Astrodeal

Astrodeal

Astrodeal is jouw toonaangevende specialist voor astronomie. Wij bieden een uitgebreid assortiment aan kwalitatieve telescopen, verrekijkers, monoculairs en microscopen voor elke ontdekkingsreiziger van het universum en natuur. Wij staan graag voor u klaar voor vragen en advies via telefoon en chat.
  • Quin
    Review voor Astrodeal

Super service snelle levering mijn go to website om mijn hobby mee uit te oefenen

• Lloyd
    Review voor Astrodeal

Werd sneller geleverd dan verwacht, keurig met track en trace code kunnen volgen. De nachtkijker was ook goed verpakt er zaten zelfs 3 dozen omheen en bubbeltjes plastic.

Kreeg tot mijn verbazing zelfs een micro-SD kaart van 32gb, schoonmaakdoekje, nekkoord en opberg tas met schouderkoord erbij, helaas geen batterijen maar gelukkig had ik nog ze nog in huis.

App ook even gedownload, verbinden gaat super makkelijk (via de wifi instellingen in m’n iPhone). Ik dacht dat je echt alleen op wifi met de app kon verbinden maar het kan ook gewoon buiten waar geen wifi is.

Besturing vanaf de app werkt perfect, ik kan heel simpel foto’s of video’s maken, bekijken en downloaden.

• Hoe beoordeel je Astrodeal?