Atelier de Wevershoek

Atelier de Wevershoek

Verkoop van wasbare luiers en wol / zijde babykleding.
Filter 11 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 8 met beschrijving

• Lisa van der Leest
    Review voor Atelier de Wevershoek

Snelle, vriendelijke en zeer goede informatie per email voor een leek zoals ik! De cadeautjes (vooral de wollen dekentjes) worden erg vaak gebruikt!

• Anouk
    Geverifieerde klant van Atelier de Wevershoek

Snelle levering, persoonlijk verpakt en prettig contact bij vragen over de maten.

• Hoe beoordeel je Atelier de Wevershoek?

• Margit
    Geverifieerde klant van Atelier de Wevershoek

Snelle service, duidelijke uitleg op de website!

• RD

Ik ben zeer tevreden!

Ik ga voor het eerst wasbare luiers gebruiken, en heb daarover zeer deskundige en fijne voorlichting gekregen van Gisela. Heel mooi te zien hoe enthousiast en praktisch zij is.
    De producten die ik heb gekocht (strikluiers en rompertje) zijn van mooie, pure kwaliteit. Heel blij mee!

• Nadine
    Geverifieerde klant van Atelier de Wevershoek

Hele fijne webshop. Alles goed geregeld en snel bezorgd en superfijne babyspullen! De eerste paar weken heeft onze tweeling alleen de wollen rompertjes en slaapzakjes aangehad. Geen gedoe met stapels was en aan- en uitkleden. Een hele fijne start voor onze mini's.

• Marleen
    Geverifieerde klant van Atelier de Wevershoek

Ik heb een pakket van strikluiers besteld bij de Wevershoek. Naast de zéér persoonlijke communicatie, een klein presentje in het bestelde pakket is het ook nog eens een heel stijlvol vormgegeven concept. Dit alles maakt het een feest om bij de Wevershoek te bestellen en we komen dan ook zeker terug. bedankt, Gisela!

• Haley
    Geverifieerde klant van Atelier de Wevershoek

Goede service en snelle levering!

• Thamar Mollema
    Geverifieerde klant van Atelier de Wevershoek

Zeer tevreden over mijn bestelling. Voldoende keuze in de webshop en snelle levering. Op de site ook nog een leuke informatieve blog over wasbare zwemluiers waarin alles wordt uitgelegd. Handig voor iemand die er onbekend mee is, zoals ik.