AudioBTQ
Haal meer muziek uit jouw HiFi met een optimale audioChain. Dealer van TelluriumQ, Puritan AudioLabs, WBT, eFuse en Synergisticresearch. Award winnende producten met bewezen toegevoede waarde.

• Pino Mattiazzo

Quick

• Pieter Willekens

Correcte afhandeling

• Hoe beoordeel je AudioBTQ?

• Jef
    Geverifieerde klant van AudioBTQ

Ik ben heel tevreden over de service en vooral ook de snelheid en precisie waarmee mijn vragen werden beantwoord. Ik wilde een Puritan PSM156 stroomfilter aanschaffen, en had speciale wensen, o.a. een kabelupgrade. Dat was geen enkel probleem en is dus ook prima geregeld. Er werd mij aangeboden om eerst het demomodel te testen, met de kans dat ik bij goed bevallen nog wel een flinke tijd moest wachten op de volgende levering. Gezien alle zeer positieve reviews en gebruikerservaringen besloot ik er toch maar meteen eentje te bestellen. Hoewel de levering nog moest binnenkomen kreeg ik binnen een week al bericht dat ie opgestuurd werd. Eenmaal aangesloten in mijn set kon ik meteen ervaren dat het inderdaad een geweldige upgrade - lees, kwaliteitsverbetering - was. Ook al staat er enige inspeeltijd voor, de Puritan klonk meteen uit de doos al stukken beter dan mijn vorige netfilter, een AudioQuest Niagara 1200. Direct al uiterst tevreden dus, en het kan alleen nog maar beter worden! Absolute aanrader dus, zowel AudioBTQ als het Puritan PSM156 stroomfilter.

• HvdB - Eindhoven
    Review voor AudioBTQ

Na aanvankelijk enige vrijblijvende informatie m.b.t. de Puritan Powerconditioners te hebben gevraagd, was het contact met Richard dermate overtuigend, dat twijfel t.a.v. een (mogelijke) aankoop volledig verdwenen was. Gevolg - slechts enkele dagen later is, naar grote tevredenheid, de PSM136 vast onderdeel van mijn setup. Het geluidsbeeld is rustig en lijkt meer voorspelbaar en/of stabiel gedurende de dag. Eveneens een tweetal Classic Plus powercords aangeschaft, om de maximale synergie met de Puritan powerconditioner te borgen. Vijf sterren ***** voor zowel de producten zelf, als AudioBTQ!

• Erik Gevers

Goede service/communicatie! Scherpe prijs! Aardige eigenaar

• Mark Klerkx
    Geverifieerde klant van AudioBTQ

Ondanks leveringsproblemen heeft Richard me pro-actief continu op de hoogte gehouden en er alles gedaan om het proces zo soepel mogelijk te laten verlopen.
    Top service!

• Eric

Goede prijs / jealiteitsverhouding

• Arjan Hofstee
    Geverifieerde klant van AudioBTQ

Hele mooie kabel, super service en communicatie!

• Gerke
    Review voor AudioBTQ

Vlotte levering met een aantrekkelijke prijs.

• Krzysztof Szalak
    Geverifieerde klant van AudioBTQ

Zeer goed contact. Ik heb Puritan PSM156 gekocht. Snelle verzending - goederen uit de winkel. Ik zou het ten zeerste aanbevelen.

• Jari V.
    Geverifieerde klant van AudioBTQ

Top service! The item was packaged very safely and delivered quickly. Everything went smoothly. My highest recommendation. Thank you!

• Jan Hermans

Uitstekende communicatie.

• Chris

Goede communicatie.Vriendelijk.Snelle leverig.

• Erwin Moberts
    Geverifieerde klant van AudioBTQ

Tellurium q speaker kabel en Tellurium q analoge kabel

• Jonathan Braad
    Geverifieerde klant van AudioBTQ

Prijzen zijn oké en service goed

• Martijn
    Geverifieerde klant van AudioBTQ

Heel fijn dat ik bij AudioBTQ terecht kan voor het versneld inspelen van kabels met de Cable Cooker. Maar nog belangrijker: Richard weet echt waar hij over praat en staat altijd voor je klaar.

• Simone Choi

👍👍👍👍👍

• Guillaume H
    Geverifieerde klant van AudioBTQ

Very happy of AudioBTQ !! No problem ordering from France.

• Patrick
    Review voor AudioBTQ

Very helpfull, very kind and got nice products! No complains everything all right! I recommend

• Jurgen S
    Geverifieerde klant van AudioBTQ

Gewoon alles prima, meer hoeft en kan niet.