Atelier Hobbekol

Atelier Hobbekol

Webshop in handgemaakte sieraden, dromenvangers, workshops en meer... waarvan alles in eigen beheer ontworpen en vervaardigd is!
9,9

Geverifieerde klant van Atelier Hobbekol

Snelle levering, je kunt zelf ontwerp indienen, wat dan gemaakt wordt door het atelier. Zeer klantvriendelijk.❤️

Lieve Willy.
    Het is altijd een feestje om jou ideeën in ontwerpen om te zetten.
    Dankjewel voor je vertrouwen iedere keer....

• margaret de Regt
    Geverifieerde klant van Atelier Hobbekol

goede service ,leuke extra kleinigheidje gratis erbij ,wordt hoog gewaardeerd door onze kleindochter.

Antwoord van Atelier Hobbekol

Wat leuk dat je kleindochter het extraatje zo waardeert, Margaret! Wie weet wordt dat in de toekomst nog eens een sieradenmaakster. 😉
    Heel erg bedankt dat je deze vrolijke beoordeling wilde delen en ik hoop je in de toekomst nog eens terug zien!
    M.v.g. Gerda.

• Hoe beoordeel je Atelier Hobbekol?

• D
    Geverifieerde klant van Atelier Hobbekol

Super mooie ketting, super snelle levering, fantastische service!

Hallo D.
    Dankjewel voor deze mooie beoordeling!
    Ik heb deze spoedlevering graag voor je gedaan en hoop dat je heel lang plezier van je ketting zult hebben. Dankjewel voor je vertrouwen!

• An Van Grol
    Geverifieerde klant van Atelier Hobbekol

Hele leuke items en mijn bestelling was snel geleverd en heel leuk ingepakt

Hallo An.
    Fijn dat je bestelling zo snel bezorgd was en ook leuk dat je bestelling je zo beviel en je het inpakken ook nog eens benoemde.
    Een dikke dankjewel!

Geverifieerde klant van Atelier Hobbekol

Heel aardige vrouw, maakt alles zelf, eigen ontwerpen. Goede service

Hallo Willy.
    Wat fijn om zo'n tevreden klant (en ietsje meer) te hebben.
    We dachten over heel veel technieken hetzelfde, zonder dat we het van elkaar wisten en dat maakt dat we nu samen mooie dingen kunnen bedenken!
    Heel blij met jou!

• Fia Quijs
    Review voor Atelier Hobbekol

Oorbellen besteld zijn echt prachtig, persoonlijk kontakt gehad met Gerda was mijn fout ,ondanks dat ze op vakantie was heeft ze het probleem keurig netjes opgelost ze krijgt een dikke 10 van mij

Antwoord van Atelier Hobbekol

Nou Fia... wat fijn dat je zo tevreden bent en mij een dikke tien geeft!
    Het was helemaal geen probleem hoor en ik heb dit trouwens graag voor je gedaan!
    Ik wens je heel veel plezier van je oorbellen en hoop je in de toekomst weer terug te mogen verwelkomen.

• Annemarie Boomgaard
    Geverifieerde klant van Atelier Hobbekol

Echt super mooi en leuke dingetjes erbij.

Hallo Annemarie.
    Ik ben blij dat je zo tevreden bent over je aankoop en bovendien ook nog de extraatjes vermeld die er altijd in het pakketje zitten!
    Bedankt dus voor deze mooie beoordeling en heel veel plezier met het dragen van je oorbellen.
    M.v.g. Gerda, van Atelier Hobbekol.

• Erik Burgers
    Geverifieerde klant van Atelier Hobbekol

Prachtige producten en altijd weer een leuks extraatje erbij! Top!

Hoi Erik.
    Het was weer een genoegen om je 'te spreken' hoor en ik hoop dat Ria heel lang van haar sieraden mag genieten.
    Heel veel plezier op de dag waarvoor ze ze nodig had!

Groetjes, Gerda.

• Georgette Vierling
    Geverifieerde klant van Atelier Hobbekol

Geweldige service, goed verzorgd, mooie producten

Hallo Georgette.

Dankjewel voor je mooie beoordeling en ik hoop nogmaals dat je heel lang plezier van je tashanger zult hebben!

Geverifieerde klant van Atelier Hobbekol

Heel fijn contact via mail

Hallo Willy.
    Dankjewel voor deze mooie beoordeling!
    Ik heb het mailcontact ook als heel fijn ervaren en we dachten inderdaad hetzelfde over het veranderen van de ketting van je keuze. 😊
    Hopelijk heb je heel lang plezier van je gekochte kettingen en je weet me te vinden als er iets niet goed is, he?