Atelier Hobbekol

Atelier Hobbekol

Webshop in handgemaakte sieraden, dromenvangers, workshops en meer en waarvan alles in eigen beheer ontworpen en vervaardigd is!

• patrice
    Review voor Atelier Hobbekol

De ketting die ik heb besteld is heel mooi en apart.Echt een eye catcher.Leuke winkel ,goede service en ik kreeg er ook een leuk presentje bij. Heel attent.

Hallo Patrice.
    Fijn dat je zo tevreden met je ketting en onze service bent, maar ook dat je de moeite hebt genomen om dit andere mensen te laten weten. Dit waarderen wij zeer! Hopelijk heb je veel plezier van je aankoop en mogen we je in de toekomst nogmaals als klant verwelkomen.

• Mirjam Van den Heuvel

Mooie aparte sieraden.

Antwoord van Atelier Hobbekol

Dankjewel voor de beoordeling en je compliment, Mirjam!
    M.v.g. Gerda van Atelier Hobbekol.

• Hoe beoordeel je Atelier Hobbekol?

• Daisy Deckers
    Geverifieerde klant van Atelier Hobbekol

Super leuke enkelbandjes gekocht en ook nog een lief extra-tje/presentje...zeer attent!

Hallo Daisy.
    Fijn dat de enkelbandjes aangekomen zijn en goed bevallen.
    Ik hoop dat je heel veel plezier van de enkelbandjes en tevens het telefoon/tashangertje zult hebben en dat het uiteraard een mooie zomer wordt, waarbij je ze heel vaak zult kunnen dragen!

• M.T v.d Klugt
    Geverifieerde klant van Atelier Hobbekol

Snelle levering en ketting was helemaal wat ik hoopte

Hallo mevrouw vd Klugt.
    Het is natuurlijk altijd afwachten hoe de sieraden er in het echt uitzien als ze met de post aankomen en ik ben daarom blij dat de ketting zo aan uw verwachtingen voldoet. Mocht er in de toekomst wat mee zijn dan kunt u gerust contact met ons opnemen. Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling!

• Caroline de Rijk
    Geverifieerde klant van Atelier Hobbekol

Goede service, vriendelijk en vakkundig

Hallo Caroline.
    Dankjewel voor deze mooie beoordeling! We blijven ons best doen om op deze punten goed te kunnen blijven scoren! M.v.g. Gerda van Atelier Hobbekol.

• Annemieke Rooker
    Geverifieerde klant van Atelier Hobbekol

Prachtige armband, snelle levering!

Hallo Annemieke.
    Dankjewel voor je 5 sterren en we zijn blij dat je zo tevreden bent met de armband en onze snelle levering. Daar worden wij ook weer blij van! ;-)

• Marian Meeuwissen
    Geverifieerde klant van Atelier Hobbekol

Prachtige ketting, snel geleverd. Kortom ben er erg blij mee.

Antwoord van Atelier Hobbekol

Fijn dat de ketting zo snel geleverd was, Marian. We hopen dat je er heel lang plezier van zult hebben en ook bedankt voor de mooie beoordeling. Hier zijn wij altijd heel blij mee! M.v.g. Gerda.

• Lida Hagebout
    Geverifieerde klant van Atelier Hobbekol

Snel, mooie producten en een leuk extraatje

Antwoord van Atelier Hobbekol

Dankjewel voor deze mooie beoordeling, Lida!
    M.v.g. Gerda.

• Joke van der Voet
    Review voor Atelier Hobbekol

Mijn bestelling werd heel snel en netjes geleverd. Een mooie en overzichtelijke webwinkel met prachtige sieraden tegen betaalbare prijzen.

Hallo Joke.
    Dankjewel voor je uitgebreide beoordeling van de webshop. Ik zie dat we het op verschillende punten van jou heel goed doen en gaan dan ook verder op de ingeslagen weg. Bedankt!!
    M.v.g. Gerda.

• Jessica
    Review voor Atelier Hobbekol

Snelle service en verzending uitstekende prijs/kwalitijds verhouding

Hallo Jessica.
    Dankjewel voor je eerlijke beoordeling! Hopelijk kunnen wij binnenkort het assortiment uitbreiden met andere artikelen. Maar hier kunnen wij zeker iets mee! M.v.g. Gerda.