Atelier Hobbekol

Atelier Hobbekol

Webshop in handgemaakte sieraden, dromenvangers, workshops en meer en waarvan alles in eigen beheer ontworpen en vervaardigd is!
Filter 25 reviews verzameld via WebwinkelKeur - met beschrijving

• Joke van der Voet
    Review voor Atelier Hobbekol

Mijn bestelling werd heel snel en netjes geleverd. Een mooie en overzichtelijke webwinkel met prachtige sieraden tegen betaalbare prijzen.

Hallo Joke.
    Dankjewel voor je uitgebreide beoordeling van de webshop. Ik zie dat we het op verschillende punten van jou heel goed doen en gaan dan ook verder op de ingeslagen weg. Bedankt!!

• Jessica
    Review voor Atelier Hobbekol

Snelle service en verzending uitstekende prijs/kwalitijds verhouding

Hallo Jessica.
    Dankjewel voor je eerlijke beoordeling! Hopelijk kunnen wij binnenkort het assortiment uitbreiden met andere artikelen. Maar hier kunnen wij zeker iets mee! M.v.g. Gerda.

• Hoe beoordeel je Atelier Hobbekol?

• Yvonne Oldenbeuving
    Review voor Atelier Hobbekol

Super service, kwalitatief goede producten voor een zeer redelijk prijs

Antwoord van Atelier Hobbekol

Super bedankt voor je eerlijke beoordeling Yvonne.

• Ada
    Review voor Atelier Hobbekol

Mooi, met zorg gemaakt, vernieuwend en snelle levering! En ook steunt zij goede doelen. Geweldig! Dankjewel Gerda!

Antwoord van Atelier Hobbekol

Wauw Ada, dat zijn vier verschillende positieve geluiden in één zin. Dankjewel daarvoor! Groetjes van Gerda.

• Andrea
    Review voor Atelier Hobbekol

Prachtige zelfgemaakte sieraden, de nieuwsbrief van Gerda is altijd een feestje om te lezen, bestellingen worden razendsnel verzonden, kortom top!

Andrea.
    Dankjewel voor deze leuke beoordeling en ik ben blij te lezen dat de nieuwsbrief zo bevalt. M.v.g. Gerda.

• Esther
    Review voor Atelier Hobbekol

Prachtige sieraden, snelle verzending en uitstekende klantenservice!!

Antwoord van Atelier Hobbekol

Esther, dankjewel voor de vele sterren en de goede beoordeling!

• Joke van der Voet

Snelle levering.

Hoi Joke.
    Wat fijn dat je zoveel sterren als beoordeling geeft. Hiermee gaan we natuurlijk verder op de door ons ingeslagen weg. Mocht er in de toekomst iets wezen met je sieraad dan kun je gerust contact opnemen. Heel veel plezier van je armbandje! M.v.g. Gerda van Atelier Hobbekol.

• Jeannette Vroon
    Geverifieerde klant van Atelier Hobbekol

Leuke hebbedingetjes en met sommige dingen steun je ook nog een goed doel.

Hallo, Jeanette.
    Wat fijn dat je Atelier Hobbekol zo waardeert dat je 5 sterren geeft en zelfs ook nog een mooie beoordeling! Verder ben ik blij dat je met je aankoop het goede doel waar wij ons hard voor maken, steunt. Heel veel plezier met je aankoop en mocht er wat mee gebeuren schroom dan niet om contact op te nemen want goede service staat bij ons hoog in het vaandel. M.v.g. Gerda van Atelier Hobbekol.

• Willem A de Wit

Correcte afhandeling mooi product

Antwoord van Atelier Hobbekol

Kort maar krachtig Willem! Hier zijn wij heel blij mee! Hopelijk heb je lang plezier van het item en als er in de toekomst iets mee mocht gebeuren kun je ons altijd verwittigen! M.v.g. Gerda van Atelier Hobbekol.

• Thea Tijsen Slaats
    Geverifieerde klant van Atelier Hobbekol

bestelling goed gekomen en snel geleverd ondanks de storing bij mijnwebwinkel site. De ketting was prachtig en de service van Atelier Hobbekol is top.

Goedendag Thea.
    Dankjewel voor deze zeer mooie beoordeling. Ondanks de storing is het toch nog goedgekomen met je bestelling. Maar wat vond ik het leuk dat je zo enthousiast reageerde op je nieuwe ketting. Daar doe je het toch voor als webshop? Klanten blij maken! Dankjewel voor je vertrouwen in Sieraden Atelier Hobbekol.