Audiolabstore
De webshop waar u alles kunt vinden van het merk Audiolab. Versterkers van de hoogste kwaliteit tegen een betaalbare prijs. CD's die door de Audiolab CD-speler perfect klinken. Het assortiment wordt aangevuld met streamers, mobiele versterkers en Dac's.
Versterkers, Streamers, Cd- Spelers
Filter 45 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 29 met beschrijving

• Nico Swart
    Geverifieerde klant van Audiolabstore

Snelle levering en goede communicatie.

• Sander B , te M.
    Geverifieerde klant van Audiolabstore

Overzichtelijke webshop, veel informatie over de producten. Het bestelproces is duidelijk. Veel betalingsmogelijkheden. Snelle levering , bestelde product is ook echt op voorraad. Klantenservice per mail en/of telefonisch goed bereikbaar met een duidelijk verhaal. (en ook nog vriendelijk !

• Hoe beoordeel je Audiolabstore?

• Jack Ophof

• Henri van Roekel
    Geverifieerde klant van Audiolabstore

De Audiolabstore is bereidwillig om, waar mogelijk, mee te gaan in de wensen van de klant. Over nazorg en garantie kan ik nog niet veel zeggen; gezien mijn ervaringen met de klantenservice en het product zelf, heb ik daar wel vertrouwen in.

• Marcel Koopman
    Geverifieerde klant van Audiolabstore

Goede en snelle service! Top verpakt!

• Hans Sajtos

Betrouwbaar

• Bertrand Boom
    Geverifieerde klant van Audiolabstore

De webstore is prima. Degene die mij heeft geholpen verdient een pluim. Dankzij hem heb ik mooie EVO 4.4 boxen en dus nu ook de N6000 streamer. Het product lijkt me een prima audiostreamer (hardware). De N6000 blijkt TIDAL niet te ondersteunen met de HiRESres bestanden. TIDAL gaat niet verder dan 16 bit en ik kan de masters niet luisteren. Daarom haalde ik de N6000. Dat was niet duidelijk te vinden op de site. Streamingdiensten zoals Amazon HD worden niet in Nederland aangeboden. Dat is wel een teleurstelling. Spotify streamen kon mijn chromecast ook. Ik ging voor de Hi res bestanden streamen. Thuis heb ik mijn platen. Voor het streamen wilde ik de N6000. Dat leek me een ideale partner. De software ondersteuning mag echt beter. Ook heb ik het idee dat mijn telefoon streamt naar de N6000 ipv dat het signaal direct (ethernetkabel zit er in) van de kabel komt. Hij viel namelijk een paar keer weg, terwijl mijn WIFI dekking echt heel goed is in huis.

• Meert Thierry
    Geverifieerde klant van Audiolabstore

De stekker van mijn P DAC past niet op de ingang van mijn smartphone (Nokia 3.2)

• Michael Kaal

Top service!

• Tim Peinen
    Geverifieerde klant van Audiolabstore

Snelle opvolging van mijn bestelling, veilig verpakt!