Audiolabstore
De webshop waar u alles kunt vinden van het merk Audiolab. Versterkers van de hoogste kwaliteit tegen een betaalbare prijs. CD's die door de Audiolab CD-speler perfect klinken. Het assortiment wordt aangevuld met streamers, mobiele versterkers en Dac's.
Versterkers, Streamers, Cd- Spelers
Filter 58 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 36 met beschrijving

• Jacques Donners
    Geverifieerde klant van Audiolabstore

Zeer goede en snelle afhandeling !

• Ed Meester

Top, snel volgens afspraak

• Hoe beoordeel je Audiolabstore?

• Frank van Dijk
    Geverifieerde klant van Audiolabstore

Snelle levering, goed verpakt en heel mooi product.

• Hans Kalkhove
    Geverifieerde klant van Audiolabstore

De informatie op hun website klopt allemaal. De levering werd inderdaad binnen de vermelde termijn gedaan. Je wordt bijna bedolven onder de mails die je ontvangt m.b.t. je bestelling. Mijn Audiolab 6000CDT werd keurig verpakt en verzonden. Ben zeer tevreden met de service.

• J Nota
    Geverifieerde klant van Audiolabstore

Basics van klantcontact niet meegekregen. Geen reply op vragen. Geen informatie wanneer nalevering komt. Apparatuur verstuurd in veel te grote dozen.

Antwoord van Audiolabstore

Beste J. Nota, Vervelend dat u onze service zo heeft ervaren. Mogelijk zijn onze mails in uw spambox terecht gekomen. Daarbij zijn onze producten verpakt in omdozen zodat de kans op beschadiging zeer klein is. Hopende op uw begrip hiervoor en wensen u veel luister plezier.

• Clarence Engel
    Geverifieerde klant van Audiolabstore

Oplossingsgerichte en snelle service en communicatie. Uitstekend product!

• E.M. Willems

• Nico Swart
    Geverifieerde klant van Audiolabstore

Snelle levering en goede communicatie.

• Sander B , te M.
    Geverifieerde klant van Audiolabstore

Overzichtelijke webshop, veel informatie over de producten. Het bestelproces is duidelijk. Veel betalingsmogelijkheden. Snelle levering , bestelde product is ook echt op voorraad. Klantenservice per mail en/of telefonisch goed bereikbaar met een duidelijk verhaal. (en ook nog vriendelijk !

• Jack Ophof