Atelier Hobbekol

Atelier Hobbekol

Webshop in handgemaakte sieraden, dromenvangers, workshops en meer en waarvan alles in eigen beheer ontworpen en vervaardigd is!

• M.T v.d Klugt
    Geverifieerde klant van Atelier Hobbekol

Snelle levering en ketting was helemaal wat ik hoopte

Hallo mevrouw vd Klugt.
    Het is natuurlijk altijd afwachten hoe de sieraden er in het echt uitzien als ze met de post aankomen en ik ben daarom blij dat de ketting zo aan uw verwachtingen voldoet. Mocht er in de toekomst wat mee zijn dan kunt u gerust contact met ons opnemen. Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling!

M.v.g. Gerda van Atelier Hobbekol.

• Caroline de Rijk
    Geverifieerde klant van Atelier Hobbekol

Goede service, vriendelijk en vakkundig

Hallo Caroline.
    Dankjewel voor deze mooie beoordeling! We blijven ons best doen om op deze punten goed te kunnen blijven scoren! M.v.g. Gerda van Atelier Hobbekol.

• Hoe beoordeel je Atelier Hobbekol?

• Annemieke Rooker
    Geverifieerde klant van Atelier Hobbekol

Prachtige armband, snelle levering!

Hallo Annemieke.
    Dankjewel voor je 5 sterren en we zijn blij dat je zo tevreden bent met de armband en onze snelle levering. Daar worden wij ook weer blij van! ;-)
    M.v.g. Gerda van Atelier Hobbekol.

• Marian Meeuwissen
    Geverifieerde klant van Atelier Hobbekol

Prachtige ketting, snel geleverd. Kortom ben er erg blij mee.

Antwoord van Atelier Hobbekol

Fijn dat de ketting zo snel geleverd was, Marian. We hopen dat je er heel lang plezier van zult hebben en ook bedankt voor de mooie beoordeling. Hier zijn wij altijd heel blij mee! M.v.g. Gerda.

• Lida Hagebout
    Geverifieerde klant van Atelier Hobbekol

Snel, mooie producten en een leuk extraatje

Antwoord van Atelier Hobbekol

Dankjewel voor deze mooie beoordeling, Lida!

• Joke van der Voet
    Review voor Atelier Hobbekol

Mijn bestelling werd heel snel en netjes geleverd. Een mooie en overzichtelijke webwinkel met prachtige sieraden tegen betaalbare prijzen.

Hallo Joke.
    Dankjewel voor je uitgebreide beoordeling van de webshop. Ik zie dat we het op verschillende punten van jou heel goed doen en gaan dan ook verder op de ingeslagen weg. Bedankt!!

• Jessica
    Review voor Atelier Hobbekol

Snelle service en verzending uitstekende prijs/kwalitijds verhouding

Hallo Jessica.
    Dankjewel voor je eerlijke beoordeling! Hopelijk kunnen wij binnenkort het assortiment uitbreiden met andere artikelen. Maar hier kunnen wij zeker iets mee! M.v.g. Gerda.

• Yvonne Oldenbeuving
    Review voor Atelier Hobbekol

Super service, kwalitatief goede producten voor een zeer redelijk prijs

Antwoord van Atelier Hobbekol

Super bedankt voor je eerlijke beoordeling Yvonne.

• Ada
    Review voor Atelier Hobbekol

Mooi, met zorg gemaakt, vernieuwend en snelle levering! En ook steunt zij goede doelen. Geweldig! Dankjewel Gerda!

Antwoord van Atelier Hobbekol

Wauw Ada, dat zijn vier verschillende positieve geluiden in één zin. Dankjewel daarvoor! Groetjes van Gerda.

• Andrea
    Review voor Atelier Hobbekol

Prachtige zelfgemaakte sieraden, de nieuwsbrief van Gerda is altijd een feestje om te lezen, bestellingen worden razendsnel verzonden, kortom top!

Andrea.
    Dankjewel voor deze leuke beoordeling en ik ben blij te lezen dat de nieuwsbrief zo bevalt. M.v.g. Gerda.