Atelier Hobbekol

Atelier Hobbekol

Webshop in handgemaakte sieraden, dromenvangers, workshops en meer... waarvan alles in eigen beheer ontworpen en vervaardigd is!

• Esther
    Review voor Atelier Hobbekol

Gerda Beintema van Atelier Hobbekol maakt hele mooie sieraden op een hele creatieve manier. Ik heb bewondering voor haar ideeën, haar inzet de liefde en de energie die ze overal in steekt! Gerda, ga vooral zo door!!

• Marij de Paepe

Zeer snelle levering.

Beste Marij.
    Dankjewel voor je goede beoordeling.
    Wij stellen dit zeer op prijs en hopen dat je nog heel lang veel plezier van je aankoop zult hebben en hopen je in de toekomst weer als klant te mogen verwelkomen!

M.v.g. Gerda van Atelier Hobbekol.

• Hoe beoordeel je Atelier Hobbekol?

• Monique Strijbosch
    Review voor Atelier Hobbekol

Creatief maatwerk, levering exact volgens afspraak, prijs/kwaliteitbalans prima!

Hallo Monique.
    Dankjewel voor je mooie beoordeling!
    Hier kunnen we weer verder mee! 😉

• Ellen
    Review voor Atelier Hobbekol

Ik wil laten weten dat de ketting en het extraatje in goede orde zijn ontvangen. Ben er blij mee, en ook nog veel dank voor de extra armband en hanger. Heel attent en leuk. Al met al was het een feestelijk en gelukkig makend pakketje!

Hallo Ellen.
    Heel fijn dat je een geluk makend gevoel had bij het uitpakken van je pakketje. Dit is wat ik leuk vindt om te doen...mensen blij maken met hun aangekochte artikelen. Heel leuk dat ik dit op deze manier van je terug hoor. Ik wens je heel veel plezier met je ketting en bijpassende extra's en wie weet tot ziens in de shop of bij de kraam op locatie.
    M.v.g. Gerda

• Annette van der Plas

Geweldig service

Hallo Annette.
    Wat fijn dat je onze service zo waardeert.
    We doen ons best om dit zo te houden en hopen je in de toekomst weer terug te mogen zien in de webshop, of bij de kraam.
    Dankjewel voor je beoordeling!

• patrice
    Review voor Atelier Hobbekol

De ketting die ik heb besteld is heel mooi en apart.Echt een eye catcher.Leuke winkel ,goede service en ik kreeg er ook een leuk presentje bij. Heel attent.

Hallo Patrice.
    Fijn dat je zo tevreden met je ketting en onze service bent, maar ook dat je de moeite hebt genomen om dit andere mensen te laten weten. Dit waarderen wij zeer! Hopelijk heb je veel plezier van je aankoop en mogen we je in de toekomst nogmaals als klant verwelkomen.

• Mirjam Van den Heuvel

Mooie aparte sieraden.

Antwoord van Atelier Hobbekol

Dankjewel voor de beoordeling en je compliment, Mirjam!

• Daisy Deckers
    Geverifieerde klant van Atelier Hobbekol

Super leuke enkelbandjes gekocht en ook nog een lief extra-tje/presentje...zeer attent!

Hallo Daisy.
    Fijn dat de enkelbandjes aangekomen zijn en goed bevallen.
    Ik hoop dat je heel veel plezier van de enkelbandjes en tevens het telefoon/tashangertje zult hebben en dat het uiteraard een mooie zomer wordt, waarbij je ze heel vaak zult kunnen dragen!

• M.T v.d Klugt
    Geverifieerde klant van Atelier Hobbekol

Snelle levering en ketting was helemaal wat ik hoopte

Hallo mevrouw vd Klugt.
    Het is natuurlijk altijd afwachten hoe de sieraden er in het echt uitzien als ze met de post aankomen en ik ben daarom blij dat de ketting zo aan uw verwachtingen voldoet. Mocht er in de toekomst wat mee zijn dan kunt u gerust contact met ons opnemen. Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling!

• Caroline de Rijk
    Geverifieerde klant van Atelier Hobbekol

Goede service, vriendelijk en vakkundig

Hallo Caroline.
    Dankjewel voor deze mooie beoordeling! We blijven ons best doen om op deze punten goed te kunnen blijven scoren! M.v.g. Gerda van Atelier Hobbekol.