Atelier Hobbekol

Atelier Hobbekol

Webshop in handgemaakte sieraden, dromenvangers, workshops en meer... waarvan alles in eigen beheer ontworpen en vervaardigd is!

• Mirjam Van den Heuvel
    Geverifieerde klant van Atelier Hobbekol

Kleurijke mooie handgemaakte sieraden en heel klant vriendelijk. Een kadotje om uit te pakken en met een verrassing erbij. Je voelt je mooier door te dragen.

Antwoord van Atelier Hobbekol

Dankjewel voor je mooie en uitgebreide reactie, Mirjam!
    Ik vond het erg leuk om een privébericht van je te ontvangen met een foto van jezelf, waarbij je laat zien hoe je aangeschafte oorbellen staan. Heel fijn om te zien hoe blij mensen kunnen zijn met het dragen van mijn creaties! Erg leuk!!
    M.v.g. Gerda.

• José
    Review voor Atelier Hobbekol

Het was inderdaad erg leuk om uit te pakken. Dit had ik niet verwacht. En de sieraden vind ik geweldig mooi. Iets bijzonders

Antwoord van Atelier Hobbekol

Nou José.... Het lukt je om me in verlegenheid te brengen hoor, wat een compliment!☺
    Ik ben blij dat je zo tevreden bent en met deze beoordeling zien wij dat we nog steeds goed bezig zijn!
    Hopelijk zien we je in de toekomst nog eens terug bij Atelier Hobbekol.
    Dankjewel voor je mooie beoordeling. M.v.g. Gerda.

• Hoe beoordeel je Atelier Hobbekol?

• Corry
    Geverifieerde klant van Atelier Hobbekol

Geweldige service, snelle service, goed contact en bestelling uitpakken was feest!

Antwoord van Atelier Hobbekol

Nou Corry.... van deze beoordeling wordt een mens blij!
    We hopen op deze goede en snelle weg door te kunnen gaan en het uitpakken in de toekomst nog iets feestelijker te kunnen maken!

• A. Wayenberg
    Geverifieerde klant van Atelier Hobbekol

Snelle reactie en snelle levering

Antwoord van Atelier Hobbekol

Fijn dat het gelukt is om de ketting nog op tijd te ontvangen en ik hoop dat degene voor wie deze ketting was, er heel veel plezier van zal hebben.
    Dankjewel voor je positieve beoordeling!

• Conny Heuvelmans
    Geverifieerde klant van Atelier Hobbekol

Snelle levering en met heel erg leuk verpakt met extra cadeautjes erbij.

Hallo Conny.
    Fijn dat je je ketting zo snel had ontvangen en dat je de verpakking zo waardeert.
    Altijd weer leuk om terug te lezen...
    Ik hoop dat je heel lang plezier van je sieraad hebt en wie weet tot ziens in de webshop!
    M.v.g. Gerda van Atelier Hobbekol

• Samantha Schoemans
    Geverifieerde klant van Atelier Hobbekol

Snelle en perfecte levering met zorg ingepakr en een persoonlijk kaartje er bij. Erg leuk

Antwoord van Atelier Hobbekol

Dankjewel voor de mooie beoordeling, Samantha!
    Ik hoop dat je heel veel plezier van je armbanden zult hebben en dat wij je in de toekomst nogmaals mogen verwelkomen in onze webshop.

• Liesbeth Massolt
    Geverifieerde klant van Atelier Hobbekol

Attente eigenaresse,die meedenkt. leuke en mooie spulllen o de foto's.

Hallo Liesbeth.
    Dankjewel voor je mooie beoordeling en je complimentjes voor de producten op de foto's. Daar maak je me heel blij mee! M.v.g. Gerda.

• Angèle Kremers

Prachtige sieraden !!!

Antwoord van Atelier Hobbekol

Dankjewel voor deze mooie beoordeling Angéle! (Prachtige naam trouwens...).
    Bedankt voor je vertrouwen in onze webshop en ik hoop dat je nog heel lang plezier van je ketting zult hebben.

• Esther
    Review voor Atelier Hobbekol

Ze maakt prachtige sieraden van een hele mooie kwaliteit, ze stopt er heel veel liefde en toewijding is en dat zie je!

Antwoord van Atelier Hobbekol

Dankjewel voor deze mooie beoordeling, Esther!😊

• Astrid Blok

Leuke spullen!

Hallo Astrid.
    Dankjewel voor deze positieve beoordeling!
    Hopelijk heb je intussen veel plezier van je mondkapjes koordje en zien we je in de toekomst wederom als tevreden klant terug.
    M.v.g. Gerda.