatie vooraf en een hart op de juiste plek!
    Nogmaals dankjewel, de hal ziet er nu een stuk mooier uit

• Carlijn van Rossum
    Geverifieerde klant van Artwork by Marjolein

De print is echt prachtig! De print was ook goed verpakt in bubbelplastic & karton, en is mooi aangekomen. Ik ben er echt ontzettend blij mee!

• Yvonne Doff
    Geverifieerde klant van Artwork by Marjolein

Ik ben enorm blij met de fine art print van Marjolein! Ik kan niet wachten om haar op te hangen in ons nieuwe huis.

• Maureen
    Geverifieerde klant van Artwork by Marjolein

Marjolein maakt prachtige schilderijen. Ze maakt kunst met een indrukwekkend verhaal. Je bestelling wordt zorgvuldig verpakt en snel verzonden. Ik ben erg blij met haar kunstwerk aan de muur.

• Kris Hogeweg
    Geverifieerde klant van Artwork by Marjolein

Hele fijne communicatie en de print is goed aan gekomen. Ben er SUPER blij mee. Het is prachtig en hangt mooi in mijn woonkamer.

Antwoord van Artwork by Marjolein

Wat fijn dat je er zo blij mee bent Kris. Het was een eer om Kate te mogen personaliseren, speciaal voor jou. Ik hoop dat je elke dag van haar zal genieten. Als je een foto wilt delen op social media tag je me dan? Liefs Marjolein

• Simone Poels
    Geverifieerde klant van Artwork by Marjolein

Allereerst vanwege de fantastische schilderijen, daarnaast is de communicatie snel en duidelijk en is de verzending conform afspraak. Het uitpakken is een feestje :-)

Antwoord van Artwork by Marjolein

Dankjewel Simone! Heel veel plezier met Hawa gewenst. Ze staat prachtig in jullie nieuwe woonkamer.
    Liefs, Marjolein

• Crista van der Steege
    Geverifieerde klant van Artwork by Marjolein

De print is echt prachtig! Ik heb hem laten personaliseren en daar ben ik heel erg blij mee. De dibond is van goede kwaliteit en de print was erg goed en stevig verpakt.