Astonish.nl

Verkoop speelkaarten
7,2

• Anthony Schattenberg
    Review voor Astonish.nl

Produit commandé le 1er mai 2020, je ne l'ai jamais reçu. Nous sommes le 17 juin 2020.

• Tjaart

Gewoon top

• Hoe beoordeel je Astonish.nl?

• Elvira Clement

12 pack decks zijn goedkoper dan dat ik ergens anders kan vinden

• yildiz
    Review voor Astonish.nl

Heb een bestelling geplaatst meer dan een week geleden en nog altijd geen statusverandering . ik heb 3 mail's gestuurd naar de klantenservice om te vragen wat er scheelt en ik krijg geen antwoord.

• Jason
    Review voor Astonish.nl

Heb een bestelling geplaatst meer dan een week geleden en nog altijd geen statusverandering (terwijl een overschrijving max 5 werkdagen duurt). Dus had ik een mail gestuurd naar de klantenservice om te vragen wat er scheelt en ik word los genegeerd.

• Soraya
    Review voor Astonish.nl

Helaas weinig foto's van de decks op de site, moet vaak googlen hoe de kaarten er zelf uitzien.
    Verder is de prijs al gauw 4-8 euro per deck duurder dan in Amerika (als je het omzet in dezelfde valuta).
    Service is goed, nooit problemen mee gehad. Ook een groot aanbod aan kaarten.

• Falcon
    Review voor Astonish.nl

Uitstekend! Vaak besteld. Nooit problemen. Goede kwaliteit en een snelle uitgave van nieuwe kaarten. Prijs is goed,
    Wat meer acties op vooral de duurdere kaarten of kortingen bij meer afnames zou nog beter zijn. Nu ben je bij grotere partijen goedkoper uit in de VS ondanks de verzendkosten,

• Kevin
    Review voor Astonish.nl

Meerdere malen kaarten besteld, worden snel geleverd, prijs-kwaliteit verhouding is top en aan de telefoon krijg je hulp bij het selecteren van de juiste kaarten mocht je er behoefte aan hebben! Helemaal top.

• Maxime
    Review voor Astonish.nl

Goede service en ruime keuze!

• Milan
    Review voor Astonish.nl

Super service! Groot assortiment.