Atelier Hobbekol

Atelier Hobbekol

Webshop in handgemaakte sieraden, dromenvangers, workshops en meer... waarvan alles in eigen beheer ontworpen en vervaardigd is!
9,9

• Marianne Hulst
    Geverifieerde klant van Atelier Hobbekol

Snelle levering, liefdevol ingepakt en prachtige kleurrijke oorbelletjes die precies overeenkwamen met de beschrijving en de afbeelding!

Hallo Marianne.
    Ik ben blij dat je de oorbelletjes leuk vindt en het inpakken (wat ik inderdaad altijd met liefde doe😊) waardeert.
    Heel veel plezier ermee en dankjewel voor je vertrouwen!

Geverifieerde klant van Atelier Hobbekol

Ik bewonder Gerda, de eigenaresse enorm om haar creativiteit. Mooie sieraden voor iedere beurs. Voor speciale gelegenheden maakt ze het voor je, je hebt dan een sieraad waar er maar 1 van is. Snel geleverd, altijd iets extra's er bij in. Super leuk. Blij met haar site en haar.

Antwoord van Atelier Hobbekol

Nou Willy.... we kunnen wel stellen dat jij een grote fan van ons bent! Maar andersom is dat precies hetzelfde hoor! Je vastberadenheid als je een idee hebt wat je wilt gaan maken en dan doorgeeft wat je precies wilt bestellen en ons dan ook altijd weer laat meegenieten van het uiteindelijke resultaat waarderen wij enorm! Dank daarvoor! 😘

• Hoe beoordeel je Atelier Hobbekol?

• Machteld van Velzen
    Geverifieerde klant van Atelier Hobbekol

Prachtige ketting! En helemaal op maat gemaakt, waarbij uitstekend rekening is gehouden met kleurvoorkeuren en nikkel-allergie. Heel blij mee. Ook veel complimenten gekregen toen ik de ketting droeg.

Hallo Machteld.
    Ik ben blij dat je zoveel complimenten over je ketting hebt gekregen, want dat doet een mens goed als je iets draagt waar anderen enthousiast over zijn!
    Ik hoop dat je in de toekomst wat aan mijn tips over de lijm hebt en weet dat ik dit ook in de webshop verkoop, mocht je het niet kunnen vinden.
    Ik wens je heel veel plezier met het dragen van je ketting en bedankt voor je begrip over de voorraad van de ketting!
    M.v.g. Ger

• Mac Wiersma
    Geverifieerde klant van Atelier Hobbekol

Prachtig materiaal , betaalbaar , snelle service.

Hallo Mac.
    Wat fijn dat je het materiaal van de kettingen zo weet te waarderen!
    Ik probeer constant betaalbaar materiaal in de sieraden te verwerken om het zo voor iedereen mogelijk te maken om iets unieks te kopen.
    Ik wens je dan ook heel veel plezier met je kettingen en hoop dat je ze heel lang kunt dragen!

• Martine Van Hal
    Geverifieerde klant van Atelier Hobbekol

Zeer mooie artikelen voor een mooie prijs. En de service is perfect. Ik had mijn bestelling geplaatst en kreeg een persoonlijke mail met de melding dat ze op dat moment in verlof waren en boden een korting van 15 % aan of de mogelijkheid om mijn bestelling te annuleren. Blij dat ik de bestelling heb laten doorgaan want het was het wachten meer dan de moeite waard !!! Dus ik ben alvast meer dan tevreden En tot slot zat er nog een zeer leuk presentje bij en een persoonlijk kaartje met excuses voor de vertraging. gewoon TOP !!!

Hallo Martine.
    Nou...wat een prachtige beoordeling heb je gegeven! Ik wordt er helemaal verlegen van... 😊
    En je was ook nog eens zo sportief om het bedrag van de kortingscode voor een goed dierendoel te schenken. Het bedrag gaat naar de voergroep van de Oostvaardersplassen in Flevoland, waar vrijwilligers de wintermaanden de dieren van het nodige voedsel voorzien, omdat de beheerder (Staatsbosbeheer) dit weigert. Je centjes komen dan ook op de goede plek terecht! Dank daarvoor. Ik wens je heel veel plezier van je sieraden en hoop je in de toekomst nog eens terug te mogen verwelkomen. Groetjes, Gerda.

• Geraldine van Hal
    Geverifieerde klant van Atelier Hobbekol

Snelle levering met volle aandacht voor haar klanten.

Hallo Geraldine.
    Dankjewel voor je fijne review!
    Inderdaad vind ik het prettig om de volle aandacht voor de klant te hebben, want dat is waar wij voor staan!
    En ik hoop dan ook dat je heel veel plezier van je ketting zult hebben!
    M.v.g. Gerda.🙋‍♀️

Geverifieerde klant van Atelier Hobbekol

Snelle levering, met altijd een leuk presentje erbij, erg leuk. Groot assortiment. Mooie kettingen, armbanden en nog veel meer.

Hallo Willy.
    Wat ben ik toch blij om zo'n tevreden vriendin als klant te mogen hebben!

• Jacqueline Tjoe-Nij
    Review voor Atelier Hobbekol

Zeer positief over het meedenken bij de reparatie van een ketting. Goede ideeën aangedragen, waardoor ik een "gloednieuwe" ketting terug heb. Zeer tevreden over deze service. En het leuke cadeautje bij het terugsturen was zeer verrassend. Top

Antwoord van Atelier Hobbekol

Nou Jacqueline, dat is een mondvol met positieve geluiden en wat ben ik daar trots op! Ik heb de reparatie met liefde voor je gedaan en ben blij dat je tevreden bent! Hopelijk kan je nu weer een hele lange tijd van je ketting genieten! M.v.g. Gerda.

• Gerry Hameetman
    Geverifieerde klant van Atelier Hobbekol

Snelle levering, met heel attent kaartje en een schattig extraatje. Ideale online shop om cadeautjes te vinden!

Antwoord van Atelier Hobbekol

Nou Gerry.... wat heb je veel complimentjes in één zin weten te krijgen zeg, helemaal top! 👍
    Ik hoop dat je heel veel plezier van je gekochte spulletjes zult hebben en hoop je weer eens terug te mogen verwelkomen!
    M.v.g. Gerda van Atelier Hobbekol.

• Esther Kel
    Geverifieerde klant van Atelier Hobbekol

Snelle levering en netjes ingepakt en leuke kadootjes erbij.

Oeps, Esther!
    Ik zag dat mijn beantwoording bij jou review niet doorgekomen is en er tussendoor gegleden is. Niet netjes om geen antwoord te geven en daarom alsnog een verlate reactie van mij op jou review.
    Als eerste heel erg bedankt voor je vertrouwen in de webshop en ik hoop dat je nog heel lang plezier van je ketting mag hebben en hoop je in de toekomst weer als klant terug te mogen verwelkomen. M.v.g. Gerda.

Geverifieerde klant van Atelier Hobbekol

Mooie site met veel keuze, ben zeer tevreden.

Antwoord van Atelier Hobbekol

Willy... dankjewel voor het complimentje voor de webshop. Ook ik ben zéér tevreden met jou als trouwe klant, maar nog meer als 'webshop vriendin' welke je intussen bent geworden! Ik geniet altijd erg van je trouwe en lieve berichtjes. En als die op een dag niet meer komen, zal ik ze erg missen! Mvg. Gerda.

Geverifieerde klant van Atelier Hobbekol

Snelle levering, met altijd extra kado mee geleverd, erg leuk. Heel blij met deze site voor sieraden.

Hallo Willy.
    Ook wij zijn blij, dat jij blij met ons bent! 😊
    Het presentje wordt dan ook altijd met liefde voor je uitgezocht en gemaakt.
    En uiteraard maak jij ons ook weer blij met deze mooie beoordeling!
    Dankjewel!

Geverifieerde klant van Atelier Hobbekol

Snelle levering, je kunt zelf ontwerp indienen, wat dan gemaakt wordt door het atelier. Zeer klantvriendelijk.❤️

Lieve Willy.
    Het is altijd een feestje om jou ideeën in ontwerpen om te zetten.
    Dankjewel voor je vertrouwen iedere keer....

• margaret de Regt
    Geverifieerde klant van Atelier Hobbekol

goede service ,leuke extra kleinigheidje gratis erbij ,wordt hoog gewaardeerd door onze kleindochter.

Antwoord van Atelier Hobbekol

Wat leuk dat je kleindochter het extraatje zo waardeert, Margaret! Wie weet wordt dat in de toekomst nog eens een sieradenmaakster. 😉
    Heel erg bedankt dat je deze vrolijke beoordeling wilde delen en ik hoop je in de toekomst nog eens terug zien!

• D
    Geverifieerde klant van Atelier Hobbekol

Super mooie ketting, super snelle levering, fantastische service!

Hallo D.
    Dankjewel voor deze mooie beoordeling!
    Ik heb deze spoedlevering graag voor je gedaan en hoop dat je heel lang plezier van je ketting zult hebben. Dankjewel voor je vertrouwen!

• An Van Grol
    Geverifieerde klant van Atelier Hobbekol

Hele leuke items en mijn bestelling was snel geleverd en heel leuk ingepakt

Hallo An.
    Fijn dat je bestelling zo snel bezorgd was en ook leuk dat je bestelling je zo beviel en je het inpakken ook nog eens benoemde.
    Een dikke dankjewel!

Geverifieerde klant van Atelier Hobbekol

Heel aardige vrouw, maakt alles zelf, eigen ontwerpen. Goede service

Hallo Willy.
    Wat fijn om zo'n tevreden klant (en ietsje meer) te hebben.
    We dachten over heel veel technieken hetzelfde, zonder dat we het van elkaar wisten en dat maakt dat we nu samen mooie dingen kunnen bedenken!
    Heel blij met jou!

• Fia Quijs
    Review voor Atelier Hobbekol

Oorbellen besteld zijn echt prachtig, persoonlijk kontakt gehad met Gerda was mijn fout ,ondanks dat ze op vakantie was heeft ze het probleem keurig netjes opgelost ze krijgt een dikke 10 van mij

Antwoord van Atelier Hobbekol

Nou Fia... wat fijn dat je zo tevreden bent en mij een dikke tien geeft!
    Het was helemaal geen probleem hoor en ik heb dit trouwens graag voor je gedaan!
    Ik wens je heel veel plezier van je oorbellen en hoop je in de toekomst weer terug te mogen verwelkomen.

• Annemarie Boomgaard
    Geverifieerde klant van Atelier Hobbekol

Echt super mooi en leuke dingetjes erbij.

Hallo Annemarie.
    Ik ben blij dat je zo tevreden bent over je aankoop en bovendien ook nog de extraatjes vermeld die er altijd in het pakketje zitten!
    Bedankt dus voor deze mooie beoordeling en heel veel plezier met het dragen van je oorbellen.
    M.v.g. Gerda, van Atelier Hobbekol.

• Erik Burgers
    Geverifieerde klant van Atelier Hobbekol

Prachtige producten en altijd weer een leuks extraatje erbij! Top!

Hoi Erik.
    Het was weer een genoegen om je 'te spreken' hoor en ik hoop dat Ria heel lang van haar sieraden mag genieten.
    Heel veel plezier op de dag waarvoor ze ze nodig had!

Groetjes, Gerda.