Atelier Hobbekol

Atelier Hobbekol

Webshop in handgemaakte sieraden, dromenvangers, workshops en meer... waarvan alles in eigen beheer ontworpen en vervaardigd is!

• Esther
    Review voor Atelier Hobbekol

Ze maakt prachtige sieraden van een hele mooie kwaliteit, ze stopt er heel veel liefde en toewijding is en dat zie je!

Antwoord van Atelier Hobbekol

Dankjewel voor deze mooie beoordeling, Esther!😊

• Astrid Blok

Leuke spullen!

Hallo Astrid.
    Dankjewel voor deze positieve beoordeling!
    Hopelijk heb je intussen veel plezier van je mondkapjes koordje en zien we je in de toekomst wederom als tevreden klant terug.

M.v.g. Gerda van Atelier Hobbekol.

• Hoe beoordeel je Atelier Hobbekol?

• Marja Dolstra
    Geverifieerde klant van Atelier Hobbekol

Erg mooie sieraden en snel en secuur geleverd.

Hallo Marja.

Dankjewel voor je mooie beoordeling en ik heb met heel veel plezier je bestelling gemaakt.
    Maar tevens wil ik je ook bedanken voor het feit dat je extra's hebt overgemaakt voor het goede dierendoel waar wij ons hard voor maken.
    Dankjewel ook namens de dieren!

Groetjes, Gerda van Atelier Hobbekol.

• Marij de Paepe
    Geverifieerde klant van Atelier Hobbekol

Gerda neemt de moeite om je te helpen, persoonlijk en vriendelijk.

Hallo Marij.
    Na onze mailwisseling kan ik er nu denk ik wel van uitgaan dat het knutselen met je kleinkinderen gelukt is. Mocht je alsnog tegen iets aanlopen wat niet lukt, dan weet je me te vinden en sta ik je ook dan weer bij! Dankjewel voor deze mooie beoordeling.☺️

• Esther
    Review voor Atelier Hobbekol

Gerda Beintema van Atelier Hobbekol maakt hele mooie sieraden op een hele creatieve manier. Ik heb bewondering voor haar ideeën, haar inzet de liefde en de energie die ze overal in steekt! Gerda, ga vooral zo door!!

Antwoord van Atelier Hobbekol

Zo Esther... hiervan ga ik blozen hoor!
    En ik neem je raad ten zeerste aan, want... ik ga vooral zo door!😀
    Dankjewel voor deze mooie beoordeling!

• Marij de Paepe

Zeer snelle levering.

Beste Marij.
    Dankjewel voor je goede beoordeling.
    Wij stellen dit zeer op prijs en hopen dat je nog heel lang veel plezier van je aankoop zult hebben en hopen je in de toekomst weer als klant te mogen verwelkomen!

• Monique Strijbosch
    Review voor Atelier Hobbekol

Creatief maatwerk, levering exact volgens afspraak, prijs/kwaliteitbalans prima!

Hallo Monique.
    Dankjewel voor je mooie beoordeling!
    Hier kunnen we weer verder mee! 😉

• Ellen
    Review voor Atelier Hobbekol

Ik wil laten weten dat de ketting en het extraatje in goede
    orde zijn ontvangen. Ben er blij mee, en ook nog veel dank voor de
    extra armband en hanger. Heel attent en leuk.
    Al met al was het een feestelijk en gelukkig makend pakketje!

Hallo Ellen.
    Heel fijn dat je een geluk makend gevoel had bij het uitpakken van je pakketje. Dit is wat ik leuk vindt om te doen...mensen blij maken met hun aangekochte artikelen. Heel leuk dat ik dit op deze manier van je terug hoor. Ik wens je heel veel plezier met je ketting en bijpassende extra's en wie weet tot ziens in de shop of bij de kraam op locatie.
    M.v.g. Gerda

• Annette van der Plas

Geweldig service

Hallo Annette.
    Wat fijn dat je onze service zo waardeert.
    We doen ons best om dit zo te houden en hopen je in de toekomst weer terug te mogen zien in de webshop, of bij de kraam.
    Dankjewel voor je beoordeling!

• patrice
    Review voor Atelier Hobbekol

De ketting die ik heb besteld is heel mooi en apart.Echt een eye catcher.Leuke winkel ,goede service en ik kreeg er ook een leuk presentje bij. Heel attent.

Hallo Patrice.
    Fijn dat je zo tevreden met je ketting en onze service bent, maar ook dat je de moeite hebt genomen om dit andere mensen te laten weten. Dit waarderen wij zeer! Hopelijk heb je veel plezier van je aankoop en mogen we je in de toekomst nogmaals als klant verwelkomen.