Atelier Hobbekol

Atelier Hobbekol

Webshop in handgemaakte sieraden, dromenvangers, workshops en meer en waarvan alles in eigen beheer ontworpen en vervaardigd is!

Filter 19 reviews verzameld via WebwinkelKeur - met beschrijving

• Joke van der Voet

Snelle levering.

Hoi Joke.
    Wat fijn dat je zoveel sterren als beoordeling geeft. Hiermee gaan we natuurlijk verder op de door ons ingeslagen weg. Mocht er in de toekomst iets wezen met je sieraad dan kun je gerust contact opnemen. Heel veel plezier van je armbandje! M.v.g. Gerda van Atelier Hobbekol.

• Jeannette Vroon
    Geverifieerde klant van Atelier Hobbekol

Leuke hebbedingetjes en met sommige dingen steun je ook nog een goed doel.

Hallo, Jeanette.
    Wat fijn dat je Atelier Hobbekol zo waardeert dat je 5 sterren geeft en zelfs ook nog een mooie beoordeling! Verder ben ik blij dat je met je aankoop het goede doel waar wij ons hard voor maken, steunt. Heel veel plezier met je aankoop en mocht er wat mee gebeuren schroom dan niet om contact op te nemen want goede service staat bij ons hoog in het vaandel. M.v.g. Gerda van Atelier Hobbekol.

• Hoe beoordeel je Atelier Hobbekol?

• Willem A de Wit

Correcte afhandeling mooi product

Antwoord van Atelier Hobbekol

Kort maar krachtig Willem! Hier zijn wij heel blij mee! Hopelijk heb je lang plezier van het item en als er in de toekomst iets mee mocht gebeuren kun je ons altijd verwittigen! M.v.g. Gerda van Atelier Hobbekol.

• Thea Tijsen Slaats
    Geverifieerde klant van Atelier Hobbekol

bestelling goed gekomen en snel geleverd ondanks de storing bij mijnwebwinkel site. De ketting was prachtig en de service van Atelier Hobbekol is top.

Goedendag Thea.
    Dankjewel voor deze zeer mooie beoordeling. Ondanks de storing is het toch nog goedgekomen met je bestelling. Maar wat vond ik het leuk dat je zo enthousiast reageerde op je nieuwe ketting. Daar doe je het toch voor als webshop? Klanten blij maken! Dankjewel voor je vertrouwen in Sieraden Atelier Hobbekol.
    M.v.g. Gerda.

• Mandy Langius
    Geverifieerde klant van Atelier Hobbekol

Snelle reactie, vriendelijke benadering en erg leuk, mooi ingepakt toegezonden!

Antwoord van Atelier Hobbekol

Hallo Mandy. Fijn dat je zo tevreden bent over je bestelling en dankjewel voor alle sterren! Ik ben blij dat het enkelbandje wat een cadeautje was paste en er zo geen (gratis) ringetjes nagestuurd hoefden te worden. Maar ik had uiteraard graag deze service voor je ingezet hoor! Hopelijk heeft degene voor wie het enkelbandje is er nog lang plezier van en hopelijk tot een volgende keer. M.v.g. Gerda van Atelier Hobbekol.

• Annick
    Review voor Atelier Hobbekol

Daar er even problemen waren met de webshop voor België heeft Gerda het direct opgelost via mijn privémail en heb ik de halsketting snel mogen ontvangen.
    Gerda, proficiat met je inspiratie, de ketting is prachtig, alsook de oorbelletjes.
    Ik zal zeker in de toekomst nog een bestelling plaatsen.
    Spijtig dat de afstand te groot is om een cursus bij te wonen.
    Groetjes uit België,
    Annick

Hallo Annick.
    Hartstikke fijn dat je zo tevreden bent over je ketting en oorbelletjes. Het bestellen vanuit Belgiƫ was voor mij ook weer een 'leermomentje'! Door de toon van het mailverkeer tussen ons, baal ik ook dat je niet hier in de buurt woont en een workshop kunt volgen, ik had dit echt gezellig gevonden. Maar wie weet als je eens in Nederland bent? De deur staat altijd voor je open hoor! Dankjewel voor je vertrouwen in Atelier Hobbekol en geniet ze, op de dag waarvoor je de sieraden aangeschaft hebt! ;-) Groetjes, Gerda.

• Joke van Wingen
    Geverifieerde klant van Atelier Hobbekol

Mooie website, leuke spullen, snelle levering dus uitstekend

Antwoord van Atelier Hobbekol

Hoi Joke. Wat fijn dat je op alle fronten Atelier Hobbekol 5 sterren geeft! Hier zijn wij blij mee en gaan dan ook op deze voet verder! Bedankt voor je positieve beoordeling! M.v.g. Gerda Beinema

• Linda klik
    Review voor Atelier Hobbekol

Beste Atelier Hobbekol,

Wat leuk dat ik de winnares was van de kwartaalprijs, het is in deze tijd mijn beschermengel en hangt
    bij mijn bed. Dankjewel Gerda.

Beste Linda.
    Heel veel plezier met de beschermengel, het is je van harte gegund!.Ik hoop dat je er veel plezier van mag hebben en verder hoop ik dat hij je de komend tijd een beetje extra bescherming brengt!
    M.v.g. Gerda Beintema.

• Jolanda Jurjens
    Geverifieerde klant van Atelier Hobbekol

Mooi en leuke cadeaus er bij

Antwoord van Atelier Hobbekol

Leuk dat je je bestelling mooi vindt, Jolanda. Maar ook dat je de cadeautjes weet te waarderen. Dankjewel voor je positieve beoordeling!

• Erik Burgers
    Geverifieerde klant van Atelier Hobbekol

Producten supersnel ontvangen! Bovendien waren er nog wat leuke extra items toegevoegd, top!

Hallo Erik.
    Fijn dat je bestelling zo snel was gearriveerd en ik ben blij dat je de extra goodies en het kleine bijpassende kadootje zo waardeert! Wederom voor mij een goed gevoel om een klant zo tevreden te horen. Heel veel plezier met je producten! M.v.g. Gerda Beintema.