Audiolabstore
De webshop waar u alles kunt vinden van het merk Audiolab. Versterkers van de hoogste kwaliteit tegen een betaalbare prijs. CD's die door de Audiolab CD-speler perfect klinken. Het assortiment wordt aangevuld met streamers, mobiele versterkers en Dac's.
9,3
Filter 241 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 153 met beschrijving

• Patrick P
    Geverifieerde klant van Audiolabstore

Zeer goede service, snelle levering en kwalitatieve producten

• B Spiertz

Duidelijk

• Hoe beoordeel je Audiolabstore?

• Jeroen
    Geverifieerde klant van Audiolabstore

Uitstekende webwinkel. Snelle levering en klantenservice beantwoordt vragen snel.
    Ik ben erg tevreden met mijn DC Block 6.

• Harold Nijveen
    Geverifieerde klant van Audiolabstore

Super snel geleverd. En de DC blokker is een verbetering in mijn audio ervaring.

• Jesse De Groot
    Geverifieerde klant van Audiolabstore

Snelle levering en vriendelijke klantenservice.

• GM
    Geverifieerde klant van Audiolabstore

Snel geleverd ondanks de feestdagen

• Rick Honig
    Geverifieerde klant van Audiolabstore

Alles prima, alleen werd "voor 16:00 besteld, morgen in huis" niet echt waargemaakt bij mijn 7000a. Toen dreigde hij het weekend en nieuwjaar over te gaan. Na een telefoontje kon ik hem op komen halen en daar was ik erg blij mee. Na veel luisteren besef ik mij dat ik een goede keuze heb gemaakt.

• van Oo, Gio
    Geverifieerde klant van Audiolabstore

Snel geleverd en gereageerd!

• Noud Hooft van Huysduynen

Mooie aanbieding (re-sold)
    Tijdige levering.

• Jacques
    Geverifieerde klant van Audiolabstore

Na bijna 20 jaar heb ik toch maar besloten mijn Sonos ZP90 met Magna Hifi Ultimo conversie samen met de April Stello DA100, die na al die jaren nog trouw dienst doet op mijn studeerkamer, te vervangen. Het begon deze zomer in Engeland te kriebelen door een aanbieding van de Chord Mojo 2, waardoor ik me in de materie ben gaan verdiepen. En gaandeweg werd het luxe probleem steeds groter want ja, een mooie DAC bij de goedkoopste Denon-versterker is nog niets. Na een eerste marktverkenning was mijn conclusie dat DAC + versterker in de range 900 – 1300 euro moest passen en daar is aardig wat keuze. En zo kwam ook Audiolab tegen. Audiolab heeft een paar mooie versterkers, maar twee van de geïntegreerde versterkers leveren aanzienlijk meer stroom dan de anderen, de 8300A en de 9000A. Die stroom is belangrijk voor me, want het is wel handig wanneer de nieuwe versterker voor nood ook de Magnepans in de huiskamer kan versterken. De 8300A kost 1000 euro, de 9000A 2300. Beide versterker waren mooi, maar vielen buiten het budget. De 8300A heeft geen DAC, waarmee de ruimte voor een mooie DAC erg klein werd. En de 9000A was 1000 euro te duur maar heeft wel een mooie DAC. En toen kwam er een beursaanbieding…waardoor het gat opeens te overbruggen was. Heerlijke versterker, die iedere dag mooier klonk. Getest met de Magnepan en m’n huiskamerstreamer. En natuurlijk met de Sonos Magna Ultimo, die opeens een stuk minder overtuigend klonk. En toen kwam de Audiolab 9000N uit…
    Nu ben ik twee weken verder en helemaal overtuigd van de kracht van de combinatie. De Audiolab-set staat in de huiskamer en de oude set in m’n studeerkamer. De 9000N klinkt buitengewoon fraai op de 9000A met de Magnepans. En de Eigentakt is misschien wat overkill in de studeerkamer, maar klinkt ook buitengewoon lekker op de kleine Kef LS50’s.
    De 9000N heeft een wat beperkte functionaliteit. Hij is niet echt geschikt als DAC, waardoor hij niet aan de TV kan worden gekoppeld. De versterker kan dat wel, maar er zitten op beide apparaten geen lampjes, alleen een klein scherm. Op drie meter afstand kun je de letters niet meer lezen en is het steeds een verassing op welke ingang de versterker staat. Ook ziet de afstandsbediening er fraai uit, maar zou de ergonomie wel wat beter kunnen. De Roon-certificatie laat nog even op zich wachten. De vertraging zit bij Roon en niet bij Audiolab. Gelukkig maakt het geluid alles goed en werkt de Audiolab 9000N-app prima!
    Al met al kan ik alleen maar lovend zijn over product en leverancier. Ik heb in oktober de versterker en in december de streamer gekocht en ertussenin nog een apparatensnoer. Vragen die ik had werden adequaat opgepakt en waar nodig geëscaleerd. Aandachtspuntje is de verzending; die ging in alle gevallen binnen een dag, maar was niet goed te traceren of te beheren

Antwoord van Audiolabstore

Beste Jacques,

Dank voor het delen van uw ervaring! Zoals aangegeven was de opmerking dat u op donderdag niet thuis was, niet doorgekomen bij ons. Hierdoor hebben wij inderdaad niet kunnen inregelen dat het pakket op vrijdag zou worden afgeleverd en is het door de koerier slordig voor uw deur neergezet. Excuses hiervoor!

Het gemelde probleem, was inderdaad niet direct op te lossen omdat dit niet helemaal duidelijk was. Na het doorsturen van een foto hebben wij dit nagevraagd bij één van onze specialisten, waardoor de reactie even duurde. Ook hebben wij de mail proberen te achterhalen waarin u aangeeft het probleem te hebben opgelost, maar deze mail is niet door ons ontvangen, ook niet in de spambox. Ik vermoed dat hier wat mis is gegaan.

In ieder geval willen wij u geruststellen dat u zich geen zorgen hoeft te maken over de verre toekomst als er mogelijk andere problemen ontstaan. Wij staan klaar voor al uw vragen 😊

Team Audiolab

• Michel Rikkelman

Bestelling niet ontvangen

• Marcel Oliemans

• Dirk-Jan Mulders
    Geverifieerde klant van Audiolabstore

Meegedacht over samenstelling ideale set, goede aanbieding voor combinatie met beursdeal. Goed contact, degelijk verpakt en snelle verzending.

• Jacques
    Geverifieerde klant van Audiolabstore

Snelle levering, maar niet volgens bestelling. Nadrukkelijk gevraagd om een dag later te leveren, met als gevolg dat de doos een dag voor het huis heeft gestaan. Vreemd genoeg hoefde ook niemand te tekenen voor ontvangst van een doos met dure inhoud. Audiolab gaf aan de door mij op hun site ingevulde instructie niet te ontvangen en geen grip te hebben op de bezorging.

• Daan
    Geverifieerde klant van Audiolabstore

Goede service, snel contact, duidelijk.

• Jan Daemen
    Geverifieerde klant van Audiolabstore

Aangenaam contact, snelle verzending. Ook voor accessoires (kabels, ...) ga ik eerst even langs bij Audiolabstore. Een terugkerende tevreden klant.

• Rene Van Drimmelen
    Geverifieerde klant van Audiolabstore

Snelle levering moest wel even wennen aan het neutrale geluid van de cd speler maar hij klinkt erg goed .

• Jan D
    Geverifieerde klant van Audiolabstore

Al enkele malen bij Audiolabstore gekocht en steeds zeer tevreden, zowel wat betreft de aankopen (cd-speler, versterker, Melodika kabels) als wat betreft de service en het contact.

• Michel
    Geverifieerde klant van Audiolabstore

Snel geleverd, wel wat later dan vermeld bij aanschaf. Communicatie kan beter

• AvdS
    Geverifieerde klant van Audiolabstore

deze single-merk store voldoet aan mijn verwachtingen.
    - aangegeven 'op voorraad' bleek ook zo te zijn.
    - verzonden met goede vervoerder, waarbij ik het naar een service punt kon sturen.
    - goed 'value for money' merk.